Az egyik legjobb dolog a világon, ha egy Számlázz.hu-t használó ember elmondja nekünk véleményét. Mi az ami jó, mi az ami rossz, és mi az amit másként kellene csinálnunk.

Ma (2013.06.12.) 12:31-kor kaptunk egy Facebook üzenetet:

 hogyan_mukodounk_avagy_sebesseg_es_hatekonysag_uzenet

Az üzenethez magyarázó képernyőkép is tartozott:

 hogyan_mukodounk_avagy_sebesseg_es_hatekonysag_jovairas

hogyan_mukodounk_avagy_sebesseg_es_hatekonysag_fizetesi_felszolitas
Igen, valóban nem a legszerencsésebb a [ Fizetési felszólítás küldése ] gombot ennyire feltűnő színnel megjeleníteni. Ugyanakkor a Számlázz.hu képernyőin a színeket minden esetben előre tervezetten választjuk ki, egyáltalán nem véletlenszerűen vagy “ad hoc” módon.

Gyors egyeztetés a Felhasználói Élményért (UX) felelős szakemberekkel (fps – “alkotás és émény”), és máris kiderül, hogy ezen a ponton szerencsésebb a színkódex másik elemét használni.

Hibajegy a belső feladatkezelő rendszerünkbe (Jira), és az egyik fejlesztő máris ezzel a feladattal foglalkozik.

hogyan_mukodounk_avagy_sebesseg_es_hatekonysag_foldgomb


Az eredmény? Nos, igen ez “csak” egy kék gomb a jobb alsó sarokban, de így legalább láthatjátok, hogy a teljes rendszer felépítésére (és üzemeltetésére) milyen erőforrásokat mozgósítunk. Hibabejelentő, diszpécser, koordinátor, UX szakember, szervező, fejlesztő és üzemeltető – ők mind képesek együttműködni olyan mértékben, hogy ezt a felhasználói igényt 2 óra és 35 perc alatt megvalósítottuk. Ráadásul az eredmény azonnal éles üzembe is áll, tehát az már most is látható a számlakibocsátó fiókoknál.

És még valami: ebbe a két és fél órába még ez a blogcikk is belefért… 🙂 Csatlakozz a most már több mint 7.500 fős Számlázz.hu felhasználói táborhoz!

Két perc alatt létrehozhatod fiókod itt: kattints ide.

Hozzászólások

hozzászólás