Bármilyen vállalkozást indítunk, egy biztosan mindegyikre igaz lesz: az adminisztrációs feladatok egyik meghatározó részét a számlázással kapcsolatos teendők fogják kitenni. De ha olyan számlázót választunk, ami képes a folyamatokat automatizálni, és akár olyan plusz funkciókat is tartalmaz, amelyekkel lépést tud tartani cégünk növekedésével, jelentősen megkönnyítjük életünket.

Ma már nem az az elsődleges kérdés, hogy kézi számlatömbből vagy online akarunk-e számlát kiállítani (hiszen a megállíthatatlan digitalizáció és a törvényi háttér is az online ügyintézés és számlázás felé tereli a vállalkozókat), hanem inkább az, hogy hogyan válasszuk ki a számunkra legmegfelelőbb online számlázót a sok-sok elérhető közül.

Milyen szempontok érdemes figyelembe venned?

  1. Legyen NAV-álló: az online adatszolgáltatási kötelezettség miatt fontos, hogy könnyen lehessen összekötni a NAV Online Számla rendszerével, a számlákat automatikusan továbbítsa a NAV felé, és a mindenkori jogszabályoknak megfelelően működjön.
  2. Legyen biztonságos: fontos és érzékeny adatokat kezel a számlázó, ezért elengedhetetlen, hogy biztonságos környezetben, hosszú távon megőrizze számláidat.
  3. Legyen bárhonnan elérhető: nemcsak a mobileszközök elterjedése miatt érdekes ez, hanem lehet szó olyan szolgáltatásról, ahol azonnal, helyben kell számlát kiállítani a vevő vagy ügyfél részére, és ez csak egy jól (mobilról és tabletről is) működő számlázóval fog sikerülni.
  4. Legyen akár ingyen is használható: előfordulhat, hogy egy keveset számlázó egyéni vállalkozó vagy cég számára elegendőek egy számlázó alapfunkciói, és ha ezeket ingyen elérheti, az nagy előny. Ha több csomagból is lehet választani, biztos, hogy megtalálod a neked megfelelőt.
  5. Legyen hozzáférhető: óriási segítség mind a vállalkozó mind a könyvelő részére, ha nincs szükség folyamatos (akár személyes) kapcsolatra, és papíralapú számlák és bizonylatok csereberéjére. Ha a könyvelő láthatja a számlázódat, sőt akár különböző szintű hozzáférést kaphat hozzá, gyorsabban és hatékonyabban végezheti a munkáját, neked pedig több időd marad a fontosabb teendőidre. Ha a munkatársaknak is tudsz hozzáférést biztosítani, még jobb.
  6. Legyen megfelelő ügyféltámogatás: mi sem bosszantóbb, ha nehezen találod a megoldást egy fontos kérdésedre, vagy segítségre lenne szükséged, de nincsen megfelelő ügyfélszolgálat. Nézz utána a felhasználói értékeléseknek!
  7. Legyen okos automatizmusokkal és integrációkkal felturbózva: az egyszerű számlázásnál jóval több mindenben tud ma már egy innovatív számlázó segíteni. A teljes pénzügyi adminisztráció, sőt a cég ügyviteli folyamatai is kezelhetőek egy jó rendszerben. Ha hosszú távon gondolkozol, érdemes figyelembe venni, hogy ha most még nincs is szükséged extra funkciókra, céged fejlődésével már nagy bizonyossággal lesz. És nem gyerekálom csak azért adminisztrációs rendszert váltani, mert az már nem tudja kiszolgálni vállalkozásod igényeit.

Miért a Számlázz.hu?

A Számlázz.hu mind a kkv-k, mind az egyéni vállalkozók körében a legismertebb és legnépszerűbb online számlázó*. Nemcsak sokan használják, de elégedettek is vele, sőt mi több, szívesen ajánlják ismerőseiknek is. A pozitív visszajelzések között többek között a kiváló felhasználói felületet, a kényelmes használatot, a megbízhatóságot, az extra és hasznos funkciókat és az ingyenességet említik felhasználóink.

Ahelyett, hogy leírnánk, miben segíthet neked a Számlázz.hu, álljon itt néhány visszajelzés egyenesen Tőletek!

“A vállalkozásom indulásakor az egyik legjobb üzleti döntést hoztam, amikor a hagyományos kézi számlatömböt lecseréltem a Számlázz.hu online számlázójára. Immáron 6 éve vagyunk Számlázz.hu-ügyfelek és használjuk a rendszer minden részét. A kedvenc funkcióm az automata számlázás, hiszen ezzel órákat spórolunk. Az, hogy a rendszer megjegyzi a partnereinket és a korábbi számláink adataiból is tudunk dolgozni, meggyorsította az adminisztrációs folyamatainkat. Rendszeresen ajánlom ügyfeleimnek és több, mint 100 esetben integráltuk webáruházba is.Szabó Bianka Anna, BeeCorp Studio

“Nem volt kérdés, hogy cégindításnál rögtön a Számlázz.hu-val induljak. Automatizáltam, amit lehet, és rengeteg időt nyertem vele, hiszen tudjuk, hogy az időnk a legdrágább. Könnyen kezelhető felület, gyors ügyfélszolgálat. Jó szívvel ajánlom minden vállalkozónak. – Herczeg Andrea, Csak a Mentes Kft. 

“A NetPincér egyéni számlázási rendszerének kialakítását és üzemeltetését a Számlázz.hu támogatja hatékony és naprakész ügyviteli szolgáltatással kiegészítve.”Lőw Jenő, NetPincér

“Szinte azonnal megoldódott a probléma. Nem kérdőjelezik meg a gondomat, hanem a megoldásra törekednek. Egyébként is nagyon felhasználóbarát a program, szeretek vele dolgozni.”Iski Ildikó, CAFFEE MARKET Kft.

Ha még több felhasználó-véleményre vagy kíváncsi, elolvashatod, mit is mondtak rólunk a többiek.

A Számlázz.hu PARK-ba is velünk tarthatsz

A Számlázz.hu már nem csak egy online számlázó, hanem egy teljes digitális ökoszisztéma épült köré, mely segítségével céged számos területének működése automatizálható. Ha nem tudod, kell-e ez neked egyáltalán, vagy egyszerűen inspirációra vágysz, kövesd a Számlázz.hu PARK szakértői közösségét, amelynek tagjai a legújabb technológiák és nemzetközi trendek hírnökei. Ha csatlakozol a Facebook csoporthoz, egy olyan inspiráló közeget ismerhetsz meg, amelynek célja a hazai vállalkozói közösség átsegítése a 21. század valódi küszöbén: a digitalizáció okos, üzleti alkalmazásán.

És akkor ezen a ponton már biztosan te is érzed, hogy a megfelelő számlázó kiválasztása tényleg milyen fontos és nagy döntés, de mindezek után talán már nem is lesz olyan nehéz.

*az NRC 2021. évi kvantitatív kutatása alapján

Szeretnél többet tudni a NAV online adatszolgáltatásról?

Hozzászólások

hozzászólás