Kategóriák
- Általános információk
- Regisztráció
- Bejelentkezés
- Szolgáltatáscsomagok és árak
- Funkcionalitás
- E-számla
- Számla Agent (webshopok)
- Tömeges számlagenerálás
- Számlák nyomtatása
- Ajánld másnak is!
- Vevői számlafiók
- Online fizetési szolgáltatás
- E-nyugta
- Archívum
- NAV online számlafeladás
- Autokassza
- Autokata
- Könyvelők
- SMARTBooks
- English FAQ
Funkcionalitás
- Közösségi adószámom szerepelhet a számlán?
- Hogyan számlázhatok bruttó/nettó árral a MostSzámlázz rendszerben?
- Hogyan kezelhetem a partnereket és cikkeket az ingyenes (#free) verzióban
- Mi az az IPN?
- Milyen egyedi paramétereket adhatok meg a számlaértesítő és díjbekérő e-mailben?
- Miért nem találom a rendelésszámot az új számlaképen?
- Hogyan tudom törölni a mentett bankkártyát a fiókomban?
- Kötelező-e megadni a számlán a vevő adószámát?
- Meddig őrzi meg a számláimat a Számlázz.hu?
- A vevő közösségi adószáma szerepelhet a számlán?
- A 2021-es NAV online adatszolgáltatás változásai miatt továbbra is be kell küldeni a PTGSZLAH adatlapot a NAV-nak?
- Megoldható az előző számlázóból a vevők (partner) adatok importálása?
- Mobilon Android rendszerben, böngészőből használom a Számlázz.hu-t. Mi ez a fehér ablak?
- Mi az az évzárás?
- Hogyan történik az egészségpénztári számlák kiállítása és adatszolgáltatása?
- Deviza alapú számla esetén az árfolyamot mindenképpen fel kell tüntetni a számlán?
- Az évzárást követően már nem tudok az előző évi teljesítéssel számlát kiállítani?
- Ingyenes szolgáltatáscsomagot használok. Lezártam az előző évet, de most derült ki, hogy még egy tavalyi számlamásolatot ki kellene nyomtatnom. Mit tegyek?
- Készpénzes számla esetén a Számlázz.hu miért nem kerekít 0 vagy 5 Ft-ra?
- Szeretnék feltenni a számláinkhoz céges fejlécet (logót). Hol tudom ezt megtenni?
- Az évváltás automatikusan megtörténik (#free szolgáltatáscsomag esetén)?
- Hogyan tudom módosítani a számlakép színét?
- Nem találom az évzárással kapcsolatos menüpontokat, hol lehetnek?
- Regisztrációkor rosszul adtam meg a bankszámlaszámomat, hol tudom javítani?
- Regisztrációkor rosszul adtam meg a cégem nevét (vagy időközben megváltozott), hol tudom javítani?
- Egyéni vállalkozásom helyett társas vállalkozást alapítottam. Szükségem van új számlázási fiókra?
- A papír alapú számlák postázásában tudtok segíteni?
- Hogyan működik a számlaértesítő funkció?
- Lehetséges a számlaértesítő e-mail szövegének formázása?
- A számlaértesítő emailhez csatolhatok-e egyéb fájlt, pl. szerződést vagy teljesítési igazolást?
- Hogyan ellenőrizhetem, hogy a számlát elküldtem-e a vevőm részére?
- A Facebook/Google felhasználónevemmel szeretnék bejelentkezni, de ez a lehetőség nem jelenik meg a Számlázz.hu-n. Miért?
- Tudok-e egyszerre több címre küldeni számlaértesítőt?
- A kiküldött számlaértesítő emailekről kaphatok másolati példányt?
- Hogyan tudok kedvezményt adni a számlán?
- Több számlát kell kiállítanom ugyanarra a rendelésszámra. Hogyan tudom ezt megtenni?
- Lekérdezhetem-e, hogy milyen számlaértesítőket és fizetési felszólítást küldtem ki eddig?
- Hogyan kell előlegszámlát és végszámlát kiállítani?
- Hol tudom nyilvántartani a számláim kifizetettségét?
- Szeretném törölni Számlázz.hu-s fiókomat. Hogyan tehetem ezt meg?
- Számláim kifizetettségét nyilvántartom a számláim adatai mellett. Ezeket az információkat ki tudom nyerni valahogyan a rendszerből? Lekérdezés, adatexport vagy CSV formátumban?
- Szeretném, ha kollégám/könyvelőm is hozzáférne a Számlázz.hu-s fiókomhoz. Hol lehet ezt beállítani?
- Használhatja-e a Számlázz.hu-s fiókomat egyszerre több felhasználó?
- Vevőm az átutalásos számlámat készpénzzel egyenlítette ki. Hogyan tudom ezt korrigálni a számlán?
- Hogyan tudok sztornó számlát készíteni?
- Szeretném korlátozni egy, a fiókomhoz jelenleg hozzáférő felhasználó jogosultságait. Hol tehetem ezt meg?
- Hogyan tudom letölteni számláimat Excel fájl formájában?
- Hogyan tudok idegen nyelvű számlát kiállítani?
- Hogyan készíthetek áfamentes számlát?
- A számlaszámban szerepel az évszám. Mi határozza meg, hogy adott számla számában melyik év szerepel?
- Egy felhasználóval tudok több Számlázz.hu fiókot kezelni?
- Vállalkozásom pénzforgalmi elszámolás szerint működik. Hol tudom ezt beállítani?
- Számla szerkesztésekor a vásárolt áru nettó értékét tudom megadni vagy a bruttó értéket?
