Autó- vagy motorszervizként, karrosszéria lakatosként, műhelyként, autóbontóként, de bármilyen gép- vagy berendezés javításakor olykor meggyűlhet a bajod adminisztrációval. Árajánlat, megrendelő, folyamatok, szervizkönyv, munkaóra-nyilvántartás, de közben a készletet is kezelni kell… Mi lenne, ha minden folyamat gombnyomásra történne, egyszerűen, akkor is, ha éppen nem vagy számítógépközelben? 

Mi az első szó, ami eszedbe jut, ha a szervized adminisztrációját kellene jellemezni? Abban biztosak vagyunk, hogy nem ez a legélvezetesebb része a munkádnak. Papírok, várakozás, húszféle program, az egyikből számlázol, a másikkal a készletet kezeled, és közben már nyitod is az árajánlat/megrendelő sablonjaidat, miközben írod az e-mailt a beszállítóidnak a rendelésekről? 

Lehet, hogy már elképzelted, lehet, hogy már kerested, lehet, hogy már letöltöttél szerviz programot, de még nem találtad meg az igazit. 

De ha ezt a cikket elolvasod, most már ismerni fogod az Innonestet, ami talán éppen az, amit keresel – vagy, amiről álmodni sem mertél. Ráadásul ezt telepítened sem kell, hiszen online, bármikor, bárhol, bérmilyen eszközről, akár mobilról vagy tabletről is elérhető számodra! 

Sosem volt ilyen egyszerű a munkalap kitöltése! 

Ha az ügyfeleidnek, partnereidnek küldött dokumentumokról, az árajánlatról, munkalapról, megrendelőről, visszaigazolásról, teljesítési igazolásról van szó, akkor a 21. században már alapelvárás lehet a vállalkozók részéről, hogy legyen egy szerviz program, amelyben például az árajánlat kiállítását követően egy kattintással létrehozható a számla – vagy bármilyen más dokumentumból bármilyen más dokumentum. 

Gépelés nélkül, rögtön, online, másodpercek alatt. 

10 különböző nyelven. 

Persze, biztos van ilyen program, gondolhatnád – nagyvállalatoknak és horror áron. Jó hír, hogy NEM. Már kkv-k számára is elérhető áron itt van egy profi program, ingyenes próbaidőszakkal, amely teljeskörűen kiváltja az eddigi döcögős folyamatokat, és rengeteg, RENGETEG időt spórol a szervizednek. 

És mi van a számlázással és a NAV-állósággal? 

Mindezen folyamatok mögött ott áll a Számlázz.hu, és biztosít mindent, ami a NAV-álló számlázáshoz szükséges. A számlákat az Innonest felületén állítod ki, de igazából a Számlázz.hu rendszerén keresztül zajlik minden, így ezeket a folyamatokat is rendben tudhatod. (Így természetesen a kötelező adatszolgáltatásra sem lesz gondod, az nálunk, automatikusan történik.) Akkor tehát úgy is számlázhatsz, hogy be sem kell lépned a Számlázz.hu-ba? A válasz: Igen! 

Találd meg ügyfeled másodpercek alatt 

Ha nem vagy biztos benne, hogy mi ügyfeled adószáma (ami a 2020-as NAV jogszabályok miatt pedig különösen fontos), nem baj, csak kezdd el begépelni az ügyfeled cégnevét, és a rendszer felkínálja Neked az adatokat. Nincs felesleges adatbekérés, e-mailezés, adatrögzítés – minden automatikusan, másodpercek alatt történik. 

Ügyfél-, termék- és szolgáltatástörzs, egyedi partnerkedvezmény 

Importálhatod, exportálhatod a listákat ügyfeleidről, szolgáltatásaidról, termékeidről, a kezelhetőség  könnyebb lesz, mint valaha. Az ügyfelednél megadhatod, hogy vállalkozásról vagy magánszemélyről van szó, kapcsolattartót adhatsz meg, illetve minden, hozzájuk szükséges adatot. Emellett remek hír, hogy külön, egyedi partnerkedvezményt is megadhatsz az ügyfél adatlapján, így ez a neki kiállított dokumentumokon automatikusan megjelenik majd! 

Ügyfelednél, kitelepülésen szervizelsz? Mobilról, tabletről dolgoznál, nyomtatnál? 

Programunk tökéletesen kompatibilis mobil- vagy tablethasználat esetén is, így munkalapot, árajánlatot, megrendelőlapot, visszaigazolást vagy számlát is könnyedén állíthatsz ki mobilról vagy tabletről. Sőt! A mobilnyomtató, hőnyomtató és a 8 cm-es számlakép segítségével azonnal nyomtathatod is a számládat az Innonestből, ha nem tudod vagy nem szeretnéd e-mailben továbbítani az ügyfeled részére. 

