Igen, ugyanazzal az adószámmal és cégnévvel is többször regisztrálhatsz. A regisztráció során generált számlaszám előtag biztosítja a számlák egyediségét.
Ha már van legalább egy számlázási fiók az adott adószámmal (törzsszám), és az érintett fiók minősített (vagy az érintett fiókok minősítettek), akkor
Ha az érintett fiók minősített, akkor csak a minősített számlázási fiókba bejelentkezve lehet új fiókot regisztrálni fiókgazda vagy adminisztrátor hozzáféréssel.
Új számlázási fiókot az alábbi helyeken hozhatsz létre bejelentkezés után:
- Vezérlőpult jobb oldalán “Új számlázó fiókot hozok létre” gombra kattintással.
- Menüsorból az Egyéb menü / Új számlázási fiók opcióra kattintással.
- Bal felső sarokban a Számlázási fiók nevénél a legördülő menü legalján található “Új számlázó fiókot hozok létre” opció kiválasztásával. Itt lehet váltani is a fiókok között.
Ha már van legalább egy számlázási fiók az adott adószámmal (törzsszám), és az érintett fiók nem minősített (vagy az érintett fiókok egyike sem minősített), akkor
- amennyiben van ezek közül legalább egy számlázási fiók, amelyet az elmúlt 14 napban hoztak létre, szintén ez a hibaüzenet jelenik meg:"Ennek a vállalkozásnak már van számlázási fiókja. Kérlek vedd fel a kapcsolatot a fiókgazdával." Tehát kérjük, ebben az esetben is vedd fel a kapcsolatot a fiókgazdával.
- ha csak 14 napnál régebben létrehozott számlázási fiók van az adott adószámmal (törzsszám), a regisztrációnak nincs semmi akadálya.