Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2019.11.26. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

„Navigare necesse est” – jól tudták ezt a régiek.

Facebook oldalunkon belinkeltük az fps webügynökség legutóbbi blogcikkét, amely a változásról szól. Egy, az erre válaszul érkezett felhasználói megjegyzésre szeretnék most reagálni.

Eredeti Facebook bejegyzésünk így nézett ki:

hajozni_pedig_muszaj_bejegyzes

A bejegyzés felhívja a figyelmet arra a jelentős változásra, amely néhány héten belül megtörténik majd a Számlázz.hu egyik központi képernyőjén: a számla kereső és leválogató képernyőn, ami jelenleg valahogy így néz ki:

hajozni_pedig_muszaj_tablazat

És íme régi felhasználónk kérdése: „Azért félhetek előre? :-P”

 hajozni_pedig_muszaj_hozzaszolas

Most őszintén? Attól tartok, IGEN. 🙂

Ma kétszer másfél órás egyeztetésen vettünk részt az új felépítésű számla lista képernyővel kapcsolatban. Véleményem szerint elképesztően szuper lesz, de ez nyilván jelentős strukturális (és egyéb) változásokkal jár majd. 

Igen, abba kell majd hagyni a lószerszámozást, és igen, időnként keresni kell egy benzinkutat, és oda kell figyelni, hogy ne hajtsak ki a benzinkút hatósugarából, mert füvet nem tudok majd a motorba tömni. Ez az első napokban kellemetlen lehet, hiszen picit máshogy működnek a dolgok.

De azok, akik ráéreznek majd az ízére, utóbb nem értik majd, hogyan zötykölődhettünk korábban egy idióta fanyeregben a kényelmes négykerekűek helyett. És mivel a Számlázz.hu „utazóközönsége” innovatív, intelligens, digitálisan kifejezetten művelt koponyákból áll, bízunk abban, hogy nem lesz lemorzsolódás.

Egy dolgot meg kell értenetek, és erről szól a Facebook hírünkben idézett blogcikk is. Ebben a kérdésben a Számlázz.hu nem rendelkezik a szabad döntés lehetőségével. Nem arról van szó, hogy gondolkodunk és mérlegelünk, vajon megváltoztassuk-e időnként és itt-ott a program működését. A fejlődés: kényszer, a megújulás: kötelesség, a továbblépés: közös feladat.

Hogyan csábította át Steve Jobs a Pepsitől John Sculley-t?

„egész életedben cukros vizet akarsz árulni, 
vagy velem jössz megváltoztatni a világot?”

Csak a rend kedvéért: új fiók regisztrációjához kattints ide.