CSATLAKOZZ CSAPATUNKHOZ!

Online kampány specialista

A Számlázz.hu kategóriát teremtett, amikor 2005-ben először tette publikussá online számlázóját. Már akkor startup voltunk, amikor a felhőszolgáltatások, okostelefon, Tesla és a minyonok még a világon sem voltak. A megállíthatatlan innovációt már közel 140.000 felhasználó csatlakozása dicséri, mindemellett a fintech-forradalom előtt lettünk a pénzügyi technológia előhírnöke, így 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léphettünk új piacokra. 2018-ban pedig befektetőként megjelent a norvég központú Visma Csoport, amely üzleti szoftverek és e-kereskedelmi informatikai fejlesztések európai szinten egyik vezető szolgáltatója.

“Egy napnyi munkám, amit a Számlázz.hu-ban végzek, összességében akár tízezer napos munkamegtakarítást jelenthet a magyar vállalkozóknak. Felemelő érzés, hogy emberek tízezreinek életét tudjuk megkönnyíteni a rendszerünkkel!” (Stygár-Joó János)

Bár a “corporate” hangulatnak még a nevétől is irtózunk, mindig is nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat alkalmaztunk (vagy még élvonalba kerülésük előtt kezdtük használni, pl. már akkor felhasználói élményre törekedtünk, amikor a legtöbben még nem is ismerték a fogalmat), továbbá tudatos stratégia és üzleti modell mentén építkezünk.
A komoly fejlődési lehetőségek kiaknázása miatt keresünk új munkatársat csapatunk fejlesztésére.

Online kampány specialista

Legfontosabb feladatod online kampányok (eDM, social média menedzselése, rendezvények) szervezése, webes és közösségi oldalaink látogatottságának és konverzióinak fejlesztése. A munkakör szépsége az, hogy egy piacvezető márka új szintre lépésében vehetsz részt, amelyben kiélheted kreativitásodat, önálló lehetsz (mert az elért eredmények számítanak), és ahol minden napra jut valamilyen sikerélmény.

Feladatok

  • Ötletekkel, észrevételekkel, javaslatokkal beszállni a marketing tervek elkészítésébe

  • Kommunikációs stratégia kialakításában is számítunk rád

  • Együttműködés az IT és az ügyfélszolgálat csapatával, a grafikussal és az ügynökségekkel

  • A közösen összerakott tervek bizonyos projektjeinek végrehajtása, bizonyos projektekben pedig aktív részvétel

  • Kampányok (online, eDM, rendezvények), szervezése és ellenőrzése

  • Média- és sajtómegjelenés nyomonkövetése és koordinálása

  • A fentiekhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése (szerződések, statisztikák)

  • Posztok, cikkek, hírlevelek és egyéb online tartalmak elkészítése

  • Social média felületek és weboldal frissítése

Elvárások

Az ideális jelölt olyan ember, aki rendkívül könnyen, gyorsan tanul meg új dolgokat (mert itt folyamatosan sokat kell tanulni), továbbá képes rendszerben gondolkodni, mert az online kampánymenedzsment egy idő után nagyon bonyolulttá tud válni.

  • Felsőfokú szakirányú végzettség

  • Legalább 3 év digitális marketing (social media, hírlevél, landing page, UX kampányok önálló menedzselése, stb.) tapasztalat

  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos, hogy itt a piaci átlagnál magasabb szakmai elvárásoknak kell megfelelnie, viszont hosszú távú, biztos szakmai karriert, és közvetlen hangulatú (startup és nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Versenyképes fizetés

  • Innovatív cégvezetés

  • Stabil, piacvezető cég – ez annyit jelent, hogy lesz forrás és lehetőség arra, hogy nagy dolgokat alkoss

  • Odafigyelünk egymásra, kellemes, támogató munkakörnyezetet alakítottunk ki

  • Magasan képzett kollégáinktól sokat tanulhatsz, folyamatosan fejlődhetsz

  • Szakmai rendezvényeken részvételi lehetőség

  • Szilícium-völgyi hangulat (Graphisoft Parkban vagyunk) + piknikek a Duna parton

  • Családias hangulat, fiatalos csapat

Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület, Graphisoft Park

Munkaidő: főállás

Munkába állás kezdete: azonnal

Jelentkezés

Pályázatodat (motivációs levél, fényképes magyar nyelvű önéletrajz) a job@szamlazz.hu címre küldd, a tárgy mezőben „Online kampány specialista”-ként megjelölve.
A motivációs leveledet az e-mail szöveges részébe írdd (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszold meg benne:

  1. Miért szeretnél váltani?
  2. Mi az erősséged a digitális marketingen belül?
  3. Milyen szakmai eredményeidre vagy a legbüszkébb eddigi pályafutásodból?
  4. Mi az, ami igazán motivál?
  5. Mik a legfontosabb elvárásaid munkáltatóddal szemben, hogy ott hosszú távra tervezz?

Kíváncsian várjuk pályázatod!

Küldj CV-t! Íme 6 lefegyverző érv, miért csatlakozz hozzánk:

Olvass rólunk és a hangulatról itt!