A digitális, online munkát segíti az elektronikus aláírás funkció is, amelynek segítségével nem lesz szükséged arra, hogy kinyomtasd a munkalapokat és egyéb dokumentumokat – az aláírás történhet érintőceruzával, az ujjaddal (ismerős a futároktól?) de akár az egereddel is. Ügyfeled ugyanígy, könnyedén, az e-mailből megnyitva, vagy a tableteden/mobiltelefonodon alá tudja írni a dokumentumot

Digitális szerviztörténeti napló ügyfeleid gépeiről, berendezéseiről, járműveiről

Nehéz nyomon követni, hogy mi történt korábban az ügyfeled gépével, járművével, eszközeivel? Az Innonest rendszerén belül átlátható módon tüntetjük fel a korábbi eseményeket, dokumentumokat, műszaki vizsgákat, szervizeket, változásokat. Semmi nem merül a feledés homályába! 

Ügyfeleid eszközeit nyilvántarthatod (akár telephelyenként), a végzett munkákról, karbantartásokról pedig szerviztörténeti napló készül.

Naptár, feladat- és munkaórakezelés az átláthatóságért 

A feladatokat hozzárendelheted kollégáidhoz, különböző típusokat állíthatsz be a teendőkhöz, és közvetlenül üzenhetsz munkatársaidnak. A teendőket naptáradban látod, ahol új emlékeztetőt is létrehozhatsz, a feladatokat pedig szintén itt, egy felületen láthatod. Akár kollégáid naptárában is hozhatsz létre eseményeket, feladatokat!

Többen is használhatjátok kollégáiddal 

Minden szolgáltatáscsomagot korlátlan számú munkatársaddal együtt használhatsz, nekik is adhatsz hozzáférést és különböző jogosultsági szinteket. Feladatokat adhatsz nekik, a munkaóra-nyilvántartásukat könnyedén vezetheted, üzeneteket küldhettek egymásnak, delegálhatjátok a munkalapokat egymásnak, illetve készletkezelés esetén beállíthatod, hogy melyik munkatársad mely raktárakhoz férjen hozzá.

A munkalapokat hozzárendelheted kollégáidhoz, így a jogosultsági szint beállításával ők csak azokat a dokumentumokat láthatják, amelyek az ő nevükön vannak. 

Ügyfeled minden tőled kapott dokumentumot egy felületen láthat 

Ügyfelednek létrehozunk egy oldalt (egy ún. ügyfélkaput vagy ügyfélfiókot), amit megoszthatsz vele: itt láthatja az összes, tőled kapott (általad elektronikusan aláírt) dokumentumot: árajánlatokat, megrendelőket, stb. Ezeket vissza is küldheti neked a szintén elektronikus aláírást követően, és láthatja, hogy egyes dokumentum milyen folyamatokon ment keresztül (pl. lett-e az árajánlatból megrendelő, visszaigazoltad-e, milyen munkalapot állítottak ki, és van-e ahhoz kapcsolódó számla). Erről a felületről az ügyfél akár hibajegyet is felvehet egy adott géppel, berendezéssel vagy járművel kapcsolatban, és elküldheti azt Neked. 

Járműszervizt üzemeltetsz? Vannak itt még extrák neked! 

A fenti funkciók mind elérhetőek számodra az Innonestből, illetve van itt még néhány dolog, aminek biztosan örülni fogsz:

Gépjármű törzs 

Az ügyfeleid gépjárművéhez kapcsolódó adatokat könnyedén, egy felületen nyilvántarthatod, nem kell többé keresgetned. Az alapadatokon, mint a tulajdonos, rendszám, alvázszám, motorszám, gyártási év, márka, típus, modell, szín, felviheted az üzemanyagszintet, a hengerűrtartalmat, teljesítményt, sőt! Rögzítheted a rádiókódot és a kulcskódot is. 

Műszaki vizsga értesítés 

A gépjárműtörzsben a fentiek mellett rögzítheted a műszaki vizsga esedékességének időpontját is, és közvetlenül az Innonest rendszeréből üzenetet küldhetsz a tulajdonosnak, hogy itt az ideje a következő felülvizsgálatnak!

Raktár- és készletkezelés

Igen, az Innonest ezt is tudja! Bevételezésre, raktárak közötti átvételezésre is lehetőséged van, ráadásul a Számlázz.hu-val történő számlázást követően automatikusan csökken a készlet. Erről részleteket itt olvashatsz! 

Szeretnéd, hogy szervized folyamatai letisztuljanak, egyszerűsödjenek, és időt (és papírt) spórolj? Unod a folyamatos adminisztrációt, a felesleges körmölést, pötyögést a számítógépen? Próbáld ki az Innonestet 30 napig teljesen ingyen, mindenféle kötelezettség nélkül vagy olvass még további részleteket róla itt

Szeretnél többet tudni a NAV online számlázásról?