Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2021.06.15. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Közeledve az év vége felé az ember jogosan teheti fel magában a kérdést, hogy hova szeretne eljutni az újévben, milyen területeken szeretné fejleszteni a vállalkozását. Ha limitáltak is a lehetőségeid, egy dologba biztosan érdemes fektetned: a vállalkozásod adminisztrációjának a modernizálásába! Hogy miért? Mert komoly előnyt szerezhetsz vele a versenytársaiddal szemben! Mutatjuk, hogy miért és hogyan!

A 2020-ban végzett Digitális Versenyképességi Mutató (Digiméter) nevű kutatássorozatban a legalább 5 főt foglalkoztató magyar mikro-, kis-, és középvállalkozások digitális fejlettségét vizsgálták a szakértők. Az országos reprezentatív, többszörösen rétegzett adatfelvétel során 777 kkv-t elemeztek 7 magyarországi régióban, 12 különböző tevékenységi körre és 4 féle foglalkoztatottsági szintre (5-9, 10-19, 20-49, 50-249 fő) lebontva. A kutatás legfőbb konklúziója, hogy a kkv-k 45%-a használ vállalatirányítási/ügyviteli rendszert, ebből is első sorban a 20 főnél többet foglalkoztató, nagyobb árbevételű vállalkozások és mindössze 11%-uk használ felhőalapú megoldást a problémára. Az ügyfélkezelési rendszereket (CRM) használó cégek száma még ennél is alacsonyabb, csupán 15%. Pedig a versenyelőny megszerzéséhez sokban hozzájárulhat, ha az adminisztrációd modernizálását nem bízod a véletlenre. Pontosan milyen területeken eszközölhetsz előremutató fejlesztéseket? Engedd meg, hogy adjunk néhány tippet:

Automatizálhatod és modernizálhatod:

  • a számlakezelésed (NAV-állóan természetesen)
  • a csoportmunkát és feladatkezelést
  • a dokumentumkezelésed
  • a folyamataidat az ajánlatadástól a számlázásig
  • a beszerzési folyamataidat
  • a készleteidet (több raktárból digitálisan átvezetheted őket)
  • a könyvelésed (felhő alapon végezheted)
  • a vezetői riportjaidat

Ha most megrémülnél, hogy ehhez számos programot kell telepítened és rengeteg dolgod lesz vele, akkor van egy jó hírünk! A fenti pontokat mind kipipálhatod a SMARTBooks Business-szel, ami digitális csapattársként segítheti a vállalkozásodat a hétköznapokban. És még telepítened sem kell, böngészőből megnyithatod bárhol és bármikor.

Nézzük meg részletesebben a funkciókat:

Csoportmunkára és feladatdelegálásra kiválóan használható a SMARTBooks Business. Határidőket és értesítéseket állíthatsz be a kollégáid számára. Átláthatóan vezetheted a partneradataidat, ebben a Dun & Bradstreet (régi nevén Bisnode) céginformációs adatbázisa segít automatikus adat-beemeléssel.
CRM funkciók támogatnak a telefonhívások, találkozók, kapcsolatok alakulásának nyomon követésében egészen az ajánlatadásig.
Az ajánlatból gombnyomásra rendelést, a rendelésből pedig számlát készíthetsz a szoftverben. Az ajánlat készítésénél az előre rögzített termékhez, vagy partnerhez tartozó árlisták, kedvezmények azonnal megjelennek.
Több raktárból digitálisan átvezetheted a készleteidet, az aktuális készletek gombnyomásra előállnak. Ha ezekkel a funkciókkal még nem győztünk meg, akkor megválaszolunkkét gyakori kérdést:

Működik az integrált könyvelés a programban?

Természetesen igen. A szoftverben az önkönyvelés modullal (vagy könyvelőd SMARTBooks Könyvelés rendszerével) felhőalapú könyvelési megoldást is biztosít a napi könyvviteled hatékony kezelésére. Egy rendszeren belül kezelhető például a partnertörzs, számlaadatok, áfaanalitika, vevő analitika és a szállító analitika, az integrált működésnek hála.

A pénzügyi folyamataid és a könyvelésed valós időben történnek, így a számláid státuszáról mindig friss képet láthatsz. Néhány mozdulattal exportálhatsz a bevallásokhoz szükséges adatokat, vagy készíthetsz vezetői exportokat.

A programmal a belföldi számláid automatikusan könyvelésre kerülnek. A NAV Online Számla rendszeréből automatikusan, 3 perces frissülési idővel kerülnek átvételre a belföldi szállítói számlák.

Számlázz.hu-s felhasználóként használhatom a szoftvert?

Természetesen igen, sőt a Számlázz.hu-s fiókoddal is regisztrálhatsz a szoftverbe. Ha #profi díjcsomaggal rendelkezel, akkor mostantól az ügyviteli folyamataidat is a következő szintre emelheted. Ebben a SMARTBooks Business bármelyik díjcsomagja nagy segítség lehet a számodra. Ha saját könyvelővel dolgoztok, érdemes a Business önkönyvelés modult választanod. Ha külső könyvelőd van, akkor érdemes neki javasolnod a SMARTBooks Könyvelést, amivel közösen dolgozhattok a digitális térben! Figyeld meg, milyen hálás lesz az ötletért, hiszen a könyvelők élete is lényegesen egyszerűbbé válik egy intelligens, integrált rendszer használatával. Hogy ízlelgesd a szoftver tudását és előnyeit, 30 napig szabadon és bátran kipróbálhatsz minden funkciót, éles adatokkal.

A SMARTBooks a Számlázz.hu PARK (Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) alapító tagja. Kíváncsi vagy, hogyan legózhatsz össze magadnak egy olyan vállalkozást, ahol kevés az adminisztráció, sok az automatizmus és digitális a szemlélet? Mutatjuk az utat!

Irány a PARK