Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2024.01.05. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Az elmúlt évek során sok érdeklődő üzenetet és kommentet kaptunk, hogy tervezünk-e készletkezelési modult a Számlázz.hu-ba. Akkor és most is azon az állásponton vagyunk, hogy a Számlázz.hu számlázóban soha nem lesz, DE igazából már van! Most akkor mi van?

Technikailag nem a Számlázz.hu-val van lehetőséged a készletkezelésre, hanem a vadonatúj Innonest szoftverével, ami nem csak készletkezelő, hanem ügyviteli, adminisztrációs, feladatkezelő program. A raktár- és készletkezelő modulja pedig egyszerű és bővített készletkezelést is kínál. A szoftver tökéletes ökoszisztémában használható a számlázónkkal, azonban néhány ügyfélszolgálati kérdésre is reflektálva a számlázási moduljához szeretnénk nektek további segítséget adni.

Újdonságok az Innonestben

Az Innonest csapata a felhasználói visszajelzések és a viselkedések alapján folyamatosan finomhangolja az egyes funkciókat, érkeznek az újabbnál újabb fejlesztések is. Ezek közül szeretnénk megemlíteni néhányat:

Egyedi árkategóriák

Az Innonest rendszerébe az ügyfeleidhez egyedi árkategóriákat menthetsz el, amelyek automatikusan a felvitt paraméterekkel fognak megjelenni a kiállított számláidon. Nemcsak az ügyfelekhez rendelhetsz egyéni árszinteket, hanem a rögzített termékekhez és szolgáltatásokhoz is. Így nem kell a mindenféle Exceles és papíralapú listáikból böngészni, hogy melyik partnered melyik termékéhez milyen egyedi ár társul, hanem a rendszer automatikusan beemeli számodra. Ez a fejlesztés sok időt megspórolhat számodra.

Az eladási áraidat is szerkesztheted, lehetőséged van például többfajta devizában is megadni őket, amelyek az MNB napi árfolyamán frissülnek, de beállíthatsz hozzájuk egyéni árfolyamot is. Ez az opció a nemzetközi tranzakcióid során nagy segítség lehet. Csoportos árkategóriákat is létrehozhatsz a rendszeredben, amivel tovább csökkentheted az adminisztrációval töltött idődet. Elég jól hangzik, nem?

Csoportos bevételezés

A bevételezés elég hosszadalmas és unalmas feladat, főleg, ha az adatokat bizonylatokatokról egyessével kell felrögzítgetned. Az Innonestben azonban lehetőséged van csoportos bevételezésre, ami szintén jelentős mennyiségű adminisztrációt tud megspórolni számodra. A szoftverbe egy egyszerű adatimportálással könnyedén feltöltheted a bevételezni kívánt rekordokat.

Személyre szabható munkalapok és árajánlatok

Ha a dokumentumaidnál a precíz és pontos tartalom mellett adsz az esztétikumra és megjelenésre is, akkor ez az újdonság neked lett kitalálva. Az Innonestben kiállított munkalapjaid, árajánlataid külleme, színvilága a vállalkozásod imidzséhez igazítható és természetesen logózható is.

Számlázás az Innonestből!

Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!

Az Innonestből tudod kiállítani (láncszerűen) az

  • árajánlatot
  • megrendelőt
  • visszaigazolásokat
  • munkalapot
  • szállítólevelet
  • teljesítésigazolást
  • átvételi elismervényt
  • beszerzési megrendelőlapot
  • és értelemszerűen a számlát.

Ha esetleg elrontottad volna a számlád és sztornóznod kellene, azt is az Innonest felületén tudod megtenni a Számlázás menüpontban. Tehát ki sem kell lépned az Innonestből, hogy az ügyviteli folyamataidat végigvidd.

Tetszenek az újdonságok? Kíváncsi vagy, mit tud még a rendszer? Regisztrálj most az Innonestbe teljesen ingyen a Számlázz.hu-val, és próbáld ki 30 napig ingyenesen! Ha bevált, fizess csak azért, amiket használsz! Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani, hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél.

Az Innonest a Számlázz.hu PARK (Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) alapító tagja. Kíváncsi vagy, hogyan legózhatsz össze magadnak egy olyan vállalkozást, ahol kevés az adminisztráció, sok az automatizmus és digitális a szemlélet? Mutatjuk az utat!

Irány a PARK