Kapcsolat

Segítünk az év minden napján, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 között

Miért nincs telefonszámunk?

Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nincs telefonszám, ahol elérhettek minket.

Korábban rendelkeztünk telefonos ügyfélszolgálattal, évek tapasztalatai alapján döntöttünk amellett, hogy az online ügyfélszolgálatunkat fejlesztjük tovább nagy erőkkel.

Ennek a törekvésnek az lett az eredménye, hogy valamennyi előfizetéses csomagunkban elérhetővé tettük live chat szolgáltatásunkat, melyen keresztül ügyfélszolgálatunk valós időben válaszolja meg a felmerülő kérdéseket az év minden napján (ünnepnapokon is) 9:00 és 17:00 óra között. A live chat a vezérlőpult jobb alsó sarkában található üzenet ikonra kattintva érhető el.

Sok esetben üzleti témában kerestek minket, könyveléssel, üzletmenettel, pénzügyekkel, szoftverhasználattal kapcsolatos kérdésekkel ami esetében kiemelten fontos a visszakereshetőség: legyen nyoma írásban, hogy te, a kollégáid és a könyvelőd is elolvashassa bármikor, bármennyi alkalommal.

Ráadásul érzékeny, bizalmas adatokat kezelünk, emiatt a beazonosíthatóság is fontos, és ezt így látjuk egyszerűnek, gyorsnak és biztonságosnak.

A Számlázz.hu ügyfélszolgálata az év minden napján (hétvégén és ünnepnapokon is) reggel 8:00 és este 20:00 óra között válaszolja meg írásban a beérkező kérdéseket.

Online számlázószoftver neve: Számlázz.hu
Számlázó elérhetősége: https://www.szamlazz.hu/
Szolgáltatást nyújtó cég neve: KBOSS.hu Kft.
Szolgáltatást nyújtó cég adószáma: 13421739-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-303201
Bankszámla: KBOSS.hu Kft., K&H Bank Zrt.
10401055-50526969-55531007
IBAN: HU64 1040 1055 5052 6969 5553 1007
SWIFT: OKHBHUHB