782 406 vállalkozás
968 336 felhasználó
560 569 713 kiállított számla
Innonest2024-08-26T13:55:33+02:00
Innonest software logo

A vállalkozásod egyszerű és hatékony online miniügyvitele!

Lépj szintet az ügyviteli folyamataid menedzselésében: az Innonesttel egyszerűen és profin küldhetsz árajánlatokat, kezelheted a készleteidet és a projektjeidet. Felejtsd el az Excel táblákat és az e-mailezést!

Megnézem az ingyenes próbaidőszakot
Innonest software logo

A vállalkozásod egyszerű és hatékony online miniügyvitele!

Lépj szintet az ügyviteli folyamataid menedzselésében: az Innonesttel egyszerűen és profin küldhetsz árajánlatokat, kezelheted a készleteidet és a projektjeidet. Felejtsd el az Excel táblákat és az e-mailezést!

Megnézem az ingyenes próbaidőszakot

Mi az Innonest és kiknek ajánljuk?

Innonest munkalapkezelő, ügyviteli rendszer

Munkalapkezelő
Ügyviteli rendszer KKV-knak

Online, bárhonnan elérhető szolgáltatás, ami radikálisan csökkenti az adminisztrációra fordított időt. Kezeli a projektjeidet, ügyel a határidőidre, leegyszerűsíti az ügyfeleiddel kapcsolatos összes dokumentációd, árajánlatküldéstől a számlázásig!

Kiknek ajánljuk?

  • Kreatív szakemberek, katások

  • Biztonságtechnikai szakemberek

  • Kivitelezők, karbantartók

Tovább olvasok
Innonest készletkezelő program KKV-knak

Teljes körű raktár- és
készletkezelő szoftver

Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, egyetlen felhőalapú rendszerben! Legyél naprakész a saját készleteiddel és kezeld a változásokat néhány kattintással! A programban lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is.

Kiknek ajánljuk?

  • Árukereskedelemmel foglalkozó, raktárkészlettel rendelkező vállalkozásoknak

Tovább olvasok
Innonest szervíz program

Minden, amire egy
szerviznek szüksége lehet

Kezeld a berendezések, gépjárművek adatait, szerviztörténeti naplóját, és a műszaki vizsgák esedékességét az Innonestben. A munkalaphoz rögzítheted a munkaórákat, minden járművekkel kapcsolatos adatot, valamint testreszabhatod a beállításaidat.

Kiknek ajánljuk?

  • Gépek és berendezések szervizelésével foglalkozó vállalkozásoknak, mesterembereknek

Tovább olvasok

Ők is az Innonestet választották

Modernizáld a vállalkozásod az Innonesttel! Hogyan?

Innonest ügyvitel rendszer

Kezeld céges ügyviteled
az Innonestben

A miniÜgyviteli rendszer az árajánlatküldéstől a számlázásig támogatja a munkád! Minden adatot azonnal adminisztrál és kezel, így bárhonnan, elérheted az adatokat és gördülékenyen dolgozhatsz a munkatársaiddal.

Miért ajánljuk?

  • Adatrögzítési hiba nélkül a munkatársakkal gyorsan és hatékonyan megy a napi munka

  • Átlátható, élő profit adatok és kimutatások

  • Felhasználóbarát kialakítás

  • Mindig kéznél van

  • Számlázás a Számlázz.hu-ból

Tovább olvasok
Innonest árajánlatkészítő program

Személyreszabott árajánlat
egyszerűen és gyorsan

Készíts néhány kattintással online árajánlatot egy olyan közös rendszerben, amiben minden ügyfeled, terméked és szolgáltatásod megtalálható! Egyetlen további kattintással e-munkalapot készíthetsz az árajánlatból.

Miért ajánljuk?

