Közeledve az év vége felé az ember jogosan teheti fel magában a kérdést, hogy hova szeretne eljutni az újévben, milyen területeken szeretné fejleszteni a vállalkozását. Ha limitáltak is a lehetőségeid, egy dologba biztosan érdemes fektetned: a vállalkozásod adminisztrációjának a modernizálásába! Hogy miért? Mert komoly előnyt szerezhetsz vele a versenytársaiddal szemben! Mutatjuk, hogy miért és hogyan!

A 2020-ban végzett Digitális Versenyképességi Mutató (Digiméter) nevű kutatássorozatban a legalább 5 főt foglalkoztató magyar mikro-, kis-, és középvállalkozások digitális fejlettségét vizsgálták a szakértők. Az országos reprezentatív, többszörösen rétegzett adatfelvétel során 777 kkv-t elemeztek 7 magyarországi régióban, 12 különböző tevékenységi körre és 4 féle foglalkoztatottsági szintre (5-9, 10-19, 20-49, 50-249 fő) lebontva. A kutatás legfőbb konklúziója, hogy a kkv-k 45%-a használ vállalatirányítási/ügyviteli rendszert, ebből is első sorban a 20 főnél többet foglalkoztató, nagyobb árbevételű vállalkozások és mindössze 11%-uk használ felhőalapú megoldást a problémára. Az ügyfélkezelési rendszereket (CRM) használó cégek száma még ennél is alacsonyabb, csupán 15%. Pedig a versenyelőny megszerzéséhez sokban hozzájárulhat, ha az adminisztrációd modernizálását nem bízod a véletlenre. Pontosan milyen területeken eszközölhetsz előremutató fejlesztéseket? Engedd meg, hogy adjunk néhány tippet:

Automatizálhatod és modernizálhatod:

  • a számlakezelésed (NAV-állóan természetesen)
  • a csoportmunkát és feladatkezelést
  • a dokumentumkezelésed
  • a folyamataidat az ajánlatadástól a számlázásig
  • a beszerzési folyamataidat
  • a készleteidet (több raktárból digitálisan átvezetheted őket)
  • a könyvelésed (felhő alapon végezheted)
  • a vezetői riportjaidat

Ha most megrémülnél, hogy ehhez számos programot kell telepítened és rengeteg dolgod lesz vele, akkor van egy jó hírünk! A fenti pontokat mind kipipálhatod a SMARTBooks Business-szel, ami digitális csapattársként segítheti a vállalkozásodat a hétköznapokban. És még telepítened sem kell, böngészőből megnyithatod bárhol és bármikor.

Nézzük meg részletesebben a funkciókat:

Csoportmunkára és feladatdelegálásra kiválóan használható a SMARTBooks Business. Határidőket és értesítéseket állíthatsz be a kollégáid számára. Átláthatóan vezetheted a partneradataidat, ebben a Dun & Bradstreet (régi nevén Bisnode) céginformációs adatbázisa segít automatikus adat-beemeléssel.
CRM funkciók támogatnak a telefonhívások, találkozók, kapcsolatok alakulásának nyomon követésében egészen az ajánlatadásig.
Az ajánlatból gombnyomásra rendelést, a rendelésből pedig számlát készíthetsz a szoftverben. Az ajánlat készítésénél az előre rögzített termékhez, vagy partnerhez tartozó árlisták, kedvezmények azonnal megjelennek.
Több raktárból digitálisan átvezetheted a készleteidet, az aktuális készletek gombnyomásra előállnak. Ha ezekkel a funkciókkal még nem győztünk meg, akkor megválaszolunkkét gyakori kérdést:

Működik az integrált könyvelés a programban?

Természetesen igen. A szoftverben az önkönyvelés modullal (vagy könyvelőd SMARTBooks Könyvelés rendszerével) felhőalapú könyvelési megoldást is biztosít a napi könyvviteled hatékony kezelésére. Egy rendszeren belül kezelhető például a partnertörzs, számlaadatok, áfaanalitika, vevő analitika és a szállító analitika, az integrált működésnek hála.

A pénzügyi folyamataid és a könyvelésed valós időben történnek, így a számláid státuszáról mindig friss képet láthatsz. Néhány mozdulattal exportálhatsz a bevallásokhoz szükséges adatokat, vagy készíthetsz vezetői exportokat.

A programmal a belföldi számláid automatikusan könyvelésre kerülnek. A NAV Online Számla rendszeréből automatikusan, 3 perces frissülési idővel kerülnek átvételre a belföldi szállítói számlák.

Számlázz.hu-s felhasználóként használhatom a szoftvert?

Természetesen igen, sőt a Számlázz.hu-s fiókoddal is regisztrálhatsz a szoftverbe. Ha #profi díjcsomaggal rendelkezel, akkor mostantól az ügyviteli folyamataidat is a következő szintre emelheted. Ebben a SMARTBooks Business bármelyik díjcsomagja nagy segítség lehet a számodra. Ha saját könyvelővel dolgoztok, érdemes a Business önkönyvelés modult választanod. Ha külső könyvelőd van, akkor érdemes neki javasolnod a SMARTBooks Könyvelést, amivel közösen dolgozhattok a digitális térben! Figyeld meg, milyen hálás lesz az ötletért, hiszen a könyvelők élete is lényegesen egyszerűbbé válik egy intelligens, integrált rendszer használatával. Hogy ízlelgesd a szoftver tudását és előnyeit, 30 napig szabadon és bátran kipróbálhatsz minden funkciót, éles adatokkal.

A SMARTBooks a Számlázz.hu PARK (Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) alapító tagja. Kíváncsi vagy, hogyan legózhatsz össze magadnak egy olyan vállalkozást, ahol kevés az adminisztráció, sok az automatizmus és digitális a szemlélet? Mutatjuk az utat!

Irány a PARK

Hozzászólások

hozzászólás