Csatlakozz a Számlázz.hu pénzügyi csapatához!
Munkaügyi adminisztrátort keresünk (heti 20 órában)
A Számlázz.hu-val kategóriát teremtettünk, amikor 2005-ben elsőként tettük publikussá online számlázónkat. Már akkor startup voltunk, amikor a felhőszolgáltatások, okostelefon, Tesla és a minyonok még a világon sem voltak. A megállíthatatlan innovációt mára több mint 700 ezer cég és több mint 800 ezer felhasználó csatlakozása dicséri, mindemellett a fintech-forradalom előtt lettünk a pénzügyi technológia előhírnöke, így 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léptünk új piacokra.
Bár a “corporate” multis hangulatnak még a gondolatától is irtózunk, mindig is nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat alkalmaztunk, továbbá tudatos stratégia és üzleti modell mentén építkezünk. A komoly fejlődési lehetőségek kiaknázása miatt keresünk új munkatársat csapatunk és szolgáltatásaink fejlesztésére.
Munkaügyi adminisztrátor – heti 20 órában
Feladataid lesznek:
munkaszerződések és módosításaik elkészítése
szabadságok, betegállományok nyilvántartása
munkatársak egyedi igényeinek (pl. jövedelemigazolás, nyilatkozatok, előleg) intézése
dolgozói juttatások, cafeteria, munkábajárási költségtérítés Juttatási szabályzat alapján történő adminisztrálása, nyomonkövetése
munkatársaknak kiadott/járó plusz eszközök, telefonelőfizetés, stb. nyilvántartása
kapcsolattartás a bérszámfejtéssel
kapcsolattartás az Egészségbiztosítóval
adminisztrációs folyamatok fejlesztésében, céges kérdőívek összesítésében való aktív részvétel
számlaiktatás (könyvelővel együttműködve)
havi, éves zárásokban való közreműködés
adatszolgáltatások teljesítése
Rád várunk, ha:
legalább kettő év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel;
megbízható, felelősségteljes, lelkiismeretes és precíz vagy;
izgalmasnak tartod a technológiai újdonságokat;
amit lehet, automatizálsz a munkád során;
önállóság, proaktivitás jellemez.
Hozzánk akkor éri meg eljönnöd dolgozni:
ha a magas szintű és önálló munka, a családias, emberközpontú munkakörnyezet érték számodra;
ha fontos neked, hogy komplex feladataid lesznek, amelyeken együtt kell dolgoznod a pénzügyi csapattal és a társterületekkel.
Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy:
odafigyelünk egymásra, kellemes, támogató munkakörnyezetet alakítottunk ki;
nem hagyunk magadra a problémáiddal, bármikor bármit megkérdezhetsz;
fontos, hogy jól érezzük magunkat és szívesen elmenjünk együtt sörözni;
belülről láthatod egy olyan cég működését, amely már bizonyított valós piaci körülmények között;
Szilícium-völgyi hangulatban dolgozhass a Graphisoft Parkban.
Ezt kérjük:
Munkaügyi adminisztrációs ismeretek
Magabiztos Excel tudás
Több éves, releváns szakmai tapasztalat
Otthonosan mozogj a digitális világban
Előny: szakirányú és/vagy felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület, Graphisoft Park
Munkaidő: részmunkaidő, heti 20 óra
Munkába állás kezdete: 2025. januártól
Küldj CV-t! Íme 6 lefegyverző érv, miért csatlakozz hozzánk:
Mert egy közel 20 éves cég, amely startupként kezdte, egyszerre innovatív és stabil, izgalmas és megbízható. Elsőre hihetetlennek tűnő terveit valódi eredményekre alapozza.
- Mert nálunk teljességében láthatod át és oldhatod meg a feladatokat – nem egy apró fogaskerék, hanem felelős, kreatív problémamegoldó leszel.
- Mert a kezed alól kikerülő megoldásra te is büszke lehetsz, mint egy asztalos a kész bútorra, amit összerakott.
- Mert magadénak érezheted a projektjeidet – a megoldás, amit létrehozol, a vállalkozásunk részévé válik.
- Mert rögtön komplex feladatokat kapsz, de nem leszel egyedül hagyva velük, szuper kollégák támogatnak, amikor kéred.
- Mert megbecsüljük a magunkhoz hasonlóan profikat – ha egyszer megérkeztél, meg is akarunk majd tartani!