Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2021.12.17. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Két dologra van hozzá szükséged! Egy Innonest fiókra (regisztrálj, és használd 30 napig ingyenesen) és egy Számlázz.hu fiókra (gyakorlatilag bármilyen fiókkal kipróbálhatod). De ne ugorjunk ennyire előre!

Mi is az az Innonest?

Egy vadonatúj felhőalapú rendszer a vállalkozásod modernizálásához – olyan feature-ökkel, mint az online árajánlat, megrendelőlap, munkalap, teljesítésigazolás, szállítólevél kiküldési lehetősége és nyilvántartása a böngésződből, telepítés nélkül bármilyen eszközről a saját webes fiókodban!

Egyszerű és 21. századi megoldást nyújt számodra, ha:

Olyan funkciókat is használhatsz, mint többek között a készletről számlázás. Hogyan történik ez pontosan?

Először is: a számlázásról!

Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető. A #free szolgáltatáscsomag használatával Számla Agent díj fizetése mellett, #start, #digital csomaggal pedig külön díj fizetése nélkül elérhető a számlázás funkció. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!

Számlázz azonnal, készletről

A készleten lévő termékeidet azonnal számlázhatod az Innonest rendszeréből, ami hasznos lesz Neked többek között azért, mert:

  • csökken az adminisztráció: kevesebb kattintás
  • csökken a hibázási lehetőség: nem kell másolgatnod
  • a számlázást követően mindig a friss készletadataidat láthatod a rendszerben

Ha a készletről számlázol bármilyen terméket, az automatikusan csökkenti a készleted, a sztornózással pedig automatikusan visszahelyezi azt, így a rendszereid összehangolva, automatikusan tudnak működni.

Raktári készletkezelésre is lehetőséged van. Több raktárat is kezel a program, így egy terméket akár több raktárban is nyilvántarthatsz, számázást követően pedig mindig abból a raktárból vonja le az adott tételt, amelyikből kivették. A raktárak közötti átvételezés is lehetséges egy egyszerű felületen, ahol megadható, hogy melyik terméket, amelyik raktárból hová szeretnéd átmozgatni.

Elektronikus aláírás

Az elkészült dokumentumaidat, a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, tableten, mobilon vagy egérrel a számítógépeden aláírhatod digitálisan. Ezt követően elküldheted az ügyfeledinek e-mailben, ahonnan az ügyfélkaput megnyitva ő ugyanúgy, elektronikusan aláírhatja a dokumentumot. Ügyfélkapu? Lássuk, mi az:

Ügyfélkapu az Innonestben

Az ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldött dokumentumainak (árajánlat, munkalap, megrendelő stb.) létrehozunk egy egyéni online ügyfélkaput, ahol látja az összes, számára kiállított összes dokumentumot. A saját ügyfélfiókjában nyomon követheti, hogy milyen életútja volt egy árajánlatnak, lett-e belőle megrendelés, visszaküldheti aláírva.

Készen állsz a vállalkozásod modernizálására? Teszel egy próbát? Regisztrálj 30 napig ingyenesen az Innonestre, akár a Számlázz.hu-s fiókoddal!

Szeretnél többet tudni a NAV online számlázásról?