A Számlázz.hu története

A Számlázz.hu kategóriát teremtett, amikor 2005-ben először tette publikussá online számlázóját. Öt évvel később szintén elsőként bocsátott a piac rendelkezésére könnyen, egyszerűen elérhető e-számlázási szolgáltatást. Három informatikus alapítóját ma is a felhasználók kényelme, a kód minősége, és a piac bizalma motiválja. Fejlesztésüket eredetileg saját üzleti igényük hívta életre, hogy saját számláikat egyszerűen és gyorsan állíthassák ki megbízóik felé.

A professzionális számlázórendszert – a “sharing economy” előtt jó évtizeddel – más vállalkozók számára is elérhetővé tették a neten, öt évvel később pedig profi üzleti terv alapján fogott komolyabb növekedésbe a cég. Újabb öt év, felhasználók tízezreinek csatlakozása, és több tízmillió számla kiállítása után a Számlázz.hu tizedik születésnapját már tizenötfős cégként ünnepelte. Jóval a startup-éra és a fintech-forradalom előtt lett a pénzügyi technológia előhírnöke, 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léphetett új piacokra. 2018-ban vált a Visma-család tagjává, amikor a skandináv régió vezető szolgáltatója tulajdonostársként csatlakozott a Számlázz.hu alapítóihoz.

“Célunk a hazai vállalkozói szféra hatékonyabbá tétele: szeretnénk felhasználóinkat hozzásegíteni ahhoz, hogy adminisztráció helyett saját üzletükkel foglalkozhassanak. Hiszünk benne, hogy az automatizmusok alkalmazása több mint technológia: üzleti szemlélet!”

Érdekelnek a mérföldköveink?

Számlázz.hu történet

A csapatunk

A Számlázz.hu csapatában fejlesztők, projektvezetők, ügyfélkapcsolati munkatársak, marketingesek és a menedzsment egyaránt azért dolgozik, hogy észrevétlenül segítséget nyújtsanak a Számlázz.hu-t használóknak álmaik megvalósításához.

Az ügyfeleinknek nyújtott komplex megoldás-rendszer komplex gondolkodást és együttműködést igényel, eszköztárunk legfontosabb elemei a szakértelem, a rugalmasság, és a team-kreativitás. Folyamatosan képben vagyunk saját területünk innovációiról, de tudjuk: amit teremtünk, formabontó, egyedi, és lépésekkel a piac előtt jár – ahogy a cég alapítása óta mindig.

Angyal Tímea
Angyal Tímea

PÉNZÜGY

Ángyán Balázs
Ángyán Balázs

ÜGYVEZETŐ

Básti László

FEJLESZTÉS

Berta Kitti

MARKETING

Buzás Péter
Buzás Péter

ÜZEMELTETÉS

Furkó Beáta

IRODAVEZETŐ

Gercsák Tamás
Gercsák Tamás

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Gier Mária

PÉNZÜGY

Hárshegyi Katalin
Hárshegyi Katalin

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Jakab Tamás
Jakab Tamás

MARKETING

Kereszturi Krisztina

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Kis Ervin Egon

STRATÉGIA

Kis László

FEJLESZTÉS

Kolumbán Kata
Kolumbán Kata

GRAFIKUS

Korom Gergely
Korom Gergely

ÜZEMELTETÉS

Kovács Katalin
Kovács Katalin

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Magyar Dávid

FEJLESZTÉS

Megyesi-Fok Adrienn

MARKETING

Pató Balázs
Pató Balázs

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Regász Imre

ÜZEMELTETÉS

Salamon Éva
Salamon Éva

MARKETING

Stygár-Joó János

FELÜGYELŐBIZOTTSÁG TAGJA

Stygár László

SZOLGÁLTATÁSFEJLESZTÉS

Tóth Attila

PROJEKTVEZETŐ

Tóth Katalin

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tóth Zoltán

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Váradi János

ÜZLETFEJLESZTÉS

Váradi Karolina
Váradi Karolina

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Zulu
Zulu

REKREÁCIÓ

Roxi

REKREÁCIÓ

Díjaink

Munkáltatói márka

Szerethető munkahelyek

Nemcsak büszkék vagyunk rá, hanem nagyon örülünk is neki, mennyire megérdemelten kaptuk a három Szerethető Munkahelyek díjunkat, 2017-ben, 2018-ban és 2019-ben is. Mi tudjuk a legjobban, milyen igaza volt a szakmai és közönségszavazóknak!

Tartalommarketing

Kreatív B2B Award

Marketing megoldásaink pedig háromszor is “begyűjtötték” a Kreatív szakportál elismerését, a B2B Award-ot. 2018, NAV online számlázás kampány, Ezüst // 2017, Számlázz.hu Akadémia, Bronz // 2016, felhasználói visszajelzés videók, Imidzs- és márkaépítés kategóriagyőzelem

Ügyfélszolgálat

Kreatív B2B Award

Ügyfélszolgálatunk 2019-ben és 2020-ban is elismerést kapott a ClientFirst „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjkiosztóján. Csapatunk 2019-ben 3. helyezést, idén pedig egy helyet javítva 2. helyezést ért el elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában, a kis- és középvállalatok között.

Ingyenes, kötelezettség nélküli

Regisztráció