Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2024.03.05. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Már önmagában az is egy remek dolog, hogy van egy böngészőből kezelhető szoftver, amivel az árajánlattól a számlázásig és teljesítésigazolásig minden ügyviteli folyamatot elektronikusan végezhetsz. Az meg még jobb, hogy ugyanebben a programban a projektjeidet is kezelheted a kollégáiddal! Milyen lehetőségeket nyit meg ez előtted? Lássuk!

Elindult a projektkezelés!

Az Innonest nem a levegőbe beszél azzal a kijelentésével, hogy folyamatosan törekszik arra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa, és ezért a folyamatos fejlesztés és fejlődés hívei. A készletkezelési, készletről számlázási újítások, vonalkódolvasás funkciójának bezetése után most megérkezett a projektkezelés lehetősége is, amire egyes felhasználók már a publikálás napján rákattantak, így a visszajelzések szerint jelentős űrt tölthet be a funkció.
Az Innonest alkalmazáson belül a Teendők/Projektek menüpontban érhető el a projektkezelés opció.

A projekt felvételénél lehetőség van ügyféladatokat és kapcsolattartót rögzítenünk. Megadhatunk időkeretet és költségkeretet a projekthez, kollégáink közül megjelölhetjük a résztvevőket és a felelőst is, megjegyzéseket és csatolmányokat is rendelhetünk hozzá.
Az így létrejött projekthez pedig szabadon rögzíthetünk minden lényeges információt és az alábbi elektronikus dokumentumokat:

  • munkalap,
  • árajánlat,
  • megrendelőlap,
  • visszaigazolás,
  • szállítólevél,
  • teljesítésigazolás,
  • átvételi elismervény,
  • beszerzési megrendelőlap.

A munkalapokhoz hozzárendelhetünk projekteket és a projektekhez is hozzáadhatunk munkalapokat, ami nagy segítség lehet a hétköznapokban. A projekt egyes fázisaihoz egyedi státuszokat is rögzíthetünk. A projektkezelés egyik legfőbb eleme a kapcsolódó feladatok feltöltésének lehetősége.

Projektkezeles-feladatok

A feladatok napi vagy órás intervallumban idővonalon is láthatóak a projekt adatlapján. A felhasznált és a rendelkezésre álló időkeretet összesítve, %-os formában is láthatjuk a projekt előnézeti menüjében.

Projektkezeles-idokeret

A projekt kapcsán felhasználható minimum és maximum költségkeret is idővonalasan szemléltetve jelenik meg, amely %-os arányban mutatja a már felhasznált büdzsét.

Projektkezeles-koltsegkeret

Eddigi tapasztalatok

Bár a fejlesztés még csak néhány napja látta meg a napvilágot, már számos visszajelzést adtak az Innonest felhasználói a munkavégzéshez szükséges dokumentumok gyűjtőmappájaként is aposztrofálható projektkezelés funkcióról. A leghasznosabbnak az bizonyult, hogy a hosszabb munkák, projektek átláthatóak és jól kezelhetőek a felületen. Minden egy helyen jelenik meg, jól lekövethető, hogy mi mihez tartozik, melyik munkalaphoz melyik ajánlat kapcsolódik, milyen dokumentum miért és ki számára lett létrehozva.

Milyen szolgáltatáscsomagban érhető el a projektkezelés?

Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető. A #free szolgáltatáscsomag használatával Számla Agent díj fizetése mellett, #start, #digital csomaggal pedig külön díj fizetése nélkül elérhető a számlázás funkció. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben! A projektkezelés modul pedig az Innonest miniÜGYVITEL díjcsomagjában érhető el. DE ha nincs szükséged a teljes miniÜGYVITEL-re, a Kezdő és Start csomagban is bekapcsolhatod a projektkezelést, így csak azért a funkcióért kell pluszban fizetned 640 Ft + áfa/hó (vagy 6 400 Ft + áfa/év) összeget! Ehhez nem kell mást tenned, csak az Előfizetés/Díjcsomag menüpontban bepipálni a funkciót.

Projektkezeles-dijcsomag

Készen állsz a vállalkozásod modernizálására? Teszel egy próbát? Regisztrálj 30 napig ingyenesen az Innonestre, akár közvetlenül a Számlázz.hu-s fiókoddal!