
Itt az Innonest: Munkalap-, munkaóra- és feladatkezelés
Kezeld vállalkozásod ügyviteli folyamatait és munkatársaid feladatait egyetlen felhőalapú rendszerben: online árajánlat, megrendelőlap, munkalap, teljesítésigazolás, szállítólevél, nyilvántartások az Innonest szoftverrel! A számlázást pedig a Számlázz.hu biztosítja, és még csak ki sem kell lépned a programból!

Megszabadulnál az Excel-táblázataidtól?
Biztosan sokszor gondolkodtál már azon, mennyire jó lenne egy olyan programmal dolgozni, amelyben minden megvan, amit Te használsz a vállalkozásodban, és nem kellene külön szoftvert használni a munkatársakkal történő kapcsolattartásra, a munkák felvételére, a feladatok kezelésére és külön árajánlat, megrendelőlap, munkalap vagy teljesítésigazolás sablonokat használni a számítógépeden, majd az adatokat átmásolgatni egyikből a másikba… És végül a Számlázz.hu-ba belépve elkészíteni a számlát. Mennyivel egyszerűbb lenne egy kattintással előállítani az árajánlatból a megrendelőt? Majd a folyamat végén csak egy klikk, és kész is a számla!
Adj hozzáférést kollégáidnak, kommunikálj velük a szoftveren belül!
Feladatokat adhatsz munkatársaidnak, rögzítheted az adott munkalaphoz tartozó munkaóra mennyiségét, üzenhetsz nekik és különböző jogosultsági szintekkel hozzáférést is adhatsz számukra a rendszerhez.

Egyszerűsítsd le Te is
vállalkozásod folyamatait!
Online munkalap, árajánlat
És ezek mellett az online megrendelőlap, szállítólevél, teljesítésigazolás, átvételi elismervény funkció is adott. Amit egyszer rögzítettél, többet már nem kell. Csak egy kattintás, és kész a munkalap az árajánlatból!
Számlázás
A számlázáshoz ki sem kell lépned az Innonestből: a program a Számlázz.hu-val tökéletes integrációban működik, vagyis “helyben”, egy kattintással kiállíthatod a számlád. A #digital és a #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagok használatával tudod igénybe venni a szolgáltatást, a 30 napos próbaidőszak azonban mindenki számára elérhető, akár #free vagy #start csomagokkal is.
E-aláírás funkció
A papírmentes iroda már elérhető! Írd alá digitálisan a dokumentumokat tableten vagy mobiltelefonon (akár a futárok). Ha nagyon szükséges, akár ki is nyomtathatod, az aláírás érvényes lesz.
Pénzügy modul
Kiadások, bevételek, kimutatások, időszakos költségek, készpénz vagy utalás… Minden egy helyen!
Termékek, szolgáltatások, partnerek
Könnyű kezelés, egyszerű nyilvántartás, gyorsabb árajánlat- és dokumentumkitöltés.
Telepítés nélkül használható
A program telepítés nélkül, a böngészőből megnyitva használható!
Mobilnyomtatás
Az árajánlatot, munkalapot, számlát az Innonest szoftverből rögtön nyomtathatod is – akár tabletről vagy mobilról, (8 cm-es) hőnyomtatóval, mobilnyomtatóval is.
Ügyfeleid eszközeinek nyilvántartása
Az ügyfél berendezéseit, eszközeit nyilvántarthatod – akár telephelyenként!
Beszerzési megrendelőlap
Ha rendszeresen adsz le megrendelést beszállítóid felé, ez nagy segítségedre lesz. Igényesen, egyszerűen, visszakövethetően.
Feladat-, munkaórakezelés
Feladatokat rendelhetsz munkatársaidhoz, értesítheted őket, státuszokat, megjegyzéseket, dokumentumokat fűzhetsz hozzájuk, és üzenhetsz is nekik a rendszeren keresztül.
Ügyfélkapu
Partnereid számára egy olyan felületet biztosítunk, ahol minden, a rendszeren keresztül felé kiállított dokumentumot egy helyet láthat – és kezelhet, így alá is írhatja őket (természetesen elektronikusan)!
A beszállítónak e-mailben küldött megrendelés már a múlté
Az Innonest felületéről gyorsan, egyszerűen intézheted megrendeléseidet: a beszerzési megrendelő modullal könnyedén létrehozhatod a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé bonyolult e-mailek összeállításával bajlódnod… És természetesen elektronikusan alá is írhatod.

Használj ügyfélkaput!
Az ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldött árajánlat, munkalap, megrendelő vagy bármilyen dokumentum kapcsán létrehozunk számára egy egyéni ügyfélkaput, ahol látja az összes, számára kiállított és általad ellenjegyzett dokumentumot. A saját ügyfélfiókjában nyomon követheti, hogy milyen életútja volt egy árajánlatnak, lett-e belőle megrendelés. A dokumentumokat aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked néhány kattintással.


Raktár- és készletkezelésre is szükséged van?
Erre is van megoldásunk!

Vállalkozásod szervizeléssel foglalkozik?
Speciális ajánlatunk Számlázz.hu-s szervizeknek!
Gyakori kérdések
Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal.
Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz!
Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.
A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz!
Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.
Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!
A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: kezdő csomag (1.790 Ft+áfa-tól/hó VAGY 17.900 Ft+áfa-tól/év), Smart csomag (2.190 Ft+áfa-tól/hó VAGY 21.900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (5.990 Ft+áfa/hó VAGY 59.900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.
Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.
A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar, angol, német, cseh, lengyel, szlovák, román, olasz, francia, spanyol nyelveken is.
Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.
Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.
Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.
Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!
Kapcsolódó blogbejegyzések
Még nem vagy Számlázz.hu-s?