373 114 vállalkozás
430 311 felhasználó
98 016 237 kiállított számla
Innonest – Online program szervizeknek, járműszervizeknek2020-09-15T11:05:10+02:00
Innonest software logo

Minden, amire egy szerviznek szüksége lehet – egyetlen programban!

El tudsz képzelni egy online rendszert, amely teljesen a szervizekre specializálódott? Kezeld ügyfeleid berendezéseinek vagy gépjárműveinek adatait, szerviztörténeti naplóját vagy a műszaki vizsgák esedékességét egyetlen programban! Árajánlat, munkalap, számlázás? A 21. századi szervizek ezeket is az Innonesttel intézik!

Ingyen kipróbálom
Legyen a Te vállalkozásod is digitális úttörő az Innonesttel!

Modernizálnád vállalkozásod szerviz rendszerét?

Kezeld bárhonnan, bármikor a szervizeddel kapcsolatos teendőidet. Nincs többé helyhez kötöttség, se összetett műveletek, se telepítés, csupán regisztrálj – ingyenesen – az Innonestre, és néhány kattintással saját igényeidre szabhatod a programot!

Gépek, berendezések, eszközök szervize

Legyen a Te szervized rendszere is
100%-ig 21. századi!

  • Online árajánlat

És nem csak árajánlat, de megrendelőlap, visszaigazolás, szállítólevél, teljesítésigazolás is. Minden egy helyen, elektronikus aláírással.

  • Eszközök, gépek nyilvántartása telephelyeként

Megadhatod az eszköz gyárási évét, a márkát, modellt, szériaszámot.

  • Szerviztörténeti napló

Az elmúlt szervizeket, karbantartásokat követheted, és beállíthatod a következő felülvizsgálat időpontját!

  • Bővített készletkezelés

Ha minden bevételezést, kiadást és visszavételezést naplózni szeretnél, erre is van lehetőséged!

  • Terméktörzs

Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében.

  • Online szerviz munkalap

A munkalaphoz rögzítheted a munkaórákat, a járművel kapcsolatos adatokat, testreszabhatod a beállításokat, úgy, ahogy a vállalkozásodhoz passzol.

  • Eszközhöz, géphez tartozó alkatrészek

Nyilvántarthatod az ügyfeleid gépeinek elemeit, alkatrészeit, ha cserére kerül sor, könnyen visszanézheted a történetet!

  • Egyszerű készletkezelés

Ha kezelni szeretnéd az alkatrészeket, eszközöket, és nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt.

  • Raktárak

A termékeket különböző raktárakba rendezheted, és lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is.

  • Számlázz azonnal, készletről

A készleten lévő termékeket azonnal számlázhatod. A számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél az Innonest felületéről!

Ingyen kipróbálom

Hogyan működik együtt a Számlázz.hu-val?

Az Innonest felületén válaszd a “Számlázz.hu-val regisztrálok” opciót, így a belépést követően automatikusan összeköttetésben fog működni a két rendszer, nincs további teendőd, és a számlázás az Innonest felületén történik, át sem kell lépned a Számlázz.hu-ba.

A #digital és a #profi Számlázz.hu-s szolgáltatásomagokkal tudod használni az Innonest szolgáltatását, de akár #free vagy #start csomagokkal is kipróbálhatod 30 napig ingyenesen!

Járműszerviz

Egyszerű, online adatrögzítés, nyilvántartás
járműszervizeknek

Kezeld bárhonnan, bármikor a szervizeddel kapcsolatos teendőidet. Nincs többé helyhez kötöttség, se összetett műveletek, se telepítés, csupán regisztrálj – ingyenesen – az Innonestre, és néhány kattintással saját igényeidre szabhatod a programot!

  • Online árajánlat

Küldd el árajánlatodat online, a rendszerből, és pillanatokon belül ügyfeled e-mail fiókjában és Innonestes ügyfélfiókjában landol majd.

  • Online gépjárműtörzs nyilvántartás

Nyilvántarthatod ügyfeleid gépjárműveit minden javításhoz/szervizeléshez szükséges adatával együtt.

