531 481 vállalkozás
624 839 felhasználó
189 735 142 kiállított számla
Innonest – Online program szervizeknek, járműszervizeknek2021-11-24T17:06:00+01:00
Innonest software logo

Minden, amire egy szerviznek szüksége lehet – egyetlen programban!

El tudsz képzelni egy online rendszert, amely teljesen a szervizekre specializálódott? Kezeld ügyfeleid berendezéseinek vagy gépjárműveinek adatait, szerviztörténeti naplóját vagy a műszaki vizsgák esedékességét egyetlen programban! Árajánlat, munkalap, számlázás? A 21. századi szervizek ezeket is az Innonesttel intézik!

Ingyen kipróbálom
Legyen a Te vállalkozásod is digitális úttörő az Innonesttel!

Modernizálnád vállalkozásod szerviz rendszerét?

Kezeld bárhonnan, bármikor a szervizeddel kapcsolatos teendőidet. Nincs többé helyhez kötöttség, se összetett műveletek, se telepítés, csupán regisztrálj – ingyenesen – az Innonestre, és néhány kattintással saját igényeidre szabhatod a programot!

Gépek, berendezések, eszközök és járművek szervize

Legyen a Te szervized rendszere is
100%-ig 21. századi!

  • Online árajánlat

És nem csak árajánlat, de megrendelőlap, visszaigazolás, szállítólevél, teljesítésigazolás is. Minden egy helyen, digitális aláírással.

  • Eszközök, gépek nyilvántartása telephelyenként

Megadhatod az eszköz gyárási évét, a márkát, modellt, szériaszámot.

  • Online gépjárműtörzs nyilvántartás

Nyilvántarthatod ügyfeleid gépjárműveit minden javításhoz/szervizeléshez szükséges adatával együtt.

  • Termékrögzítési lehetőség

Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében.

  • Szerviztörténeti napló

Az elmúlt szervizeket, karbantartásokat követheted, és beállíthatod a következő felülvizsgálat időpontját!

  • Bővített készletkezelés

Ha minden bevételezést, kiadást és visszavételezést naplózni szeretnél, erre is van lehetőséged!

  • Terméktörzs

Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében.

  • Online szerviz munkalap

A munkalaphoz rögzítheted a munkaórákat, a járművel kapcsolatos adatokat, testreszabhatod a beállításokat, úgy, ahogy a vállalkozásodhoz passzol.

  • Eszközhöz, géphez tartozó alkatrészek

Nyilvántarthatod az ügyfeleid gépeinek elemeit, alkatrészeit, ha cserére kerül sor, könnyen visszanézheted a történetet!

  • Műszaki vizsga értesítő

A szoftver időben jelzi a rendszeredben rögzített azon járműveket, amelyek műszaki vizsgája hamarosan lejár, és erről egy kattintással tájékoztathatod is az illetékeseket.

  • Egyszerű készletkezelés

Ha kezelni szeretnéd az alkatrészeket, eszközöket, és nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt.

  • Raktárak

A termékeket különböző raktárakba rendezheted, és lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is.

  • Számlázz azonnal, készletről

A készleten lévő termékeket azonnal számlázhatod. A számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél az Innonest felületéről!

  • Adj hozzáférést munkatársaidnak, dolgozzatok együtt a szoftveren belül

Feladatokat adhatsz munkatársaidnak, rögzítheted az adott munkalaphoz tartozó munkaóra mennyiségét.

Ingyen kipróbálom

Próbaidőszak és választható modulok

Csomagválasztó

Próbáld ki a szolgáltatást 30 napig ingyenesen,
a lejáratot követően pedig csak azért fizetsz, amit használsz!

Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani,
hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél.

Kipróbálom ingyen

CSOMAGOK ÉS ÁRAK

Kezdő csomag
1 790 Ft+áfa/hó-tól
  • korlátlan felhasználó

  • jogosultságkezelés

  • Innonest ügyfélkapu

  • korlátlan munkalap készítése

  • árajánlat készítése

  • megrendelőlap készítése

  • visszaigazolás készítése

Éves előfizetés esetén a Kezdő csomag ára:
17 900 Ft+áfa-tól
választott extra modultól függően

Smart csomag
2 190 Ft+áfa/hó-tól
  • minden Kezdő csomag funkció

  • teljesítésigazolás készítése

  • szállítólevél készítése

  • beszerzési megrendelőlap

  • terméktörzs, készletkezelés

Éves előfizetés esetén a Smart csomag ára:
21 900 Ft+áfa-tól
választott extra modultól függően

Csak készletezés
2 590 Ft+áfa/hó-tól
  • árajánlat készítése

  • megrendelőlap készítése

  • visszaigazolás készítése

  • szállítólevél készítése

  • beszerzési megrendelőlap

  • számlázás

  • projektkezelés, feladatkezelés

  • terméktörzs, készletkezelés

Éves előfizetés esetén a Csak készletezés ára:
25 900 Ft+áfa-tól
választott extra modultól függően

miniÜGYVITEL
5 990 Ft+áfa/hó
  • minden Smart csomag funkció

  • számlázás (a Számlázz.hu-val)

  • projektkezelés

  • feladatkezelés

  • naptár modul

  • ticketek

  • sablonok készítése

  • dokumentum iktató

Éves előfizetés esetén a miniÜGYVITEL ára:
59 900 Ft+áfa

További részletek elérhetőek a szolgáltatáscsomagokról az Innonest oldalán, egyes inaktív modulok külön-külön megvásárolhatóak a csomagokon belül.

