47 465 regisztrált ügyfél
24 525 503 kiállított számla
Műhely 2017-06-16T13:27:43+00:00

Számlázz.hu Műhely

A Számlázz.hu Műhelyen olyan vállalkozók osztják meg egymással tudásukat, akik hasonló területen, hasonlóan innovatív szemléletmód alapján dolgoznak – és mind Számlázz.hu-sok. A “profik titkai” valójában nem átadhatóak, hiszen minden egyes vállalkozó minden egyes vállalkozásában magának kísérletezi ki a siker receptjét. De semmi nem segít ebben többet, mint az, ha beszélgetünk, és közösen inspirálódunk. Félévente összegyűlünk, hogy az e-kereskedelem, a gasztronómiai, vagy akár a fenntarthatóság mentén szerveződő vállalkozások kapcsán beszélgessünk hatékonyságról, kreativitásról, buktákról, újrakezdésről, lendületről, stabilitásról és sikerről.

Mi a siker titka? Vállalkozáshoz tuti recept nincs, de a Számlázz.hu-t használó legsikeresebb vállalkozóktól személyesen megtudhatod az ő saját válaszukat, hogyan jutottak el területük csúcsára.

Gyere el a következő Számlázz.hu Műhelyre, és kóstolj bele a vállalkozói tudásmegosztás élményébe!

Korábbi Számlázz.hu Műhelyekről

A fenntarthatóság üzleti értéke

2017. április 6., Kőleves Vendéglő

Vendégek: Michaletzky Bálint  (GreenGo), Antal Alexa (WWF), Molnár Attlia Dávid (termeszetfilm.hu), Végvári Imre (TEDxDanubia)

Mi a vállalkozói siker titka, ha a fenntarthatóság nemcsak személyes ügyed, hanem céged profilja? Mik a nyerő érvek? Mik a nyerő üzenetek? Mik a nyerő eljárások?

Részletek

Profik titkai: gasztro-vállalkozóknak

2016. október 27., Kajahu

Vendégek: Lugosi Viktória (kaviart.eu), Bertényi Gábor (Házikó), Kaldeneker György mesterszakács (Kaldeneker Lekvárosház), Dobosi Győző (Dobosi Pincészet).

Hogyan boldogul egy borász a számlákkal?
Hogyan köt milliós kereskedelmi megállapodásokat egy szakács?

Részletek

Profik titkai: e-kereskedőknek

2016. április 5., Google Ground

Vendégek: Bognár Ákos (Játéknet), Szegedi Rita (Ruhafalva), Csányi Zoltán (HDI Shop), Siklósi Máté (CP Contact), Bogdán Barnabás (Google Magyarország) és Stygár László (Számlázz.hu)

Az e-commerce szereplői mindig a piac előtt jártak néhány lépéssel. A sikeres webshopok tulajdonosainak gondolkodásmódja bármely iparág vállalkozói számára értékes tanulságokkal szolgálhat.

Részletek

Ingyenes, kötelezettség nélküli

Regisztráció