  • Műszaki vizsga értesítő

A szoftver időben jelzi a rendszeredben rögzített azon járműveket, amelyek műszaki vizsgája hamarosan lejár, és erről egy kattintással tájékoztathatod is az illetékeseket.

  • Bővített készletkezelés

Használj bővített készletkezelést, ha minden bevételezést, kiadást és visszavételezést naplózni szeretnél.

  • Termékrögzítési lehetőség

Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében.

  • Online szerviz munkalap létrehozása

A munkalap létrehozásakor az egyéb adatok mellett a jármű km/üzemóra állását is rögzítheted.

  • Szerviztörténeti napló

Vezesd online és visszakövethetően a gépjárművek részletes szerviz adatait (Gépjármű alapadatok, km/üz.óra állás, műszaki érvényesség stb.).

  • Egyszerű készletkezelés

Használj egyszerű készletkezelést, ha kezelni szeretnéd az alkatrészeket, eszközöket, és nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt.

  • Raktárak

Lehetőséged van több raktár létrehozására, bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is.

  • Számlázz azonnal, készletről

A készleten lévő termékeket azonnal számlázhatod. A számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél az Innonest felületéről.

Ingyen kipróbálom

Elektronikus aláírás

Írd alá a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet elektronikusan, tableten , mobilon, vagy egérrel a latopodon! Az aláírást követően e-mailben elküldheted ügyfelednek, ahonnan az ügyfélkaput megnyitva ő egy kattintással ugyanúgy, elektronikusan aláírhatja a dokumentumot.

elektronikus aláírás

Felejtsd el az e-mailes megrendelést a beszállítódtól!

Az Innonest felületéről könnyebben intézheted megrendeléseidet, mint eddig bármikor: a beszerzési megrendelő modul abban segít, hogy néhány kattintással létrehozhasd a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből akár ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé keresgetned az e-mailjeid között, hogy pontosan miről is szólt a megrendelés… És természetesen elektronikusan alá is írhatod, ha szeretnéd!

Ügyfélkapu

Amikor ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldöd az adott árajánlatot, munkalapot, megrendelőt vagy bármilyen dokumentumot, létrehozunk neki egy ügyfélfiókot, ahol látja az összes, számára kiállított és általad aláírt dokumentumot. Ezen a felületen ügyfeled nyomon követheti, hogy mi történt egy árajánlattal, hogy lett-e belőle megrendelés, aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked.

ügyfelprofil
Raktár- és készletkezelés ikon

Raktár- és készletkezelésre is szükséged van?

Erre is van megoldásunk!

Megnézem
Teljeskörű munkalap- és feladatkezelés

Teljeskörű munkalap- és feladatkezelés segítené a folyamataidat?

Ha nem szervized van, de szükséged van egy ügyviteli programra:

Megnézem
Csomagválasztó

Próbáld ki a szolgáltatást 30 napig ingyenesen! A lejáratot követően pedig csak azért fizetsz, amit használsz!

Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani, hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél.

Ingyen kipróbálom

Gyakori kérdések

Jelenleg a #digital és a #profi Számlázz.hu-s csomagok használatával tudod igénybe venni az Innonestet, a 30 napos próbaidőszak azonban mindenki számára elérhető, akár #free vagy #start szolgáltatáscsomaggal is.

Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal. 

Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz! 

Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.

A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! 

Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.

Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!

A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: kezdő csomag (1.790 Ft+áfa-tól/hó VAGY 17.900 Ft+áfa-tól/év), Smart csomag (2.190 Ft+áfa-tól/hó VAGY 21.900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (5.990 Ft+áfa/hó VAGY 59.900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.

Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.

A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar,  angol,  német,  cseh,  lengyel,  szlovák,  román,  olasz,  francia,  spanyol nyelveken is.

 

Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.

Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.

 

Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.

Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!

Kapcsolódó blogbejegyzések

Még nem vagy Számlázz.hu-s?

Regisztráció