Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2022.12.30. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Integráció, digitalizáció, automatizáció – szépen összecsengő szavak. De vajon mit jelentenek a gyakorlatban? Hogyan hozhatod ki a legtöbbet vállalkozásodból a digitalizáció uralta világban? Hogyan lehet egy automatizmus okos, és hogyan használhatod te igazán okosan? Összehívtuk a digitalizáció nagymestereit, hogy átadják neked a bölcsek kövét. Mikor? November 18-án délelőtt. Hol? Online. Segítünk megérteni, hogy mit is jelent integrálni, hogyan tudsz automatizált folyamatokban gondolkodni és racionális döntéseket hozni digitális megoldások segítségével.

A Digiméter kutatás érdekes felismerésre jutott: habár a magánéletben rendszeresen és használnak okosmegoldásokat, vállalkozóként a többség félve vezet be digitális újításokat. Netflixezünk, Spotify-t hallgatunk, útvonalat tervezünk a mobilunkon. Nem lepődünk meg, ha a barátaink otthonában vezényszóra más színárnyalatban pompázik a szoba, vagy hogy elég “összenéznünk” a telefonunkkal és már fel is oldott a képernyőzár. Ha azonban vállalkozásunkról van szó, hajlamosak vagyunk kockázatot látni az automatizációban, és a vélt biztosra menni. 

Pedig számtalan rendkívül hasznos program létezik, amelyek pár jól irányzott mozdulattal egy olyan rendszerbe rendeződnek, ahol minden mindennel összefügg. Így automatikusan előáll egy csomó dolog (például számlák vagy nyilvántartások), amit korábban csak rengeteg fejtöréssel, és még annál is több sziszifuszi adminisztrációval tudtál létrehozni – ha egyáltalán valahogyan. Persze a digitális átállásnak mentálisan is meg kell történnie, ebben szeretnénk segíteni.

Találkozzunk virtuálisan, beszélgessünk produktívan!

Fontos a párbeszéd, hiszen jó néhány szempont merülhet fel egy olyan összetett és szerteágazó kérdésben, mint amilyen a digitalizáció is. Nem véletlen, hogy az INTEG:RÁCIÓ Mesterműhelyen a klasszikus formátum mellett páros előadásokat is követhetsz, ahol egy-egy témakört több szemszögből világítunk meg, hogy összeálljon a teljes kép. Hiszen tudjuk, hogy az egész több, mint a részek összege, és ez gyakorlatilag az integráció lényege is.

Igaz, a mostani járványügyi helyzetben “csak” virtuálisan, de körbeveheted magad a hozzád hasonló, az újdonságokra nyitott vállalkozókkal, és felteheted kérdéseidet a digitalizáció feketeöves nagymestereinek. Na de kik ők?

Mesterek és műhelytitkok – velünk találkozhatsz a Mesterműhelyen

Olyan csapat állt össze, melynek tagjai nemcsak hisznek a digitalizáció erejében, de az évek során hatalmas gyakorlati tapasztalatra tettek szert.

  • Mérő László, egy igazi innovátor, aki a pszichológia tudományát is beveti majd, hogy lépést tudj tartani a digitális evolúcióval. Az ELTE Pszichológiai Intézetének professzor emeritusa olyan nyitó előadással készül, ami minden vállalkozó számára rendkívül fontos üzenetet hordoz, és nem szeretnénk, hogy ebből bárki kimaradjon. Ezért Mérő László 9:30-kor kezdődő előadása korlátok nélkül, szabadon megtekinthető mindenki számára egy egyszerű regisztrációt követően.
  • Megmutatjuk, hogy a jogi feladatok egy része simán rábízható a gépekre, neked csak résen kell lenni. Dr. Sziráczki István webshop- és adatjogászként már szinte mindent látott, ami az automatizáció során jogi kérdésként felmerülhet, Laczkovszki Gábor pedig az Eszerződés.hu alapítójaként jelen volt a technológia és a jog találkozásánál.
  • Tudni fogod, mit kell tenned, hogy ügyfeleid pozitív élményt, te pedig elégedett ügyfeleket szerezz játszi könnyedséggel. Tóth Zoltántól, a Számlázz.hu ügyfélkapcsolati vezetőjétől megtudod, hogyan lehet az ügyfélszolgálat folyamatait automatizálni egészen a beeső megkeresésektől, Tornyánszki Éva service designerként pedig arra is rávezet, hogy hogyan lesz ebből pozitív ügyfélélmény.
  • Kis Ervin Egon bemutatja azt az ökoszisztémát, ahol a teljes ügyviteled lazán kezelhető. Részletesen rávilágít, hogyan növelheted vállalkozásod hatékonyságát egymással szoros integrációban álló felhasználóbarát szoftverekkel. A SmartCommerce Consulting vezető tanácsadójánál nem sokaknak van nagyobb rálátása a vállalkozások digitalizációjára, ezt elhiheted.
  • Megismerheted, hogyan kezelheted biztonságos, kézreálló és a költségvetésednek is tetsző digitális környezetben a pénzügyeidet. Váradi János fintech stratéga előveszi sokat látott távcsövét, és passzolja a szót Réti Bálintnak, a Péntech digitális faktoring program alapítójának, aki tudja mitől félsz, de be is bizonyítja, hogy nincs mitől tartanod.
  • És egy fiatal, de annál sikeresebb vállalkozást is megismerhetsz, hogy meglegyen a követendő példa. A Munch ételmentő app alig egy éves, de már az országhatárt is átlépte. Kristó Zoltán számos számviteli-pénzügyi-adminisztrációs digitalizációs szolgáltatást hozott létre az elmúlt években, ő fogja faggatni és tanácsokkal ellátni a Munch-os operációért felelős Zwecker Bencét, hogy okosautomatizmusokkal még tovább fejlődhessenek.

Jöhet a vakáció?

Ó, IÓ, CIÓ, ÁCIÓ, RÁCIÓ, INTEGRÁCIÓ – ennek is annyira fogsz örülni, mint évekkel ezelőtt június közepén az iskolapadban, amikor összeállt végre a vakáció bűvös szava. Csakhogy most csupán néhány óra alatt szerezhetsz annyi tudást, mint amennyiért mások fél évet tanulnak. A friss ismereteket pedig rögtön be is vetheted, és annyival könnyebb lesz a vállalkozói életed, hogy tényleg úgy érezheted, szabadságon vagy. Nem kell hozzá nagy matek, csak egy kis ráció: ez neked is megéri! Jelöld részvételi szándékodat a Facebook-eseményben és vedd meg a jegyed!

Ott leszek