772 260 vállalkozás
953 467 felhasználó
525 826 695 kiállított számla
Innonest – Online árajánlat, munkalapkezelés, ügyvitel2024-08-26T13:55:09+02:00
Innonest software logo

Árajánlatkészítő program és ügyviteli rendszer a legkisebbeknek is!

Az Innonest online ügyviteli programmal kézben tarthatod a vállalkozásod ügyvitelét.

Online, bárhonnan elérhető szolgáltatás, ami radikálisan csökkenti a papírmunkára fordított időt. Figyel a készletekre, a projektjeidre, és a határidőkre, kezeli az ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentációt az árajánlattól a számlázásig – természetesen a Számlázz.hu-val!

Regisztrálok ingyen
Kuka ikon

Megszabadulnál az Excel-táblázataidtól?

Ha eddig azt gondoltad, hogy nincs számodra megfelelő ügyviteli rendszer, vagy ha van is megfizethetetlen és túl bonyolult, akkor az Innonestet neked találták ki! A rendszerben helyben megtalálod az összes szükséges eszközt amire szükséged van. Az árajánlatokat végre nem kell excelben kezelned, szerkesztés után azonnal küldheted őket a munkalapokkal, megrendelőkkel, visszaigazolásokkal és teljesítésigazolásokkal együtt, digitális aláírással hitelesítve. A miniÜgyvitel előnye, hogy bárhonnan, bármilyen internetes eszközről elérheted az adatokat, így akár otthonról is könnyedén dolgozhatsz a munkatársakkal.

Igen, kipróbálom ingyen

Árajánlat készítése és küldése az Innonestben

E-munkalapkezelés az Innonestben

Az Innonest online munkalap (e-munkalap) előnye a papír alapú munkalapokkal szemben az azonnali adatfeldolgozásban rejlik. Gyorsan, hatékonyan, adminisztrációs hiba nélkül kezeli az ügyfelek adatait, és a velük kapcsolatos karbantartási, szerviz folyamatokat. Kezeli a külső munkavégzéseket, a felhasznált alapanyagokat és a készletet, a kiosztott feladatokat és a ledolgozott munkaórákat. Az Innonest segít folyamatban gondolkodni, használatával minden elvégzett munkaóra, és minden kiadás nyomonkövethetővé válik.

Regisztrálok a Számlázz.hu-val

CSOMAGOK ÉS ÁRAK

Smarty csomag
3 490 Ft+áfa/hó-tól
  • korlátlan felhasználó

  • jogosultságkezelés

  • korlátlan munkalap készítése

  • árajánlat készítése

  • megrendelőlap készítése

  • visszaigazolás készítése

  • teljesítésigazolás készítése

  • szállítólevél készítése

Éves előfizetés esetén a Smarty csomag ára:
34 900 Ft+áfa (+választott extra modulok)

miniÜGYVITEL
8 990 Ft+áfa/hó
  • minden Smarty csomag funkció

  • számlázás (a Számlázz.hu-val)

  • projektkezelés

  • feladatkezelés

  • naptár modul

  • ticketek

  • sablonok készítése

  • dokumentum iktató

Éves előfizetés esetén a miniÜGYVITEL ára:
89 900 Ft+áfa

További modulok külön díj ellenében választhatóak a csomagok mellé. Részletek a csomagokról az Innonest oldalán.

Tovább a csomagok és árakra

Hogyan működik együtt a Számlázz.hu-val?

Csomagválasztó

Az Innonest felületén válaszd a “Számlázz.hu-val regisztrálok” opciót, így a belépést követően automatikusan összeköttetésben fog működni a két rendszer, nincs további teendőd, a számlázás az Innonest felületén történik, át sem kell lépned a Számlázz.hu-ba.

Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!

Kipróbálom ingyen

Ők is az Innonestet választották

Egyszerűsítsd le Te is

vállalkozásod folyamatait!

  • Online munkalap, árajánlat

És ezek mellett az online megrendelőlap, szállítólevél, teljesítésigazolás, átvételi elismervény funkció is adott. Amit egyszer rögzítettél, többet már nem kell. Csak egy kattintás, és kész a munkalap az árajánlatból!

  • Számlázás

A számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél az Innonest felületéről. Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!

  • Telepítés nélkül használható

A program telepítés nélkül, a böngészőből megnyitva használható!

  • Pénzügy modul

Kiadások, bevételek, kimutatások, időszakos költségek, készpénz vagy utalás… Minden egy helyen!

  • Termékek, szolgáltatások, partnerek

Könnyű kezelés, egyszerű nyilvántartás, gyorsabb árajánlat- és dokumentumkitöltés.

  • Készlet és raktárkezelés

Rögzítheted a munkákra felhasznált anyagokat, mentéskor a készlet csökkenése a háttérben megtörténik, így a raktárban mindig az aktuális készletmennyiséget láthatod. Termékmozgásnapló segíti a teljes átláthatóságot. További részletek a funkcióról!

  • Járműnyilvántartó

Nyilvántarthatod ügyfeleid gépjárműveit minden javításhoz szükséges adatával együtt. A szervizmunkalap létrehozásakor a jármű km/üzemóra állását is rögzítheted. További információk szervizeknek itt!

  • Ügyfeleid eszközeinek nyilvántartása

Az ügyfél berendezéseit, eszközeit nyilvántarthatod – akár telephelyenként!

