Kategóriák
- Általános információk
- Regisztráció
- Bejelentkezés
- Szolgáltatáscsomagok és árak
- Funkcionalitás
- E-számla
- Számla Agent (webshopok)
- Tömeges számlagenerálás
- Számlák nyomtatása
- Ajánld másnak is!
- Vevői számlafiók
- Online fizetési szolgáltatás
- E-nyugta
- Archívum
- NAV online számlafeladás
- Autokassza
- Autokata
- Könyvelők
- SMARTBooks
- English FAQ
Autokassza
- Mi a teendő, ha a banki tranzakciók listájában olyan beérkező utalást látok, ami nem tartozik egy Számlázz.hu-s számlához sem?
- Milyen szolgáltatáscsomagban érhető el az autokassza?
- Webshopként működünk, a futárszolgálat utalja át a bankszámlánkra a kifizetett összegeket. Így is automatikusan kifizetettre állítódnak a számlák?
- A K&H autokassza összekapcsoláskor nem kapom meg a jóváhagyáshoz szükséges push üzenetet (értesítést) a telefonomon. Mi a teendő?
- Összekötöttem Számlázz.hu fiókomat a bankszámlámmal, a vevőm kiegyenlített egy számlát, mégsem vált át a rendszerben automatikusan „kifizetett” státuszra. Mi ennek az oka?
- Milyen bankokkal működik jelenleg az autokassza?
- Miért nem tudok egy átutalásos számlát kifizetettre állítani?
- Mi szükséges ahhoz, hogy az autokassza automatikusan összepárosítsa a beérkező fizetéseket a számlázási fiókommal?
- Biztonságban vannak a banki adataim?
- Ha aktiválom a szinkronizációt, akkor a Számlázz.hu fiókomhoz hozzáférő összes felhasználó látja a bankszámlámat?
- Meddig érvényes az autokassza banki adatkapcsolat?
- Meg lehet szakítani az adatszinkronizációt?
- Valós idejű az autokassza adatkapcsolat?
