Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2021.11.24. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Mindig is szükséged lett volna egy igazán jól használható online ügyviteli rendszere? Nem kell tovább várnod, megérkezett az Innonest, amit most ingyenesen ki is próbálhatsz: a raktár- és készletkezelés hatalmas lehetőségeket nyújt a kisvállalkozások számára. 

Ismerős a probléma?

Egy táblázatban vezeted a raktárkeszletet, elfelejted frissíteni a  készletnyilvántartást? Vagy ezekre már külön szoftvereket használsz, de eltévedsz a felhasználói fiókok, jogosultsági szintek, telepített szoftverek között?… De legalább a számlázás flottul megy a Számlázz.hu-val! Te is hasonlókat tapasztalsz?

Innonest-felhasználóként a jövőben elfelejtheted:

A telepített programok: Nincs többé helyhez, számítógéphez kötöttség! Az Innonestet bejelentkezést követően bármikor, bárhol használhatod, csak internetkapcsolat szükséges hozzá.

A kompatibilitási problémákat: az Innonest a böngésződben bármilyen eszközön, akár tableten vagy mobilon is futtatható, semmit nem kell telepítened. Minden adatod és tranzakciód dokumentumát online kezelheted.

Saját program fejlesztését: Az Innonestes fiókod menüpontjai automatikusan igazodnak a vállalkozásod igényeihez, valamint könnyedén testreszabhatod Te magad is. Nem kell többé fölöslegesen saját szoftverek lefejleszttetésére pénzt és energiát pazarodlnod.

Az Excel-táblákat és árajánlat sablonokat Wordben: ezentúl nem kell elveszned a legfrissebb Excel-exportok és aktualizált árajánlatos doksit tengerében. Intézd el az árajánlatok kiküldését egy gombnyomással az Innonest rendszeréből!

Az e-mailes megrendeléseket: a megrendeléseidet az Innonest beszerzési megrendelő moduljának segítségével egyszerűen létrehozhatod és azonnal ki is küldheted a beszállítóid részére, és természetesen elektronikusan alá is írhatsz. Az egységes és esztétikus megjelenés mellé gyors visszakereshetőség is társul. Kell ennél több?

A fölösleges nyomtatást és kézi aláírást: A munkalapokat, árajánlatokat és a megrendelőidet aláírhatod elektronikusan is tableten, okostelefonon,vagy számítógépen akár az egered segítségével, amit egy klikkeléssel továbbíthatsz az ügyfeleid részére, akik ugyanilyen egyszerűen aláírva vissza is küldhetik számodra! Jól hangzik? És figyelj: egyéni bélyegződetis feltöltheted a felületre!

A külső programból történő számlázást: A készleten lévő termékeket azonnal számlázhatod. A számlázás a megszokott Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél az Innonest felületéről.

Lássuk, mit is tud még a szoftver!

Online készletnyilvántartás

Az Innonest segítségével mindig az aktuális készletmennyiséget láthatod, ugyanis a készletmozgások az online rendszerben folyamatosan frissülnek. Ha fontos, hogy naplózni tudj minden bevételezést, kiadást és visszavételezést, használhatsz „bővített készletkezelést”. Ha csak rendben akarod tudni a készleteid és nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt, akkor az „egyszerűsített készletkezelés” funkció lesz a jó választás neked.

Webes raktárkezelés

Lehetőséged van a bevételezés és a raktárak közötti átvételezés folyamatait is rögzíteni. A rendszerbe a termékeid egyedi azonosítóval, vonalkóddal és egyedi volumenben adminisztrálhatod, hogy még pontosabb és mindig friss képet kaphass a saját készleteidről.

Több modul közül választhatsz

Úgy érzed, a fenti funkciók nem kifejezetten kompatibilisek a vállalkozásoddal? Aggodalomra semmi ok: szervizek számára egy speciális modul áll rendelkezésre az Innonestben, melyről itt olvashatsz részletesebben

Ha a vállalkozásodnak „csak” általános munkalap-, és dokumentumkezelésre lenne szüksége, akkor arra itt az Innonest megoldása!

Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető, kivéve a számlázás funkciót, amit csak #profi csomagban érhetsz el. Próbáld ki ingyen 30 napig! És ha bevált, csak azért fizetsz, amit használsz! Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani, hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél. 

Szeretnél többet tudni a NAV online számlázásról?