Tudástár találati lista

A leggyakrabban feltett kérdések és válaszok listája

Választásod alapján a következőket találtuk Tudástárunkban.
    Segítünk az év minden napján, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 között

    Miért nincs telefonszámunk?

    Rendszeresen felmerül a kérdés, hogy miért nincs telefonszám, ahol elérhettek minket.

    Korábban rendelkeztünk telefonos ügyfélszolgálattal, évek tapasztalatai alapján döntöttünk amellett, hogy az online ügyfélszolgálatunkat fejlesztjük tovább nagy erőkkel.

    Ennek a törekvésnek az lett az eredménye, hogy valamennyi előfizetéses csomagunkban elérhetővé tettük live chat szolgáltatásunkat, melyen keresztül ügyfélszolgálatunk valós időben válaszolja meg a felmerülő kérdéseket az év minden napján (ünnepnapokon is) 9:00 és 17:00 óra között. A live chat a vezérlőpult jobb alsó sarkában található üzenet ikonra kattintva érhető el.

    Sok esetben üzleti témában kerestek minket, könyveléssel, üzletmenettel, pénzügyekkel, szoftverhasználattal kapcsolatos kérdésekkel ami esetében kiemelten fontos a visszakereshetőség: legyen nyoma írásban, hogy te, a kollégáid és a könyvelőd is elolvashassa bármikor, bármennyi alkalommal.

    Ráadásul érzékeny, bizalmas adatokat kezelünk, emiatt a beazonosíthatóság is fontos, és ezt így látjuk egyszerűnek, gyorsnak és biztonságosnak.

    A Számlázz.hu ügyfélszolgálata az év minden napján (hétvégén és ünnepnapokon is) reggel 8:00 és este 20:00 óra között válaszolja meg írásban a beérkező kérdéseket.

    Online számlázószoftver neve: Számlázz.hu
    Számlázó elérhetősége: https://www.szamlazz.hu/
    Szolgáltatást nyújtó cég neve: KBOSS.hu Kft.
    Szolgáltatást nyújtó cég adószáma: 13421739-2-41
    Cégjegyzékszám: 01-09-303201
    Bankszámla: KBOSS.hu Kft., K&H Bank Zrt.
    10401055-50526969-55531007
    IBAN: HU64 1040 1055 5052 6969 5553 1007
    SWIFT: OKHBHUHB