Már önmagában az is egy remek dolog, hogy van egy böngészőből kezelhető szoftver, amivel az árajánlattól a számlázásig és teljesítésigazolásig minden ügyviteli folyamatot elektronikusan végezhetsz. Az meg még jobb, hogy ugyanebben a programban a projektjeidet is kezelheted a kollégáiddal! Milyen lehetőségeket nyit meg ez előtted? Lássuk!

Elindult a projektkezelés!

Az Innonest nem a levegőbe beszél azzal a kijelentésével, hogy folyamatosan törekszik arra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa, és ezért a folyamatos fejlesztés és fejlődés hívei. A készletkezelési, készletről számlázási újítások, vonalkódolvasás funkciójának bezetése után most megérkezett a projektkezelés lehetősége is, amire egyes felhasználók már a publikálás napján rákattantak, így a visszajelzések szerint jelentős űrt tölthet be a funkció.
Az Innonest alkalmazáson belül a Teendők/Projektek menüpontban érhető el a projektkezelés opció.

A projekt felvételénél lehetőség van ügyféladatokat és kapcsolattartót rögzítenünk. Megadhatunk időkeretet és költségkeretet a projekthez, kollégáink közül megjelölhetjük a résztvevőket és a felelőst is, megjegyzéseket és csatolmányokat is rendelhetünk hozzá.
Az így létrejött projekthez pedig szabadon rögzíthetünk minden lényeges információt és az alábbi elektronikus dokumentumokat:

  • munkalap,
  • árajánlat,
  • megrendelőlap,
  • visszaigazolás,
  • szállítólevél,
  • teljesítésigazolás,
  • átvételi elismervény,
  • beszerzési megrendelőlap.

A munkalapokhoz hozzárendelhetünk projekteket és a projektekhez is hozzáadhatunk munkalapokat, ami nagy segítség lehet a hétköznapokban. A projekt egyes fázisaihoz egyedi státuszokat is rögzíthetünk. A projektkezelés egyik legfőbb eleme a kapcsolódó feladatok feltöltésének lehetősége.

Projektkezeles-feladatok

A feladatok napi vagy órás intervallumban idővonalon is láthatóak a projekt adatlapján. A felhasznált és a rendelkezésre álló időkeretet összesítve, %-os formában is láthatjuk a projekt előnézeti menüjében.

Projektkezeles-idokeret

A projekt kapcsán felhasználható minimum és maximum költségkeret is idővonalasan szemléltetve jelenik meg, amely %-os arányban mutatja a már felhasznált büdzsét.

Projektkezeles-koltsegkeret

Eddigi tapasztalatok

Bár a fejlesztés még csak néhány napja látta meg a napvilágot, már számos visszajelzést adtak az Innonest felhasználói a munkavégzéshez szükséges dokumentumok gyűjtőmappájaként is aposztrofálható projektkezelés funkcióról. A leghasznosabbnak az bizonyult, hogy a hosszabb munkák, projektek átláthatóak és jól kezelhetőek a felületen. Minden egy helyen jelenik meg, jól lekövethető, hogy mi mihez tartozik, melyik munkalaphoz melyik ajánlat kapcsolódik, milyen dokumentum miért és ki számára lett létrehozva.

Milyen szolgáltatáscsomagban érhető el a projektkezelés?

Ahhoz, hogy az Innonestet a Számlázz.hu-val integráltan tudd használni #digital vagy #profi szolgáltatáscsomagra van szükséged.
A projektkezelés modul pedig az Innonest miniÜGYVITEL díjcsomagjában érhető el. DE ha nincs szükséged a teljes miniÜGYVITEL-re, a Kezdő és Start csomagban is bekapcsolhatod a projektkezelést, így csak azért a funkcióért kell pluszban fizetned 490 Ft + áfa összeget! Ehhez nem kell mást tenned, csak az Előfizetés/Díjcsomag menüpontban bepipálni a funkciót.

Projektkezeles-dijcsomag

Készen állsz a vállalkozásod modernizálására? Teszel egy próbát? Regisztrálj 30 napig ingyenesen az Innonestre, akár közvetlenül a Számlázz.hu-s fiókoddal!

Hozzászólások

hozzászólás