Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2019.12.12. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

A minősített számlakibocsátó fiókok története folytatódik 🙂 – méghozzá „cseles” kérdéseitekkel. Természetes, hogy felmerül bennetek némi bizonytalanság, de ezekkel a kérdésekkel is bátran fordulhattok ügyfélszolgálatunkhoz, mi pedig munkanapokon 1-2 órán belül válaszolunk rájuk.

Mert neked bőven elég a saját szakmádhoz érteni, mi pedig megoldjuk az adminisztrációval járó gondjaidat. Íme néhány tipikus kérdés a fiókok minősítésével kapcsolatban, és a hozzájuk tartozó válaszok, melyekből te is meríthetsz!

KÉRDÉS1: Mivel egyéni vállalkozó vagyok, a számlaszámom csak simán a saját nevemen van. Ilyen esetben van bármilyen teendőm, vagy ha megtörténik az átutalás, lezajlik a minősítés? Arról a számláról utalnék, ami megvan adva a számlázz.hu-ban mint bankszámlaszám.

VÁLASZ1: Amennyiben sikeresen lezajlik az utalás, és azt sikeresen beazonosította a rendszerünk (megvizsgáltuk, hogy a nevek megegyeznek-e), akkor megtörténik a fiók minősítése.

KÉRDÉS2: Nem pontosan értem, miért jelent meg a mostani belépéskor a fiók minősítés üzenet. Az ellenőrző kódot sajnos nem arra az e-mail címre küldi, ami be van állítva. A fiókot én hoztam létre, eddig is én használtam. Nyilván szeretném, ha a fiók „minősítve” lenne, de a címzett e-mail cím nem létezik. Fizetni, hosszabbítani nem szeretnék, mert jelenleg is van érvényes előfizetésem.

VÁLASZ2: Nem arra az email címre küldi ki a rendszerünk az üzenetet, melyet a fiókjában megadott nekünk, vagy időközben megváltoztatott, hanem arra a hivatalos email címre, melyet eredetileg a cég létrehozásakor adott meg (tehát a cégkivonatban megtalálható elektronikus elérhetőségre vagy megadott kézbesítési e-mail cím esetén az utóbbira). Ezt a címet nálunk nincs lehetősége módosítani, csak is a cégbíróságon, ahol a vállalkozását elindította.

 

KÉRDÉS3: KATA-s egyéni vállalkozóként lakossági bankszámlám van. Eddig vállalkozói volt, de havi 6e volt a számlavezetés míg a lakossági ingyenes. Egyéni vállalkozóként nem szükséges vállalkozói számlát vezetnem tudtommal. Természetesen a lakossági a nevemen van. Azzal is megfelelő a megerősítés?

VÁLASZ3: Igen, természetesen megfelelő lesz, amennyiben megegyezik az Ön neve azzal a névvel, mely a számlán szerepelni fog – ebben az esetben sikeresen létre fog jönni a fiók minősítése.

Saját számlakibocsátó fiók regisztrációja: ITT