Kategóriák
- Általános információk
- Regisztráció
- Bejelentkezés
- Szolgáltatáscsomagok és árak
- Funkcionalitás
- E-számla
- Számla Agent (webshopok)
- Tömeges számlagenerálás
- Számlák nyomtatása
- Ajánld másnak is!
- Vevői számlafiók
- Online fizetési szolgáltatás
- E-nyugta
- Archívum
- NAV online számlafeladás
- Autokassza
- Autokata
- Könyvelők
- SMARTBooks
- English FAQ
Szolgáltatáscsomagok és árak
- Pénzbe kerül?
- Hogyan tudják ingyenesen biztosítani a rendszer használatát?
- Hogyan kapom meg az előfizetésemről a számlát?
- Korábbi előfizetéseimről kapott számláimat elérem valahol?
- Előfizettem egy szolgáltatáscsomagra, de közben kiderült, hogy inkább magasabb funkcionalitású csomagra lenne szükségem. Mi a teendő?
- Milyen korlátozásokkal jár, ha fizetős szolgáltatáscsomagomat nem kívánom megújítani?
- Hogyan tudom szüneteltetni az előfizetésem?
- A 'Szolgáltatáscsomagom' oldalon látható egyenlegem tartozást mutat. Hogyan tudom ezt az összeget kifizetni?
- Ha egy felhasználónév alatt regisztráltam két fiókot, akkor két előfizetést kell fizetnem?
- Az előfizetési díjat kifizethetem magán (nem céges) bankkártyával is?
- Hogyan választhatok jelenlegi szolgáltatáscsomagom helyett másikat? Mi a teendőm akkor, ha havi előfizetés helyett szeretnék inkább a kedvezőbb árú, éves előfizetést választani?
- Átutalással szeretnék fizetni. Mit írjak a közlemény mezőbe?
- Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet/szolgáltatáscsomagomat?
- Tartozásomat bankkártyával egyenlítettem ki, és a befizetésről elektronikus számlát kaptam. Ezt követően újabb email érkezett, mely szerint "A tranzakció időtúllépés miatt meghiúsult".
- Előfizettem egy szolgáltatáscsomagra, de hónapok óta nem jelentkeztem be a számlázási fiókomba. Most azt látom, hogy újabb fizetési kötelezettségem van. Mi ennek az oka?
- Alacsonyabb tudású szolgáltatáscsomagra szeretnék váltani. Hogyan tehetem ezt meg?
- A kibocsátott elektronikus számlák után meghatározott darabár fizetendő. Ezt hogyan tudom kiegyenlíteni?
- Havi előfizetést szeretnék, de a rendszer az éveset ajánlja fel.
- Bankkártyás fizetésnél minden esetben meg kell adnom a kártyaadatokat?
- Csoportos beszedéssel szeretném fizetni az előfizetési díjat. Lehetséges ez?
- Hogyan tudom eltávolítani a fizetés során beregisztrált, de már lejárt bankkártyámat?
