Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2021.01.18. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

FRISSÍTÉS: 2021. január 4-től eltörölték a számlázóprogramok bejelentési kötelezettségét a NAV felé, így ezentúl nem kell bejelenteni az ÁNYK-n keresztül a számlázóprogram használatát. Részleteket itt olvashatsz erről. 

Megkezdtük a bejelentési kötelezettséghez tartozó NAV nyomtatvány begyúrását a Számlázz.hu rendszerébe. Külön rész szolgál a használat megkezdésének bejelentésére, és külön rész arra, ha befejezed egy számlázó használatát.

 

 

Nézzük csak meg jobban a bejelentési rész legelső rubrikáját!

 

 

 

Mit jelenthet a „Használatba vétel bejelentésének törlése” opció, ha külön rész szolgál a kijelentkezésre? Ötleteket kommentként várunk, feketeöves könyvelők hagyjanak egy kis időt a többieknek. 🙂

(Frissítés: a nyomtatvány feldolgozása időközben megtörtént – részletek itt: kattints ide.)

 

 

 

 

Ha neked még nincs saját számlakibocsátó fiókod, akkor regisztrálj magadnak egyet itt!