  • Az árajánlat kiadása gyors és hatékony, néhány percet vesz igénybe az elkészítés

  • Tétel-sablon funkcióval több elem is berakható az ajánlatba

  • Egyszerű csatolmánykezelés

  • Hitelesítés digitális aláírással

  • Minimalizálja a hibalehetőséget

Tovább olvasok
Elektronikus munkalapkezelés

Hatékony
e-munkalapkezelés

Az árajánlatból könnyedén elkészített e-munkalap, az adatok azonnali feldolgozásra kerülnek. Hatékonyan kezelheted az ügyfelek adatait, a felhasznált alapanyagokat, készletet, a feladatokat és a ledolgozott munkaórákat.

Miért ajánljuk?

  • Az e-munkalapba feltöltött adatok sosem vesznek el

  • Azonnali valós információk segítik az irodai adminisztrációt

  • A munkalap készletet is kezel, így mindig a rendelkezésedre álló, aktuális mennyiséget látod

  • Teljesen személyre szabható adatmezők és láthatóság

Tovább olvasok

Hogyan működik a számlázás az Innonestben?

A számlázáshoz ki sem kell lépned az Innonestből: a program a Számlázz.hu-val tökéletes integrációban működik, vagyis „helyben”, egy kattintással kiállíthatod a számlád.

Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető.

A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!! 

Próbáld ki ingyen 30 napig!

Nézd meg az Innonestet, próbáld ki a funkcióit, és a lejáratot követően pedig csak azért fizetsz, amit használsz!

Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani, hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél.

Kipróbálom ingyen

CSOMAGOK ÉS ÁRAK

Smarty csomag
3 490 Ft+áfa/hó-tól
  • korlátlan felhasználó

  • jogosultságkezelés

  • korlátlan munkalap készítése

  • árajánlat készítése

  • megrendelőlap készítése

  • visszaigazolás készítése

  • teljesítésigazolás készítése

  • szállítólevél készítése

Éves előfizetés esetén a Smarty csomag ára:
34 900 Ft+áfa (+választott extra modulok)

miniÜGYVITEL
8 990 Ft+áfa/hó
  • minden Smarty csomag funkció

  • számlázás (a Számlázz.hu-val)

  • projektkezelés

  • feladatkezelés

  • naptár modul

  • ticketek

  • sablonok készítése

  • dokumentum iktató

Éves előfizetés esetén a miniÜGYVITEL ára:
89 900 Ft+áfa

További modulok külön díj ellenében választhatóak a csomagok mellé. Részletek a csomagokról az Innonest oldalán.

Tovább a csomagok és árakra

Gyakori kérdések

Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!

Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal. 

Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz! 

Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.

A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! 

Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.

Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!

Igen! Az Innonest lehetőséget nyújt webshop rendelések kezelésére: amennyiben a Számlázz.hu fiókod össze van kötve a webáruházaddal, a rendelésből létrejött számlákat az Innonest megkapja, automatikusan megrendelőlapot készít belőle és levonja készletről a szükséges termékeket. Ehhez nincs szükség külön Innonest integrációra, elegendő a Számlázz.hu integráció! Ami fontos, hogy ügyelj arra, hogy minden megfelelően működjön: a webshopodban lévő termékek termékazonosítójának meg kell egyeznie az Innonest terméktörzsben lévő termékek termékazonosítójával. Az integráció egyirányú, tehát a valós készlet számát nem szinkronizálja vissza a webshopba, csak a készletről vonja le a szükséges elemeket. A raktár- és készletkezelő funkció az Innonest miniÜGYVITEL csomagjában mindenki számára elérhető (8 990 Ft + áfa / hó) és a Smarty csomagban is 3 490 Ft + áfa havi díjon felül 1 490 Ft + áfa (vagy éves 14 900 Ft + áfa) díjért hozzáférhető.

A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: Smarty csomag (3 490 Ft+áfa-tól/hó VAGY 34 900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (8 990 Ft+áfa/hó VAGY 89 900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.

Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.

A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar,  angol,  német,  cseh,  lengyel,  szlovák,  román,  olasz,  francia,  spanyol nyelveken is.

Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.

Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.

Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.

Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!

Kapcsolódó blogbejegyzések

Még több betöltése

Regisztrálj az Innonest ingyenes próbaidőszakára!

Regisztráció