Árajánlatkészítő program és ügyviteli rendszer a legkisebbeknek is!
Az Innonest online ügyviteli programmal kézben tarthatod a vállalkozásod ügyvitelét.
Online, bárhonnan elérhető szolgáltatás, ami radikálisan csökkenti a papírmunkára fordított időt. Figyel a készletekre, a projektjeidre, és a határidőkre, kezeli az ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentációt az árajánlattól a számlázásig – természetesen a Számlázz.hu-val!
Megszabadulnál az Excel-táblázataidtól?
Ha eddig azt gondoltad, hogy nincs számodra megfelelő ügyviteli rendszer, vagy ha van is megfizethetetlen és túl bonyolult, akkor az Innonestet neked találták ki! A rendszerben helyben megtalálod az összes szükséges eszközt amire szükséged van. Az árajánlatokat végre nem kell excelben kezelned, szerkesztés után azonnal küldheted őket a munkalapokkal, megrendelőkkel, visszaigazolásokkal és teljesítésigazolásokkal együtt, digitális aláírással hitelesítve. A miniÜgyvitel előnye, hogy bárhonnan, bármilyen internetes eszközről elérheted az adatokat, így akár otthonról is könnyedén dolgozhatsz a munkatársakkal.
Árajánlat készítése és küldése az Innonestben
E-munkalapkezelés az Innonestben
Az Innonest online munkalap (e-munkalap) előnye a papír alapú munkalapokkal szemben az azonnali adatfeldolgozásban rejlik. Gyorsan, hatékonyan, adminisztrációs hiba nélkül kezeli az ügyfelek adatait, és a velük kapcsolatos karbantartási, szerviz folyamatokat. Kezeli a külső munkavégzéseket, a felhasznált alapanyagokat és a készletet, a kiosztott feladatokat és a ledolgozott munkaórákat. Az Innonest segít folyamatban gondolkodni, használatával minden elvégzett munkaóra, és minden kiadás nyomonkövethetővé válik.
Hogyan működik együtt a Számlázz.hu-val?
Ők is az Innonestet választották
Egyszerűsítsd le Te is
vállalkozásod folyamatait!
Online munkalap, árajánlat
És ezek mellett az online megrendelőlap, szállítólevél, teljesítésigazolás, átvételi elismervény funkció is adott. Amit egyszer rögzítettél, többet már nem kell. Csak egy kattintás, és kész a munkalap az árajánlatból!
Számlázás
A számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél az Innonest felületéről. Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Telepítés nélkül használható
A program telepítés nélkül, a böngészőből megnyitva használható!
Pénzügy modul
Kiadások, bevételek, kimutatások, időszakos költségek, készpénz vagy utalás… Minden egy helyen!
Termékek, szolgáltatások, partnerek
Könnyű kezelés, egyszerű nyilvántartás, gyorsabb árajánlat- és dokumentumkitöltés.
Készlet és raktárkezelés
Rögzítheted a munkákra felhasznált anyagokat, mentéskor a készlet csökkenése a háttérben megtörténik, így a raktárban mindig az aktuális készletmennyiséget láthatod. Termékmozgásnapló segíti a teljes átláthatóságot. További részletek a funkcióról!
Járműnyilvántartó
Nyilvántarthatod ügyfeleid gépjárműveit minden javításhoz szükséges adatával együtt. A szervizmunkalap létrehozásakor a jármű km/üzemóra állását is rögzítheted. További információk szervizeknek itt!
Ügyfeleid eszközeinek nyilvántartása
Az ügyfél berendezéseit, eszközeit nyilvántarthatod – akár telephelyenként!
Digitális aláírás funkció
A papírmentes iroda már elérhető! Írd alá digitálisan a dokumentumokat tableten vagy mobiltelefonon (akár a futárok). Ha nagyon szükséges, akár ki is nyomtathatod, az aláírás érvényes lesz.
Mobilnyomtatás
Az árajánlatot, munkalapot, számlát az Innonest szoftverből rögtön nyomtathatod is – akár tabletről vagy mobilról, (8 cm-es) hőnyomtatóval, mobilnyomtatóval is.
Beszerzési megrendelőlap
Ha rendszeresen adsz le megrendelést beszállítóid felé, ez nagy segítségedre lesz. Igényesen, egyszerűen, visszakövethetően.
Feladat-, munkaórakezelés
Feladatokat rendelhetsz munkatársaidhoz, értesítheted őket, státuszokat, megjegyzéseket, dokumentumokat fűzhetsz hozzájuk, és üzenhetsz is nekik a rendszeren keresztül.
Ügyfélfiók
Partnereid számára egy olyan felületet biztosítunk, ahol minden, a rendszeren keresztül felé kiállított dokumentumot egy helyet láthat – és kezelhet, így alá is írhatja őket (természetesen elektronikusan)!
Projektkezelés
Idő és költségkeretet adhatsz meg. Projekt szinten láthatsz minden munkát, a rendszer kilistázza a feladatokat, így lesz követhető, hogy hol tartanak a költségek. További részletek a blogcikkünkben!
Termékek szolgáltatások kezelése vonalkódolvasóval
Vonalkódolvasóval könnyedén tudod rögzíteni és kezelni a termékeket és szolgáltatásokat az Innonestben. Nézd meg az Innonest által tesztelt vonalkódolvasókat!
Adj hozzáférést munkatársaidnak, dolgozzatok együtt a szoftveren belül
Feladatokat adhatsz munkatársaidnak, rögzítheted az adott munkalaphoz tartozó munkaóra mennyiségét, üzenhetsz nekik és különböző jogosultsági szintekkel hozzáférést is adhatsz számukra a rendszerhez.
A beszállítónak e-mailben küldött megrendelés már a múlté
Az Innonest felületéről gyorsan, egyszerűen intézheted megrendeléseidet: a beszerzési megrendelő modullal könnyedén létrehozhatod a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé bonyolult e-mailek összeállításával bajlódnod… És természetesen elektronikusan alá is írhatod.
Használj ügyfélfiókot!
Az ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldött árajánlat, munkalap, megrendelő vagy bármilyen dokumentum kapcsán létrehozunk számára egy egyéni ügyfélfiókot, ahol látja az összes, számára kiállított és általad ellenjegyzett dokumentumot. A saját ügyfélfiókjában nyomon követheti, hogy milyen életútja volt egy árajánlatnak, lett-e belőle megrendelés. A dokumentumokat aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked néhány kattintással.
Raktár- és készletkezelésre is szükséged van?
Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, bevételezés,
készletről történő számlázás egyetlen felhőalapú rendszerben.
Vállalkozásod szervizeléssel foglalkozik?
Az Innonest külön speciális modulokat kínál a szervizek (járműszervizek, gépek, berendezések szervizei) számára.
Gyakori kérdések
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal.
Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz!
Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.
A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz!
Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.
Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!
A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: Smarty csomag (3 490 Ft+áfa-tól/hó VAGY 34 900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (8 990 Ft+áfa/hó VAGY 89 900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.
Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.
A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar, angol, német, cseh, lengyel, szlovák, román, olasz, francia, spanyol nyelveken is.
Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.
Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.
Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.
Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!
Kapcsolódó blogbejegyzések
Még nem vagy Számlázz.hu-s?