Tudástár találati lista
A leggyakrabban feltett kérdések és válaszok listája

Miért nincs telefonszámunk?
Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nincs telefonszám, ahol elérhettek minket.
Korábban rendelkeztünk telefonos ügyfélszolgálattal, évek tapasztalatai alapján döntöttünk amellett, hogy az online ügyfélszolgálatunkat fejlesztjük tovább nagy erőkkel.
Ennek az az oka, hogy üzleti témában kerestek minket, sok esetben könyveléssel, üzletmenettel, pénzügyekkel, szoftverhasználattal kapcsolatos kérdésekkel ami esetében kiemelten fontos a visszakereshetőség: legyen nyoma írásban, hogy te, a kollégáid és a könyvelőd is elolvashassa bármikor, bármennyi alkalommal.
Ráadásul érzékeny, bizalmas adatokat kezelünk, emiatt a beazonosíthatóság is fontos, és ezt így látjuk egyszerűnek, gyorsnak és biztonságosnak.
A Számlázz.hu ügyfélszolgálata az év minden napján (hétvégén és ünnepnapokon is) reggel 8:00 és este 20:00 óra között válaszolja meg írásban a beérkező kérdéseket.
Ingyenes, kötelezettség nélküli