Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2019.11.26. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Előző cikkünkben bemutattuk, hogy bármely vállalkozás milyen egyszerűen bevezetheti vevői részére a bankkártyás fizetést. Az online szerződéskötés és a Számlázz.hu-t használók részére biztosított kedvezményes jutalék olyan vonzó, hogy máris több száz számlakibocsátó indította el a csatlakozási folyamatot.

A csatlakozási szerződés elindítását követően a számlakibocsátót email üzeneteken keresztül informáljuk a folyamat lépéseiről.


UPDATE 2016. január 18.: 
Az online fizetési szolgáltatást 2016. januárjától a Simple rendszerén keresztül biztosítjuk.
Online fizetésről szóló friss blogcikkünk:
Online fizetés? Vezesd be, ingyen!
A szolgáltatás aktiválásának folyamata

1. email: a bevizsgálás megkezdődött. Pénzügyi szolgáltatónk szakemberei egy rutinszerű bevizsgálási eljárás keretében győződnek meg arról, hogy valós cég kíván szerződni.

2. email: szerződés elfogadva. A sikeres bevizsgálást követően az OTP Mobil Kft. is elfogadja az online szerződést. Ez az email tartalmazza a bankszámla hitelesítéséhez szükséges teendőket is (átutalás).

3. email: számla. A szerződésben megadott bankszámlaszám ellenőrzésére elutalt 1 000 Ft+áfa díjról az OTP Mobil Kft. e-számlát küld.

4. email: Simple adminisztrációs felület jelszava. Az OTP Mobil Kft. biztosított adminisztrációs felület elérhetősége. Különösebb teendő ezzel nincs.

5. email: szolgáltatás aktiválva. Ezzel az értesítéssel egyidőben mind a Számlázz.hu, mind pedig az OTP Mobil Kft. rendszerei készen állnak az online fizetési kérések fogadására és lebonyolítására.

Az ötödik email értesítést követően tehát a számlakibocsátó vevői már fizethetnek bankkártyával vagy átutalással a szolgáltatónk rendszerén keresztül. A fizetés a vevői fiókonkeresztül történik, és a számlakibocsátónak ezzel kapcsolatban semmilyen egyéb adminisztrációs feladata nincs.
A szolgáltatás működése
Szolgáltatónk, az OTP Mobil Kft. által történő aktiválást követően a számlakibocsátó fiók automatikusan átvált a következő működési módra.
  • A számlaértesítő emailekhez nem csatoljuk a vevő számláját (PDF dokumentum).
  • A vevő a számlaértesítő emailben egy hivatkozást talál, amelyre kattintva eljut saját vevői számlafiókjához.
  • A vevői fiókban megnézheti és letöltheti a számára kibocsátott eddigi összes számlát. Látja a számlák összegeit és a fizetési határidőket, továbbá innen tudja elindítani a számla kifizetését is.
Fizetési módok

Az elérhető fizetési módokat a számlakibocsátó választotta ki szerződéskötéskor, illetve élő szerződés esetén is ki-bekapcsolhatja azokat a beállítások varázsló hatodik lépésénél. Fizetni kétféleképpen lehet:

  1. bankkártyával,
  2. vagy átutalással .
Online fizetés átutalással? Részletek következő blogcikkünkben.
A csatlakozási szerződés részleteinek megtekintéséhez kattints ide.