Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2023.04.18. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Röviden válaszolva a kérdésre: az Innonesttel. Összeszedtük neked, hogy milyen készletkezelési és készletről számlázási újdonságok vannak az Innonestben, mivel lesz könnyebb az élete a webshoposoknak és mindenkinek, aki raktárt kezel!

Ismétlésként: az Innonest a Számlázz.hu-val teljes mértékben integrált adminisztrációs szolgáltatás, amivel egyszerűsíthetjük a vállalkozásunk ügyvitelei feladatait. Használatával automatizálhatók olyan fontos feladatok, mint a készletkezelés, a raktározás, és az értékesítési feladatok az árajánlat kiadásától a számlázásig (a Számlázz.hu-val természetesen).

Készletkezelési lehetőségek az Innonestben

Bővített készletkezelés (profi)

Kiknek jó?

  • Akik átfogóan szeretnék a készletmozgást kezelni és azt lekövetni, monitorozni.
  • Akik minden termékmozgást látni szeretnének.
  • Akik rögzíteni szeretnék a bevételezést, kivételt, visszavételt és a raktárak közötti átvételezést.
  • Akik korlátlan számú, jogosultsági szintekhez köthető raktárt szeretnének létrehozni.

Egyszerűsített készletkezelés

Kiknek jó?

  • Akik szeretnék a készleteiket nyomon követni, de nem szeretnék bonyolítani a folyamatot a termékek bevételezésével és a beszállítói adatok megadásával.
  • Akiknek technikilag elegendő egyetlen raktár kezelése a programon belül.
  • Akik a termékmozgást kivétel és visszavétel szinten követik nyomon.

A készletkezelést ki is kapcsolhatod, ebben az esetben csak a termékek nyilvántartását végzi a program.

Milyen esetekben történik készletkezelés?

  • megrendelőlap létrehozásakor
  • munkalap létrehozásakor
  • szállítólevél létrehozásakor
  • számla kiállításakor, abban az esetben, ha a számla nem megrendelőlapból, munkalapból vagy szállítólevélből készült

Az utolsó pont mellett ne menjünk el szó nélkül, ugyanis az Innonest legújabb fejlesztése nagyon nagy segítséget nyújthat minden webshoppal rendelkező számára! Lássuk miről is van szó:

Jó hírünk van a webshoposoknak!

Amennyiben a Számlázz.hu-s fiókod online adatkapcsolattal össze van kötve a webshopoddal, a rendelés után létrejövő számlákból automatikusan megrendelőlapot készít az Innonest, amivel levonja a készletről a számlán szereplő tételeket. Így nincs szükséged külön integrációkra. A létrejött megrendelőlapokat, munkalapokat azonnal lehet számlázni, ráadásul egy munkalaphoz több számla is kiállítható, a rendszer le tudja követni. Abban az esetben, ha a webshop a számlázási fiókjában autokassza szolgáltatást vesz igénybe, vagy manuálisan kártyával egyenlíti ki a vásárlás összegét, az Innonest érzékeli azt, és automatikusan átveszi a számlát, majd a rajta szereplő tételeket automatikusan leveszi a készletről (kivéve előlegszámla esetén)!

Ami fontos: a termékazonosítóidnak meg kell egyeznie a webshopodban és az Innonest rendszerében. Beállíthatod, hogy a rendszer milyen előtagú számlákat vegyen figyelembe. A legújabb fejlesztéseknek hála, így a korábbi blogcikkekben leírtakkal ellentétben már az Innonest akkor is tudja kezelni a készleted, ha a számlát nem az Innonestből, hanem a Számlázz.hu-ból állítod ki!

Az Innonest 3 perces szinkronizációs idővel monitorozza a webshopból érkező adatokat, valamint képes automatikusan átvenni a NAV-tól minden bevételezhető számlát amit a Számlázz.hu-ban állítottak ki.

Innonest_készletkezelés

Vonalkódolvasás, címkenyomtatás

A készletkezelési, raktározási és értékesítési folyamatokat gyorsabban és hatékonyabban kezelheted vonalkódolvasó segítségével. A kívánt termékek regisztrálásához csak le kell csippantanod az olvasóval a termékeken található vonalkódot, ami automatikusan feltöltődik az Innonest rendszerébe. A feltöltést követően készíthető belőlük árajánlat, megrendelőlap, beszerzési megrendelő és munkalap is.

Az Innonest valamennyi vonalkódolvasóval kompatibilis, kosár funkciójának köszönhetően pedig még könnyebbé válik a termékek kezelése. A kosárba helyezett termékeket eltárolja a rendszer, később is tudsz velük dolgozni, akár másik gépen vagy eszközök is. A kosárba csoportosított termékekkel készíthetsz árajánlatot, megrendelőlapot, munkalapot, szállítólevelet, számlát és beszerzési megrendelőlapot.

Az Innonestben a terméktörzsben szereplő termékeidhez egyedi vonalkódokat nyomtathatsz egy címkenyomtató segítségével! A nyomtatókat nem kell telepíteni, így nagyon könnyen elkezdheted használni.

Ha eddig még nincs Innonestes fiókod, kipróbálhatod 30 napig ingyenesen: a Számlázz.hu fiókoddal is regisztrálhatsz!

Az Innonest a Számlázz.hu PARK (Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) alapító tagja. Kíváncsi vagy, hogyan legózhatsz össze magadnak egy olyan vállalkozást, ahol kevés az adminisztráció, sok az automatizmus és digitális a szemlélet? Mutatjuk az utat!

Irány a PARK