Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2022.09.07. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

A Client First az ügyfelek véleményére és korszerű sztenderdek gyakorlati megvalósulására alapozva évről évre átfogó képet ad a magyar ügyfélkiszolgálás helyzetéről, és díjazza a legjobb eredményt elért cégeket. A Számlázz.hu ügyfélszolgálati csapata negyedik alkalommal mérettette meg magát, és negyedik alkalommal végzett a dobogón. Ezúttal nagyvállalatokkal közös kategóriban értünk el 1. helyezést, és kaptuk meg a „Kiváló Kiszolgálás” elismerést. Köszönjük!

Hozzászólások