527 584 vállalkozás
619 882 felhasználó
185 974 621 kiállított számla
Innonest – Online árajánlat, munkalapkezelés, ügyvitel2021-11-24T16:57:07+01:00
Innonest software logo

Árajánlat készítő program és ügyviteli rendszer kkv-knak

Az Innonest online ügyviteli programmal kézben tarthatod a vállalkozásod ügyvitelét.

Online, bárhonnan elérhető szolgáltatás, ami radikálisan csökkenti a papírmunkára fordított időt. Figyel a készletekre, a projektjeidre, és a határidőkre, kezeli az ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentációt az árajánlattól a számlázásig – természetesen a Számlázz.hu-val!

Regisztrálok ingyen
Kuka ikon

Megszabadulnál az Excel-táblázataidtól?

Ha eddig azt gondoltad, hogy nincs számodra megfelelő ügyviteli rendszer, vagy ha van is megfizethetetlen és túl bonyolult, akkor az Innonestet neked találták ki! A rendszerben helyben megtalálod az összes szükséges eszközt amire szükséged van. Az árajánlatokat végre nem kell excelben kezelned, szerkesztés után azonnal küldheted őket a munkalapokkal, megrendelőkkel, visszaigazolásokkal és teljesítésigazolásokkal együtt, digitális aláírással hitelesítve. A miniÜgyvitel előnye, hogy bárhonnan, bármilyen internetes eszközről elérheted az adatokat, így akár otthonról is könnyedén dolgozhatsz a munkatársakkal.

Igen, kipróbálom ingyen

Árajánlat készítése és küldése az Innonestben

Innonest projektkezelés

Minden, akár párhuzamosan futó munka projektszinten kezelhető. A bevitt adatok alapján a felhasználók megtudhatják, hogy az adott munka hol tart a teljes projektben a tervezetthez képest, a teljes büdzséből eddig mennyit használtak fel, és ez hány százaléka a tervezett összes kiadásnak. Láthatják továbbá, hogy a projekten dolgozók egyenként és összesítve mennyit dolgoztak a hozzájuk rendelt munkán és ez a tervezetthez képest ütemszerű-e vagy sem.

Regisztrálok a Számlázz.hu-val

CSOMAGOK ÉS ÁRAK

Kezdő csomag
1 790 Ft+áfa/hó-tól
  • korlátlan felhasználó

  • jogosultságkezelés

  • Innonest ügyfélkapu

  • korlátlan munkalap készítése

  • árajánlat készítése

  • megrendelőlap készítése

  • visszaigazolás készítése

Éves előfizetés esetén a Kezdő csomag ára:
17 900 Ft+áfa-tól
választott extra modultól függően

Smart csomag
2 190 Ft+áfa/hó-tól
  • minden Kezdő csomag funkció

  • teljesítésigazolás készítése

  • szállítólevél készítése

  • beszerzési megrendelőlap

  • terméktörzs, készletkezelés

Éves előfizetés esetén a Smart csomag ára:
21 900 Ft+áfa-tól
választott extra modultól függően

Csak készletezés
2 590 Ft+áfa/hó-tól
  • árajánlat készítése

  • megrendelőlap készítése

  • visszaigazolás készítése

  • szállítólevél készítése

  • beszerzési megrendelőlap

  • számlázás

  • projektkezelés, feladatkezelés

  • terméktörzs, készletkezelés

Éves előfizetés esetén a Csak készletezés ára:
25 900 Ft+áfa-tól
választott extra modultól függően

miniÜGYVITEL
5 990 Ft+áfa/hó
  • minden Smart csomag funkció

  • számlázás (a Számlázz.hu-val)

  • projektkezelés

  • feladatkezelés

  • naptár modul

  • ticketek

  • sablonok készítése

  • dokumentum iktató

Éves előfizetés esetén a miniÜGYVITEL ára:
59 900 Ft+áfa

További részletek elérhetőek a szolgáltatáscsomagokról az Innonest oldalán, egyes inaktív modulok külön-külön megvásárolhatóak a csomagokon belül.

Tovább a csomagok és árakra

Próbaidőszak és választható modulok

Csomagválasztó

Próbáld ki a szolgáltatást 30 napig ingyenesen,
a lejáratot követően pedig csak azért fizetsz, amit használsz!

Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani,
hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél.

Kipróbálom ingyen

Ők is az Innonestet választották

Egyszerűsítsd le Te is

vállalkozásod folyamatait!

  • Online munkalap, árajánlat

És ezek mellett az online megrendelőlap, szállítólevél, teljesítésigazolás, átvételi elismervény funkció is adott. Amit egyszer rögzítettél, többet már nem kell. Csak egy kattintás, és kész a munkalap az árajánlatból!

  • Számlázás

A számlázáshoz ki sem kell lépned az Innonestből: a program a Számlázz.hu-val tökéletes integrációban működik, vagyis “helyben”, egy kattintással kiállíthatod a számlád. A #digital és a #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagok használatával tudod igénybe venni a szolgáltatást, a 30 napos próbaidőszak azonban mindenki számára elérhető, akár #free vagy #start csomagokkal is.

  • Telepítés nélkül használható

A program telepítés nélkül, a böngészőből megnyitva használható!

  • Pénzügy modul

Kiadások, bevételek, kimutatások, időszakos költségek, készpénz vagy utalás… Minden egy helyen!

  • Termékek, szolgáltatások, partnerek

Könnyű kezelés, egyszerű nyilvántartás, gyorsabb árajánlat- és dokumentumkitöltés.

  • Készlet és raktárkezelés

Rögzítheted a munkákra felhasznált anyagokat, mentéskor a készlet csökkenése a háttérben megtörténik, így a raktárban mindig az aktuális készletmennyiséget láthatod. Termékmozgásnapló segíti a teljes átláthatóságot. További részletek a funkcióról!

