A Számlázz.hu története

A Számlázz.hu kategóriát teremtett, amikor 2005-ben először tette publikussá online számlázóját. Öt évvel később szintén elsőként bocsátott a piac rendelkezésére könnyen, egyszerűen elérhető e-számlázási szolgáltatást. Három informatikus alapítóját ma is a felhasználók kényelme, a kód minősége, és a piac bizalma motiválja. Fejlesztésüket eredetileg saját üzleti igényük hívta életre, hogy saját számláikat egyszerűen és gyorsan állíthassák ki megbízóik felé.

A professzionális számlázórendszert – a “sharing economy” előtt egy jó évtizeddel – más vállalkozók számára is elérhetővé tették a neten, öt évvel később pedig profi üzleti terv alapján fogott komolyabb növekedésbe a cég. Újabb öt év, felhasználók tízezreinek csatlakozása, és több tízmillió számla kiállítása után a Számlázz.hu tizedik születésnapját már tizenötfős cégként ünnepelte. Jóval a startup-éra és a fintech-forradalom előtt lett a pénzügyi technológia előhírnöke, 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léphetett új piacokra. 2018-ban vált a Visma család tagjává, amikor a skandináv régió vezető, üzleti szoftverek és e-kereskedelmi informatikai fejlesztések szolgáltatója tulajdonostársként csatlakozott a Számlázz.hu alapítóihoz.

“Célunk a hazai vállalkozói szféra hatékonyabbá tétele: szeretnénk felhasználóinkat hozzásegíteni ahhoz, hogy adminisztráció helyett saját üzletükkel foglalkozhassanak. Hiszünk benne, hogy az automatizmusok alkalmazása több mint technológia: üzleti szemlélet!”

Érdekelnek a mérföldköveink?

Számlázz.hu történet

A csapatunk

A Számlázz.hu csapatában fejlesztők, projektvezetők, ügyfélkapcsolati munkatársak, marketingesek és a menedzsment egyaránt azért dolgozik, hogy észrevétlenül segítséget nyújtsanak a Számlázz.hu-t használóknak álmaik megvalósításához.

Az ügyfeleinknek nyújtott komplex megoldás-rendszer komplex gondolkodást és együttműködést igényel, eszköztárunk legfontosabb elemei a szakértelem, a rugalmasság, és a team-kreativitás. Folyamatosan képben vagyunk saját területünk innovációiról, de tudjuk: amit teremtünk, formabontó, egyedi, és lépésekkel a piac előtt jár – ahogy a cég alapítása óta mindig.

Angyal Tímea
Angyal Tímea

PÉNZÜGY

Ángyán Balázs
Ángyán Balázs

ÜGYVEZETŐ

Básti László

FEJLESZTÉS

Berta Kitti

MARKETING

Buzás Péter
Buzás Péter

ÜZEMELTETÉS

Csöregi Levente
Csöregi Levente

INFORMATIKA

Enyedi Szandra
Enyedi Szandra

PÉNZÜGY

Furkó Beáta

IRODAVEZETŐ

Gercsák Tamás
Gercsák Tamás

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Gier Mária

PÉNZÜGY

Győrffy Krisztina
Győrffy Krisztina

MARKETING

Hárshegyi Katalin
Hárshegyi Katalin

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Jakab Tamás
Jakab Tamás

MARKETING

Kereszturi Krisztina

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Kis Ervin Egon

STRATÉGIA

Kis László

FEJLESZTÉS

Kolumbán Kata
Kolumbán Kata

GRAFIKUS

Korom Gergely
Korom Gergely

ÜZEMELTETÉS

Kovács Katalin
Kovács Katalin

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Kővári Krisztina
Kővári Krisztina

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Magyar Dávid

FEJLESZTÉS

Mátrai Lilla
Mátrai Lilla

MARKETING

Megyesi-Fok Adrienn
Megyesi-Fok Adrienn

MARKETING

Pató Balázs
Pató Balázs

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Radnóthy Anna
Radnóthy Anna

GRAFIKUS

Regász Imre

ÜZEMELTETÉS

Salamon Éva
Salamon Éva

MARKETING

Serfőző Imre
Serfőző Imre

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Stygár-Joó János

FELÜGYELŐBIZOTTSÁG TAGJA

Stygár László

SZOLGÁLTATÁSFEJLESZTÉS

Sulyok Péter
Sulyok Péter

FEJLESZTÉS

Szabados Réka
Szabados Réka

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tóth Attila

FEJLESZTÉS

Tóth Katalin

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tóth Zoltán

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Váradi János

ÜZLETFEJLESZTÉS

Váradi Karolina
Váradi Karolina

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Rekreáció felelősök

Kókusz
Kókusz
Roxi
Zulu
Zulu

Díjaink

Munkáltatói márka

Szerethető munkahelyek

Nemcsak büszkék vagyunk rá, hanem nagyon örülünk is neki, mennyire megérdemelten kaptuk a négy Szerethető Munkahelyek díjunkat, 2017-2020 között. Mi tudjuk a legjobban, milyen igaza volt a szakmai és közönségszavazóknak!

Tartalommarketing

Kreatív B2B Award

Marketing megoldásaink pedig háromszor is “begyűjtötték” a Kreatív szakportál elismerését, a B2B Award-ot. 2018, NAV online számlázás kampány, Ezüst // 2017, Számlázz.hu Akadémia, Bronz // 2016, felhasználói visszajelzés videók, Imidzs- és márkaépítés kategóriagyőzelem

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk az elmúlt 3 évben is elismerést kapott a ClientFirst „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjkiosztóján. Csapatunk 2019-ben 3. helyezést, 2020-ban 2. helyezést, 2021-ben pedig 1. helyezést ért el elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában, a kis- és középvállalatok között.

Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj

Ingyenes, kötelezettség nélküli

Regisztráció