- Az előző évre szeretnék számlát kiállítani, de a számla sorszámában az idei év jelent meg. Mi ennek az oka? Okoz ez problémát?
- Átutalásos számláinkon 30 napos fizetési határidőt szeretnénk feltüntetni. Szeretnénk, ha ezt a program automatikusan felajánlaná.
- Tizedesjegyet szeretnék megadni a nettó egységárnál és a számlán szereplő tétel mennyiségi egységénél (pl. 2,5 óra). Lehetséges?
- Hogyan történik a számlán szereplő értékek kerekítése?
- Hol tudom beállítani a vállalkozásom könyvelési módját?
- MailMastert használok. Megoldható az automatikus számlázás?
- Nem csak a számla egészéhez (a számla végén), de minden egyes számlatételhez szeretnék külön megjegyzést írni. Lehetséges ez?
- Nem szeretnék hozzáférést adni a könyvelőmnek, de bejelentkezés után mindig megjelenik egy erre buzdító ablakocska. Ezt hogyan tudom kikapcsolni?
- Mikor kell kiállítanom helyesbítő számlát?
- Állíthatok-e ki euró (EUR) alapú számlát?
- Deviza alapú számlákon szereplő összegeket kerekíti a Számlázz.hu?
- Helyesbítő számlát hogyan tudok sztornózni?
- Negatív előjelű (mínuszos) számlát hogyan tudok készíteni?
- Mi az a számla másolás?
- A Számlázz.hu-val tudok-e szállítólevelet kiállítani?
- A szállítólevélen megjelennek árak?
- Hogyan tudok számlát készíteni szállítólevél alapján?
- Több szállítólevél alapján hogyan tudok egyetlen (összesített) számlát kibocsátani?
- Elrontottam egy szállítólevelet. Mi a teendőm?
- A még rendelkezésre álló kata keretet a rendszer rosszul számolja ki. Hol a hiba?
- Év eleje van, és a rendszer még a tavalyi kata/aam keretemet mutatja. Hol tudom átállítani az idei évre?
- Egy vásárláshoz kapcsolódóan több előlegszámlát bocsátottam ki. Hogyan tudom elkészíteni a végszámlát?
- Miért csak százalékos értéket látok a kata és az alanyi adómentes keretem kijelzésénél?
- Hogyan tudok egy vagy több számlát gyorsan megtalálni?
- A számlakibocsátáskor megadott könyvelési adatokat lehet utólagosan módosítani?
- Rosszul adtam meg a sztornózó számla teljesítési dátumát. Hogyan tudom ezt módosítani?
- Pénztárgép használatára kötelezett vagyok. Hogyan segít a Számlázz.hu a számlák NAV felé történő továbbításában?
- A vezérlőpulton megjelenített oszlopdiagram milyen szempontok szerint összegzi a számlákat?
- Tudok sztornózni a Számlázz.hu-val egy korábbi, számlatömbbel vagy más számlázóprogrammal kibocsátott számlát?
- Számla szerkesztése közben a már felvitt számla tételek elé szeretnék egy új tételt felvenni. Hogyan tudom ezt megtenni?
- A cégnél dolgozó munkatársak számlázásait szeretném elkülöníteni számlaszám előtagok szerint. Van erre lehetőség?
- Véletlenül lesztornóztam egy számlát, pedig nem kellett volna. Az eredeti számlát a vevő már lekönyvelte. Mit tegyek?
- Készpénzzel történő fizetés esetén szükséges-e vevőm részére az áfás számla mellé bevételi pénztárbizonylatot adnom?
- Hogyan kérdezhetem le a kifizetetlen számláim összegét?
- Hogyan kérdezhetem le, hogy melyik felhasználó készített el egy adott számlát?
- Számlázás előtt szükséges-e a vevőm adatait rögzíteni a partnertörzsben?
- Számla szerkesztésekor ismeretlen cégek nevei is megjelennek a fiókomban. Mik ezek?
- Számla tételeinek megadásánál ismeretlen termékek nevei jelennek meg a gépelés során. Mi ez?
- A beállítások között megadhatom a számlaértesítő e-mailjeim feladó címét, és külön megadhatok egy válasz e-mail címet is. Mi a különbség a kettő között?
- Az online kereskedelemben előírt elállási jogról szeretnék információt megjeleníteni a számláimon. Van erre lehetőség?
- Cégek részére számlázok. Ellenőrizhetem valahogyan vevőm adatainak valódiságát?
- Lehetséges az önszámlázás, illetve a megbízott számlakibocsátás?
- Az áfa listából hiányzik az adott időszakban kibocsátott számlák egy része, illetve az időszakba nem eső számlák is szerepelnek. Mi ennek az oka?
- A számlán szeretném feltüntetni a vevőm országát is.
- A Novitax könyvelési rendszerbe nem tudom beolvasni a számláimat, mert a vevő adatok hiányoznak. Mit tegyek?
- A Beállítások oldalon aktiváltam az automatikus fizetési felszólítás küldő funkciót. Ilyen esetben a késedelmes fizetésű számlát melyik e-mail címre küldi el az automata?
- Eltűnt egy (vagy több) számlám, legalábbis a számlakereső képernyőről sorszám szerint hiányzik. Mi ennek az oka?
- A vevőm Gmailes postaládájába nem érkezik meg a számlaértesítő e-mail (vagy egyéb, a Számlázz.hu által küldött e-mail).
- Ha a NAV összekapcsolás által minősítetté vált a fiókom, láthatom-e a bejövő számláimat, vagy még egyszer minősítenem kell?
