Szolgáltatáscsomag kiválasztása

Ha egy felhasználónév alatt regisztráltam két fiókot, akkor két előfizetést kell fizetnem?

A használt szolgáltatások az adott számlázási fiókhoz kapcsolódnak, nem a fiókot kezelő felhasználóhoz.

Az előfizetés nem felhasználóhoz, hanem minden esetben az adott számlázási fiókhoz kapcsolódik, hiszen a számlázási fiók beállításainál lehet az előfizetést kezelni, nem a felhasználói profilban.
Minden (eltérő adószámmal rendelkező) vállalkozásnak saját előfizetéséről szükséges gondoskodnia abban az esetben, ha a rendszer által biztosított egyfelhasználós használat (erről blogcikkünkben írunk) lett kialakítva a könnyebb kezelés érdekében.

Ha több fiók kezelésére amiatt van szükség, mert egy adott cég több telephellyel rendelkezik, és indokolt a telephelyenkénti különálló fiók, az előfizetést ebben az esetben is fiókonként szükséges igényelni. Egy fiók előfizetését több fiókra nincs lehetőség kiterjeszteni.