Tovább a csomagok és árakra

Digitális aláírás

Írd alá a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet digitálisan, tableten , mobilon, vagy egérrel a latopodon! Az aláírást követően e-mailben elküldheted ügyfelednek, ahonnan az ügyfélfiókot megnyitva ő egy kattintással ugyanúgy, digitálisan aláírhatja a dokumentumot.

elektronikus aláírás

Felejtsd el az e-mailes megrendelést a beszállítódtól!

Az Innonest felületéről könnyebben intézheted megrendeléseidet, mint eddig bármikor: a beszerzési megrendelő modul abban segít, hogy néhány kattintással létrehozhasd a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből akár ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé keresgetned az e-mailjeid között, hogy pontosan miről is szólt a megrendelés… És természetesen elektronikusan alá is írhatod, ha szeretnéd!

Ügyfélfiók

Amikor ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldöd az adott árajánlatot, munkalapot, megrendelőt vagy bármilyen dokumentumot, létrehozunk neki egy ügyfélfiókot, ahol látja az összes, számára kiállított és általad aláírt dokumentumot. Ezen a felületen ügyfeled nyomon követheti, hogy mi történt egy árajánlattal, hogy lett-e belőle megrendelés, aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked.

ügyfelprofil

Hogyan működik együtt a Számlázz.hu-val?

Az Innonest felületén válaszd a “Számlázz.hu-val regisztrálok” opciót, így a belépést követően automatikusan összeköttetésben fog működni a két rendszer, nincs további teendőd, a számlázás az Innonest felületén történik, át sem kell lépned a Számlázz.hu-ba.

Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető, kivéve az Innonest felületéről történő számlázás funkciót, amit csak #Profi csomagban érhetsz el. Próbáld ki az Innonestet 30 napig ingyenesen!

Kezeld a projektjeidet is az Innonestben!

Minden, akár párhuzamosan futó munka projektszinten kezelhető. A bevitt adatok alapján a felhasználók megtudhatják, hogy

  • az adott munka hol tart a teljes projektben a tervezetthez képest;

  • a teljes költségkeretből eddig mennyit használtak fel;

  • a felhasznált költség hány százaléka a tervezett összes kiadásnak;

  • a kollégáid egyenként és összesítve mennyit dolgoztak a hozzájuk rendelt munkafolyamaton.

A létrejött projekthez pedig szabadon rögzíthetsz minden lényeges dokumentumot, csatolmányt!

Részletek
Teljeskörű munkalap- és feladatkezelés

Árajánlat készítő programot, ügyviteli rendszert keresel?

Ha online, bárhonnan elérhető szolgáltatást keresel,
és szükséged van egy teljeskörű kkv-knak készült ügyviteli programra.

Megnézem
Raktár- és készletkezelés ikon

Raktár- és készletkezelésre is szükséged van?

Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, bevételezés,
készletről történő számlázás egyetlen felhőalapú rendszerben.

Megnézem

Gyakori kérdések

Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető, kivéve a számlázás funkciót, amit csak #profi csomagban érhetsz el. Próbáld ki az Innonestet 30 napig ingyenesen, majd válassz a Kezdő, Smart, Csak készletezés vagy MiniÜGYVITEL Innonest csomagok közül!

Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal. 

Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz! 

Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.

A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! 

Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.

Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!

A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: kezdő csomag (1.790 Ft+áfa-tól/hó VAGY 17.900 Ft+áfa-tól/év), Smart csomag (2.190 Ft+áfa-tól/hó VAGY 21.900 Ft+áfa-tól/év), Csak készletezés csomag (2.590 Ft+áfa/hó-tól VAGY 25.900 Ft+áfa/év), miniÜGYVITEL (5.990 Ft+áfa/hó VAGY 59.900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.

Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.

A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar,  angol,  német,  cseh,  lengyel,  szlovák,  román,  olasz,  francia,  spanyol nyelveken is.

 

Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.

Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.

Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.

Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!

Az Innonest a Számlázz.hu PARK (Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) alapító tagja. Kíváncsi vagy, hogyan legózhatsz össze magadnak egy olyan vállalkozást, ahol kevés az adminisztráció, sok az automatizmus és digitális a szemlélet? Mutatjuk az utat!

Irány a PARK

Kapcsolódó blogbejegyzések

Még több betöltése

Még nem vagy Számlázz.hu-s?

Regisztráció