  • Járműnyilvántartó

Nyilvántarthatod ügyfeleid gépjárműveit minden javításhoz szükséges adatával együtt. A szervizmunkalap létrehozásakor a jármű km/üzemóra állását is rögzítheted. További információk szervizeknek itt!

  • Ügyfeleid eszközeinek nyilvántartása

Az ügyfél berendezéseit, eszközeit nyilvántarthatod – akár telephelyenként!

  • Digitális aláírás funkció

A papírmentes iroda már elérhető! Írd alá digitálisan a dokumentumokat tableten vagy mobiltelefonon (akár a futárok). Ha nagyon szükséges, akár ki is nyomtathatod, az aláírás érvényes lesz.

  • Mobilnyomtatás

Az árajánlatot, munkalapot, számlát az Innonest szoftverből rögtön nyomtathatod is – akár tabletről vagy mobilról, (8 cm-es) hőnyomtatóval, mobilnyomtatóval is.

  • Beszerzési megrendelőlap

Ha rendszeresen adsz le megrendelést beszállítóid felé, ez nagy segítségedre lesz. Igényesen, egyszerűen, visszakövethetően.

  • Feladat-, munkaórakezelés

Feladatokat rendelhetsz munkatársaidhoz, értesítheted őket, státuszokat, megjegyzéseket, dokumentumokat fűzhetsz hozzájuk, és üzenhetsz is nekik a rendszeren keresztül.

  • Ügyfélfiók

Partnereid számára egy olyan felületet biztosítunk, ahol minden, a rendszeren keresztül felé kiállított dokumentumot egy helyet láthat – és kezelhet, így alá is írhatja őket (természetesen elektronikusan)!

  • Projektkezelés

Idő és költségkeretet adhatsz meg. Projekt szinten láthatsz minden munkát, a rendszer kilistázza a feladatokat, így lesz követhető, hogy hol tartanak a költségek. További részletek a blogcikkünkben!

  • Termékek szolgáltatások kezelése vonalkódolvasóval

Vonalkódolvasóval könnyedén tudod rögzíteni és kezelni a termékeket és szolgáltatásokat az Innonestben. Nézd meg az Innonest által tesztelt vonalkódolvasókat!

  • Adj hozzáférést munkatársaidnak, dolgozzatok együtt a szoftveren belül

Feladatokat adhatsz munkatársaidnak, rögzítheted az adott munkalaphoz tartozó munkaóra mennyiségét, üzenhetsz nekik és különböző jogosultsági szintekkel hozzáférést is adhatsz számukra a rendszerhez.

Kipróbálom ingyen

Digitális aláírás

Írd alá digitálisan a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, tableten, mobilon vagy egérrel a számítógépeden! Az aláírást követően a rendszerből elküldheted e-mailben az ügyfelednek, ahonnan az ügyfélfiókot megnyitva ő ugyanúgy, digitálisan aláírhatja a dokumentumot.

A beszállítónak e-mailben küldött megrendelés már a múlté

Az Innonest felületéről gyorsan, egyszerűen intézheted megrendeléseidet: a beszerzési megrendelő modullal könnyedén létrehozhatod a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé bonyolult e-mailek összeállításával bajlódnod… És természetesen elektronikusan alá is írhatod.

Használj ügyfélfiókot!

Az ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldött árajánlat, munkalap, megrendelő vagy bármilyen dokumentum kapcsán létrehozunk számára egy egyéni ügyfélfiókot, ahol látja az összes, számára kiállított és általad ellenjegyzett dokumentumot. A saját ügyfélfiókjában nyomon követheti, hogy milyen életútja volt egy árajánlatnak, lett-e belőle megrendelés. A dokumentumokat aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked néhány kattintással.

ügyfelprofil
Raktár- és készletkezelés ikon

Raktár- és készletkezelésre is szükséged van?

Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, bevételezés,
készletről történő számlázás egyetlen felhőalapú rendszerben.

Megnézem
Szervíz ikon kék

Vállalkozásod szervizeléssel foglalkozik?

Az Innonest külön speciális modulokat kínál a szervizek (járműszervizek, gépek, berendezések szervizei) számára.

Megnézem

Gyakori kérdések

Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető, kivéve a számlázás funkciót, amit csak #profi csomagban érhetsz el. Próbáld ki az Innonestet 30 napig ingyenesen, majd válassz a Kezdő, Smart, Csak készletezés vagy MiniÜGYVITEL Innonest csomagok közül!

Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal. 

Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz! 

Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.

A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! 

Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.

Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!

A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: kezdő csomag (1.790 Ft+áfa-tól/hó VAGY 17.900 Ft+áfa-tól/év), Smart csomag (2.190 Ft+áfa-tól/hó VAGY 21.900 Ft+áfa-tól/év), Csak készletezés csomag (2.590 Ft+áfa/hó-tól VAGY 25.900 Ft+áfa/év), miniÜGYVITEL (5.990 Ft+áfa/hó VAGY 59.900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.

Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.

A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar,  angol,  német,  cseh,  lengyel,  szlovák,  román,  olasz,  francia,  spanyol nyelveken is.

Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.

Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.

Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.

Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!

Az Innonest a Számlázz.hu PARK (Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) alapító tagja. Kíváncsi vagy, hogyan legózhatsz össze magadnak egy olyan vállalkozást, ahol kevés az adminisztráció, sok az automatizmus és digitális a szemlélet? Mutatjuk az utat!

Irány a PARK

Kapcsolódó blogbejegyzések

Még több betöltése

Még nem vagy Számlázz.hu-s?

Regisztráció