Idén december elején két, egymással összefüggő esemény történt a Számlázz.hu életében. Egyrészt a regisztrált számlakibocsátó fiókok száma átlépte az 5000-t. Ez a remek dolog azt mutatja, hogy a Számlázz.hu fejlesztésével jó úton járunk. A másik esemény az előzővel összefügg: telefonos (élő) ügyfélszolgálatunkat automata tájékoztatórendszer váltotta fel.

Igen, tudjuk, senki sem szeret gépekkel beszélgetni. Hosszas mérlegelés után döntöttük a telemenü bevezetése mellett annak érdekében, hogy erőforrásainkat szolgáltatásaink továbbfejlesztésére fordíthassuk. Ugyanilyen fontos szempont volt az is, hogy két éve változatlan és rendkívül kedvező árszabásunkon ne kelljen változtatni.

Mit tettünk annak érdekében, hogy ügyfélszolgálatunk eddigi (reméljük)magas színvonalát fenn tudjuk tartani?

  1. Az eddig T-mobile-os ügyfélszolgálati telefonszám mellé Telenoros és Vodafone-os számot is üzembe állítottunk (lásd:kapcsolatfelvételi oldal)
  2. Az automata tájékoztató rendszerünk felépítését professzionális csapat állította össze – igaz ez mind a tartalomra, mind a megvalósításra.
  3. További erőforrást vonunk be az email alapú üzenetek megválaszolására.
Mi a leghatékonyabb módja a segítségkérésnek abban az esetben, ha valaki a Számlázz.hu használata közben akadályba ütközik?
1) A fent említett automata tájékoztatórendszer egy sor kérdésre választ ad. A szám tárcsázása előtt érdemes áttekinteni a telemenüt, ahol célirányosan kiválasztható a keresett menüpont, és a hívás elején néhány gombnyomással elérhető a kért rész. A telemenü felépítését megtalálják honlapunkon: /telemenu.
2) Tudástárunkban összegyűjtöttük a gyakran ismételt kérdéseket, és persze az azokra adott válaszokat is. Böngészhető, kereshető, és ezt a tudásbázist a napi üzemeltetési tapasztalatok alapján folyamatosan bővítjük. Elérhető a /tudastar oldalon.
3) Továbbra is várjuk üzeneteiket kapcsolatfelvételi oldalunkon. Hasznos, ha az üzenetet a Számlázz.hu-s fiókjukba bejelentkezve küldik el, így munkatársaink azonnal látják, hogy melyik számlakibocsátó fiókból érkezik a kérés. Szakembereink sokszor azonnal válaszolnak az így küldött kérdésekre. Ha ez valami miatt nem lehetséges, akkor is igyekszünk tartani a 60 perces válaszidőt.
4) Végül figyelmükbe ajánljuk Facebook oldalunkat, ahol kérdéseiket, jelzéseiket nem csak szakértőink figyelik, de itt akár egymás kérdéseire is választ adhatnak azok a gyakorlott számlakibocsátók, akik már ismerik a Számlázz.hu működésének minden csínját-bínját.
Köszönjük az eddigi 5000 regisztrált fiók tulajdonosának hűségét – a Számlázz.hu készen áll akövetkező 5000 regisztrációra.

Hozzászólások

hozzászólás