401 351 vállalkozás
463 987 felhasználó
108 447 352 kiállított számla
Innonest – Online raktár- és készletkezelő szoftver kkv-knak2020-10-27T20:04:46+01:00
Innonest software logo

Teljes körű raktár- és készletkezelő rendszer kkv-knak! Már elérhető!

Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, bevételezés, készletről történő számlázás egyetlen felhőalapú rendszerben! A számlázás pedig a Számlázz.hu-val történik, és még csak ki sem kell lépned a programból! Jól hangzik, ugye? Megérkezett az Innonest!

Regisztrálok ingyen

Káosz van a vállalatirányítási rendszereid között?

Az egyik szoftvereddel raktárkezelést vezetsz, a másikkal a készletkezelésed menedzseled és mindezek megkoronázásául egy harmadik felületről állítasz ki számlákat? Túl sok a felesleges fiók, jogosultsági szint és jelszó? A lekövethető, gyors és egyszerű online feladatkezelés majdnem minden kkv számára feladja a leckét.

Káosz van nálad?

A Számlázz.hu mindig is elkötelezetten támogatta a vállalkozókat segítő alkalmazásokat. Az Innonest szoftvere praktikus és egyszerű megoldást kínál minden mikro-, kis- és középvállalat számára, legyen szó készletgazdálkodásról, vagy egyéb adminisztratív feladatok kezeléséről! Árajánlattól a számláig, a készlet- és raktárkezeléstől a teljesítésigazolásig minden egyetlen webes felületen! Elképzelted?

Kipróbálom ingyen
Legyen a Te vállalkozásod is digitális úttörő az Innonesttel!

Legyen a Te vállalkozásod is digitális úttörő az Innonesttel! Hogyan?

  • Telepítés nélkül használható

A szoftver a böngészőből megnyitva használható, nem kell telepítened

  • Reszponzív készletnyilvántartás

A reszponzív készletadat-mozgások miatt az Innonest rendszerében mindig az aktuális és friss készletmennyiséget láthatod

  • Egyszerű készletkezelés

Használj egyszerű készletkezelést, ha kezelni szeretnéd a készleted, de nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt

  • Bővített készletkezelés

Használj bővített készletkezelést, ha minden bevételezést, kiadást és visszavételezést naplózni szeretnél

  • Raktárak

Lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is

  • Termékrögzítési lehetőség

Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében

  • Számlázz azonnal, készletről

A készleten lévő termékeket azonnal számlázhatod. A számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél az Innonest felületéről

Kipróbálom ingyen

Elektronikus aláírás

Írd alá elektronikusan a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, tableten, mobilon vagy egérrel a számítógépeden! Az aláírást követően a rendszerből elküldheted e-mailben az ügyfelednek, ahonnan az ügyfélkaput megnyitva ő ugyanúgy, elektronikusan aláírhatja a dokumentumot.

elektronikus aláírás

A beszállítónak e-mailben küldött megrendelés már a múlté

Az Innonest felületéről gyorsan, egyszerűen intézheted megrendeléseidet: a beszerzési megrendelő modullal könnyedén létrehozhatod a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé bonyolult e-mailek összeállításával bajlódnod… És természetesen elektronikusan alá is írhatod.

Használj ügyfélkaput!

Az ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldött árajánlat, munkalap, megrendelő vagy bármilyen dokumentum kapcsán létrehozunk számára egy egyéni ügyfélkaput, ahol látja az összes, számára kiállított és általad ellenjegyzett dokumentumot. A saját ügyfélfiókjában nyomon követheti, hogy milyen életútja volt egy árajánlatnak, lett-e belőle megrendelés. A dokumentumokat aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked néhány kattintással.

ügyfelprofil

Számlázz.hu használata az Innonest rendszeréből

A szoftver integrációban működik a Számlázz.hu-val, így egy kattintással létrehozhatsz számlát az Innonest felületén, anélkül, hogy kilépnél!
A #digital és a #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagok használatával tudod igénybe venni a szolgáltatást, a 30 napos próbaidőszak azonban mindenki számára elérhető, akár #free vagy #start csomagokkal is!

 

Regisztrálok a Számlázz.hu-val

Teljeskörű árajánlat-, munkalap-, és dokumentumkezelés segítené a folyamataidat?

Kezeld a vállalkozásod munkafolyamatait a rögzítéstől a lezárásig! Milyen funkciókkal lehet ebben a segítségedre az Innonest?

Részletek
Szervíz ikon kék

Vállalkozásod szervizeléssel foglalkozik?

Az Innonest külön speciális modulokat kínál a szervizek (járműszervizek, gépek, berendezések szervizei) számára.

Megnézem
Csomagválasztó

Csomagajánlatok

Próbáld ki a szolgáltatást 30 napig ingyenesen! A lejáratot követően pedig csak azért fizetsz, amit használsz!

Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani, hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél.

Kipróbálom ingyen

Gyakori kérdések

Jelenleg a #digital és a #profi Számlázz.hu-s csomagok használatával tudod igénybe venni az Innonestet, a 30 napos próbaidőszak azonban mindenki számára elérhető, akár #free vagy #start szolgáltatáscsomaggal is.

Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal. 

Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz! 

Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.

A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! 

Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.

Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!

A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: kezdő csomag (1.790 Ft+áfa-tól/hó VAGY 17.900 Ft+áfa-tól/év), Smart csomag (2.190 Ft+áfa-tól/hó VAGY 21.900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (5.990 Ft+áfa/hó VAGY 59.900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.

Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.

A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar,  angol,  német,  cseh,  lengyel,  szlovák,  román,  olasz,  francia,  spanyol nyelveken is.

 

Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.

Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.

Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.

Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!

Kapcsolódó blogbejegyzések

Még több betöltése

Még nem vagy Számlázz.hu-s?

Regisztráció