Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2019.12.30. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
Hogyan kapcsolódnak össze a számláim és a vevőim?
A válasz nem olyan egyszerű, mint első pillantásra gondolnánk… lássuk, a tényeket!
A számlán a vevő adatai sérthetetlenek. Módosíthatom a vevő adatait a partnertörzsben (alapadatok), de az semmilyen hatással nem lesz a számlára. A vevőt akár ki is törölhetem: a számlán a vevő adati nem változnak.
Lehet számlázni anélkül, hogy lenne vevő törzsem. Lehet bizony! Például az ingyenes (Free) díjcsomagban nincs is partnertörzs-kezelés. Ott számla szerkesztésekor a vevő adatait a korábban kibocsátott számlák adatai alapján választhatom ki.
Lehet számlázni anélkül, hogy a vevőt felvenném a partner törzsbe. Lehet bizony! Számlázást követően a számlán szereplő adatok alapján automatikusan megtörténik a szinkronizáció: az új partner automatikusan rögzítésre kerül a partner törzsbe. Ez egyébként kikapcsolható a beállítások között.
A számlák keresése mindig szövegesen történik. Bár kereséskor lehet segítséget kapni a vevő törzsből, a keresés nem a kiválasztott vevőre történik, hanem annak nevére. Egészen pontosan arra a szövegrészre, amit a keresőmezőben megadtam.
Akkor a számlák nem is kapcsolódnak a vevő törzshöz? Dehogynem! Persze nem feltétlenül, tehát egy számla vígan „elvan” anélkül is, hogy a partner törzzsel kapcsolatban állna. Sőt, ezt a kapcsolatot utólag módosítani is lehet a következőképpen:
- Keresd meg a számlát a számlakereső képernyőn.
- Kattints rá: megjelenik a műveleti sáv.
- Válaszd az „Adatlap” hivatkozást.
Ha van kérdésed ezzel kapcsolatban, tedd fel, örömmel válaszolunk.
Fentieket kipróbálhatod a homokozó fiókban, saját fiók regisztrálásához pedig KATTINTS IDE.