Összekötöttem Számlázz.hu fiókomat a bankszámlámmal, a vevőm kiegyenlített egy számlát, mégsem vált át a rendszerben automatikusan „kifizetett” státuszra. Mi ennek az oka?

Autokassza

Amennyiben vevőd az utaláskor helytelenül adta meg a közleményben a számlaszámot, a rendszer nem tudja párosítani a számlát a beérkező tranzakcióval. Lehetséges, hogy:

  • vevőd elírta a számlaszámot
  • nem a teljes számlaszám szerepel a közleményben
  • a számlaszám ugyan teljes egészében szerepel a közleményben, de nincs szóközzel elválasztva a szöveg egyéb részeitől.

  • Javasoljuk, hogy kérd meg vevőidet, hogy a számla sorszámát mindig pontosan tüntessék fel a közleményben.

    Ha érdekel, mi alapján tudja az autokassza összekötni a számlákat és díjbekérőket a bankszámládra beérkező összegekkel, blogcikkünkben részletesen olvashatsz róla.

    Vissza

    Ingyenes, kötelezettség nélküli Regisztráció
    Ingyenes próbaverzió
    *Nem szükséges email címet, vagy egyéb adatot megadnod!
    A Számlázz előnyei

    Ingyenes, kötelezettség nélküli