API interfész, Számla Agent

Sikertelen számlamentés felhasználói kapcsolat miatt

Számla Agent használatakor a következő hibaüzenetet kapom: „Számla mentés sikertelen. Ezt a funkciót csak olyan felhasználó veheti igénybe, aki egyetlen Számlázz.hu-s fiókhoz férhet hozzá.”

A Számlázz.hu rendszerében egy felhasználó több fiókhoz férhet hozzá. Az automatikus számlakészítés (Számla Agent hívás) azonban csak olyan felhasználó/jelszó párral lehetséges, akinek kizárólag egyetlen fiókhoz van hozzáférése, vagy Számla Agent kulccsal.

Ha a fenti hibaüzenetet kapod, akkor az automatikus számlázást végző programmodul olyan felhasználóval hajtja végre a Számla Agent hívását, aki egynél több fiókhoz fér hozzá. Ennek megszüntetése háromféleképpen lehetséges:

  1. Az első és leginkább javasolt lehetőség, hogy Számla Agent kulcsot használj felhasználó/jelszó páros helyett.
  2. A második, hogy a Számla Agent híváshoz jelenleg használt felhasználót „válaszd le” a többi fiókról, azaz szüntesd meg az ezekhez a fiókokhoz való hozzáférését. Ehhez be kell jelentkezned a többi fiókba, és a Vezérlőpult menüpont alján, a kérdéses felhasználó adatait tartalmazó sor jobb oldalán kattints a Törlöm hivatkozásra. Ezzel nem a felhasználót törlöd, hanem annak hozzáférését szünteted meg az adott fiókhoz.
  3. A harmadik megoldás lehet, ha a Számla Agent híváshoz egy külön, csak erre a célra dedikált, csak az egyetlen célfiókhoz hozzáférő felhasználót hozol létre. Ezt a Vezérlőpulton kezdeményezheted a Meghívót küldök hivatkozásra kattintva. A felhasználókról és a hozzáférésekről bővebb információt kaphatsz blogcikkünkben.

integracio_banner_1200x314