  • Digitális aláírás funkció

A papírmentes iroda már elérhető! Írd alá digitálisan a dokumentumokat tableten vagy mobiltelefonon (akár a futárok). Ha nagyon szükséges, akár ki is nyomtathatod, az aláírás érvényes lesz.

  • Mobilnyomtatás

Az árajánlatot, munkalapot, számlát az Innonest szoftverből rögtön nyomtathatod is – akár tabletről vagy mobilról, (8 cm-es) hőnyomtatóval, mobilnyomtatóval is.

  • Beszerzési megrendelőlap

Ha rendszeresen adsz le megrendelést beszállítóid felé, ez nagy segítségedre lesz. Igényesen, egyszerűen, visszakövethetően.

  • Feladat-, munkaórakezelés

Feladatokat rendelhetsz munkatársaidhoz, értesítheted őket, státuszokat, megjegyzéseket, dokumentumokat fűzhetsz hozzájuk, és üzenhetsz is nekik a rendszeren keresztül.

  • Ügyfélfiók

Partnereid számára egy olyan felületet biztosítunk, ahol minden, a rendszeren keresztül felé kiállított dokumentumot egy helyet láthat – és kezelhet, így alá is írhatja őket (természetesen elektronikusan)!

  • Projektkezelés

Idő és költségkeretet adhatsz meg. Projekt szinten láthatsz minden munkát, a rendszer kilistázza a feladatokat, így lesz követhető, hogy hol tartanak a költségek. További részletek a blogcikkünkben!

  • Termékek szolgáltatások kezelése vonalkódolvasóval

Vonalkódolvasóval könnyedén tudod rögzíteni és kezelni a termékeket és szolgáltatásokat az Innonestben. Nézd meg az Innonest által tesztelt vonalkódolvasókat!

  • Adj hozzáférést munkatársaidnak, dolgozzatok együtt a szoftveren belül

Feladatokat adhatsz munkatársaidnak, rögzítheted az adott munkalaphoz tartozó munkaóra mennyiségét, üzenhetsz nekik és különböző jogosultsági szintekkel hozzáférést is adhatsz számukra a rendszerhez.

Kipróbálom ingyen

Digitális aláírás

Írd alá digitálisan a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, tableten, mobilon vagy egérrel a számítógépeden! Az aláírást követően a rendszerből elküldheted e-mailben az ügyfelednek, ahonnan az ügyfélfiókot megnyitva ő ugyanúgy, digitálisan aláírhatja a dokumentumot.

A beszállítónak e-mailben küldött megrendelés már a múlté

Az Innonest felületéről gyorsan, egyszerűen intézheted megrendeléseidet: a beszerzési megrendelő modullal könnyedén létrehozhatod a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé bonyolult e-mailek összeállításával bajlódnod… És természetesen elektronikusan alá is írhatod.

Használj ügyfélfiókot!

Az ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldött árajánlat, munkalap, megrendelő vagy bármilyen dokumentum kapcsán létrehozunk számára egy egyéni ügyfélfiókot, ahol látja az összes, számára kiállított és általad ellenjegyzett dokumentumot. A saját ügyfélfiókjában nyomon követheti, hogy milyen életútja volt egy árajánlatnak, lett-e belőle megrendelés. A dokumentumokat aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked néhány kattintással.

ügyfelprofil
Raktár- és készletkezelés ikon

Raktár- és készletkezelésre is szükséged van?

Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, bevételezés,
készletről történő számlázás egyetlen felhőalapú rendszerben.

Megnézem
Szervíz ikon kék

Vállalkozásod szervizeléssel foglalkozik?

Az Innonest külön speciális modulokat kínál a szervizek (járműszervizek, gépek, berendezések szervizei) számára.

Megnézem

Gyakori kérdések

Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!

Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal. 

Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz! 

Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.

A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! 

Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.

Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!

Igen! Az Innonest lehetőséget nyújt webshop rendelések kezelésére: amennyiben a Számlázz.hu fiókod össze van kötve a webáruházaddal, a rendelésből létrejött számlákat az Innonest megkapja, automatikusan megrendelőlapot készít belőle és levonja készletről a szükséges termékeket. Ehhez nincs szükség külön Innonest integrációra, elegendő a Számlázz.hu integráció! Ami fontos, hogy ügyelj arra, hogy minden megfelelően működjön: a webshopodban lévő termékek termékazonosítójának meg kell egyeznie az Innonest terméktörzsben lévő termékek termékazonosítójával. Az integráció egyirányú, tehát a valós készlet számát nem szinkronizálja vissza a webshopba, csak a készletről vonja le a szükséges elemeket. A raktár- és készletkezelő funkció az Innonest miniÜGYVITEL csomagjában mindenki számára elérhető (8 990 Ft + áfa / hó) és a Smarty csomagban is 3 490 Ft + áfa havi díjon felül 1 490 Ft + áfa (vagy éves 14 900 Ft + áfa) díjért hozzáférhető.

A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: Smarty csomag (3 490 Ft+áfa-tól/hó VAGY 34 900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (8 990 Ft+áfa/hó VAGY 89 900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.

Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.

A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar,  angol,  német,  cseh,  lengyel,  szlovák,  román,  olasz,  francia,  spanyol nyelveken is.

Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.

Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.

Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.

Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!

Kapcsolódó blogbejegyzések

Még több betöltése

Még nem vagy Számlázz.hu-s?

Regisztráció