Banki integrációk, Autokassza

A vevőm kiegyenlített egy számlát, mégsem vált át a rendszerben automatikusan „kifizetett” státuszra. Mi ennek az oka?

Összekötöttem Számlázz.hu fiókomat a bankszámlámmal, a vevőm kiegyenlített egy számlát, mégsem vált át a rendszerben automatikusan „kifizetett” státuszra. Mi ennek az oka?

Amennyiben vevőd az utaláskor helytelenül adta meg a közleményben a számlaszámot, a rendszer nem tudja párosítani a számlát a beérkező tranzakcióval. Lehetséges, hogy:

  • vevőd elírta a számlaszámot
  • nem a teljes számlaszám szerepel a közleményben
  • a számlaszám ugyan teljes egészében szerepel a közleményben, de nincs szóközzel elválasztva a szöveg egyéb részeitől.

Javasoljuk, hogy kérd meg vevőidet, hogy a számla sorszámát mindig pontosan tüntessék fel a közleményben.

Ha érdekel, mi alapján tudja az autokassza összekötni a számlákat és díjbekérőket a bankszámládra beérkező összegekkel, blogcikkünkben részletesen olvashatsz róla.