Óriási lehetőség előtt állnak azok a Számlázz.hu-s vállalkozások, akik keresik a számukra tökéletes ügyviteli, folyamatkezelő programot. Megérkezett ugyanis az Innonest, amely teljeskörűen lefedi a kkv-k igényeit, legyen szó szervizről, nyomdáról, kisboltról vagy éppen a Te vállalkozásodról!

Excelek, telepített programok? Neee!

Hogyan zajlik az adminisztráció egy olyan vállalkozásban, ahol az árajánlat-megrendelőlap-visszaigazolás-munkalap-teljesítésigazolás-számlázás folyamatot végig kell követnie a cégnek? Általában mindenre IS létezik egy Excel-táblázat, Wordben lementve egy árajánlat sablon, amit ha az ügyfél e-mailben vagy személyesen, kézzel aláírva elfogad, akkor jöhet a munkalap kiállítása…

Erre is általában egy új sablont kell nyitni, kitölteni, lementeni, kinyomtatni, aláírni… És ha a hosszú folyamat végére végre számlázhatunk, akkor megnyitjuk a számlázóprogramot, és kiállítjuk a bizonylatot, jobb esetben e-mailben küldjük el az ügyfélnek.

Rengeteg papír, rengeteg nyomtatás, rengeteg adminisztráció, rengeteg ismétlődő adatrögzítés és kommunikáció. Ja, és ráadásul mindezt a számítógép előtt ülve kell elvégezni, hiszen a telepített szoftverek helyhez kötnek és nem kompatibilisek a tableteddel, mobiloddal!

Felmerült már benned a kérdés, hogy miért nem indulhat el a teljes folyamat egy gombnyomásra, és megy végig automatikusan, önállóan, szinte egyedül? Hogy milyen jó lenne, ha bárhonnan, bármikor tabletedről, vagy Andriod vagy iphone eszközeidről is könnyedén tudnál munkalapot írni, vagy dokumentumokat aláírni, anélkül, hogy programokat kellene telepítened? Lehet, hogy felmerült, de egy ilyen program lefejlesztése milliókba kerülhet, és bizony nem mindenki teheti meg, hogy saját rendszert fejlesszen. És akkor a picit „extrább” funkciókról, mint a munkatársakkal történő közös feladatkezelés, a raktár- és készletkezelés, még nem is beszéltünk…

Jó hírünk van: szerencsére ma már nincs szükség saját rendszer, saját program fejlesztésére.

Mától könnyebb: megérkezett az Innonest!

Az Innonest egy olyan online munkalap-, feladat-, raktár- és készletkezelő program, amely valódi, felhasználói igények alapján készült, olyan vállalkozások visszajelzései alapján, akik nap mint nap szervizelnek, vagy egyéb, olyan folyamatokat kezelnek, ahol szükség van árajánlatra, megrendelőlapra, szállítólevélre, munkalapra és számlázásra.

Az Innonest felismerte, hogy melyek azok a funkciók, amelyek hiányoznak jelenleg a piacon elérhető programokból, és ez alapján finomhangolják a programot napról napra.
A koronavírus miatt a digitalizáció kifejezés már nem idegen a magyar vállalkozások számára, sokkal nyitottabbá váltak az olyan, online megoldások felé, amelyek segítenek a napi munkavégzés során és csökkentik az adminisztrációt, felgyorsítják a szervizek, műhelyek, szerelők folyamatait.

Ilyen még nem volt: 21. századi megoldások, elérhető ár

Az Innonest egy olyan online szoftver, amely tehát nem igényel telepítést, és abszolút bárki számára elérhető áron biztosít egyedi megoldásokat, amelyek már igényként lehet, hogy felmerültek benned, de eddig azt gondoltad, ilyen program nem létezik, vagy óriási költsége van. Ráadásul a program mobiltelefonról és tabletről is használható!

Az Innonestben például egy árajánlat kitöltését követően nem kell többé az adatokat újra bepötyögnöd. Minek is kellene, hiszen egyszer már megtetted, nem?! Az árajánlatot követően abból automatikusan létrehozható a megrendelőlap, a visszaigazolás, munkalap, szállítólevél, teljesítési igazolás. De akár számlázhatod is rögtön, ha ezt szeretnéd: méghozzá NAV-állóan, a Számlázz.hu-val!

A Számlázz.hu-ügyfeleknek óriási hírünk van! Számukra elérhető már a készletről számlázás funkció, amellyel a számlázást követően automatikusan frissül a raktárkészlet! Ennek az újításnak nemcsak mi, hanem az ügyfeleink is nagyon örülnek. Szervized van? Speciális megoldásokat kapsz Számlázz.hu ügyfélként!

Kíváncsi vagy, mit tud még a rendszer? Regisztrálj most teljesen ingyen a Számlázz.hu-val, és próbáld ki az Innonest rendszerét!

Hozzászólások

hozzászólás