A Client First az ügyfelek véleményére és korszerű sztenderdek gyakorlati megvalósulására alapozva évről évre átfogó képet ad a magyar ügyfélkiszolgálás helyzetéről, és díjazza a legjobb eredményt elért cégeket. A Számlázz.hu ügyfélszolgálati csapata negyedik alkalommal mérettette meg magát, és negyedik alkalommal végzett a dobogón. Ezúttal nagyvállalatokkal közös kategóriban értünk el 1. helyezést, és kaptuk meg a “Kiváló Kiszolgálás” elismerést. Köszönjük!
Kiváló Kiszolgálás 1. helyezés
Hozzászólások
Szerző:
Kíváncsi természet, célja minden nap tanulni valami újat. Szabadúszóként testközelből tapasztalta a pénzügyi adminisztráció kihívásait, amit a Számlázz.hu marketing menedzsereként is hasznosít. Érdekli a design, mindig is szeretett tervezni. Ilyen attitűddel írja a cikkeket is: hasznosat, egyszerűen, a Számlázz.hu felhasználóinak értékeset.