Kategóriák
- Általános információk
- Regisztráció
- Bejelentkezés
- Szolgáltatáscsomagok és árak
- Funkcionalitás
- E-számla
- Számla Agent (webshopok)
- Tömeges számlagenerálás
- Számlák nyomtatása
- Ajánld másnak is!
- Vevői számlafiók
- Online fizetési szolgáltatás
- E-nyugta
- Archívum
- NAV online számlafeladás
- Autokassza
- Autokata
- Könyvelők
- SMARTBooks
- English FAQ
English FAQ
- I have registered in the NAV Online Invoice (NAV Online Számla) system and entered the codes in my Számlázz.hu account, but I see that they are incorrect when I try to save the data. What shall I do?
- How do I know that my invoicing account is ready for NAV online data reporting?
- Does Számlázz.hu have an English version?
- Online payment with OTP SimplePay/Borgun/PayPal
- Third-party invoicing and self-invoicing
- What kind of Számlázz.hu packages can I choose from?
- How can I keep in touch with my accountant through Számlázz.hu?
- Autokata, the digital kata assistant
- Autokassza bank integration
- NAV/NTCA online invoice data disclosure
- Autokassza with MagNet Bank
- Can Számlázz.hu synchronize incoming transfers and issued invoices automatically?
- Can Számlázz.hu synchronize incoming transfers and issued invoices automatically?
- Autokassza with K&H Bank
- Technical guide for NAV online invoicing data registration
- Autokassza with Budapest Bank
- Számla Agent / Invoice Agent: How can I issue invoices through my own website automatically?
- Permission levels, user roles, multiple users, many companies, one Számlázz.hu account
