Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2021.12.17. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

“A kritika értelmes és fontos visszajelzés, amely előrevihet bennünket….” – Barbara Berckhan. Nemrégiben készült egy felmérés, amiben ti elmondtátok a véleményeteket néhány szolgáltatásunkról, köztük az Innonestről is. A mostani blogcikkünkben kizárólag az ügyviteli és munkalapkezelő szoftverre adott visszajelzésekre reagálunk és eloszlatunk néhány kételyt is!

Ahogy a Számlázz.hu, úgy az Innonest is folyamatosan törekszik arra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa. Ezért kiemelten fontosnak tartjuk, hogy folyamatos mérésekre és felhasználói visszajelzésekre alapozva alakítsuk a felületeket. A blogcikkünkben 4 kérdéses témát boncolgattunk, de előtte nézzük meg, hogy mi is pontosan az Innonest!

Az Innonest munkalap és ügyviteli funkciói segítségével online árajánlatot, megrendelőlapot, munkalapot, szállítólevelet, visszaigazolást, teljesítési igazolást készíthetsz. A raktár- és készletkezelő modulja egyszerű és bővített készletkezelést is kínál, a szervizeknek és járműszervizeknek pedig olyan speciális funkciókat foglal magába, mint a digitális szerviztörténeti napló vezetése, ügyfelek eszközeinek, gépeinek telephelyenkénti rögzítési lehetősége.

Lássuk, melyek azok a funkciók, amelyek kapcsán kérdések fogalmazódtak meg bennetek!

1. Az Innonest nem csak #profi Számlázz.hu-s csomaggal használható

Mi szükséges ahhoz, hogy használni kezdhesd az Innonestet? Egy Számlázz.hu-fiók. Ennyi? Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető. A #free szolgáltatáscsomag használatával Számla Agent díj fizetése mellett, #start, #digital csomaggal pedig külön díj fizetése nélkül elérhető a számlázás funkció. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben! A 30 napos ingyenes próbaidőszak alatt kipróbálhatod az Innonest minden szolgáltatását.

2. Munkalapkezelés, raktár- és készletkezelés, valamint szerviz modullal is rendelkezik a program

Jeleztétek, hogy a szerelésre és a fizikális termelésre helyezi a hangsúlyt az Innonest. Felhívnánk a figyelmed, hogy regisztrációkor pontosan, a tevékenységednek megfelelően válassz a programverziók közül! A szerviz modul csak egy a sok közül.

Miért fontos ez?
A szoftver a kiválasztott programverzió alapján készíti el a kezdeti irányítópultodat (dashboardodat), választ modult számodra, melyek a következők lehetnek:

  • Általános munkalap- és feladatkezelő program
  • Járműszerviz program (gépjármű törzs, műszaki lejárat figyelés, szerviztörténeti napló)
  • Gépek, berendezések szervizelése (ügyfélhez köthető gép/eszköznyilvántartó)
  • Számlázás készletről (készletkezelés, beszerzés, értékesítés)

A választott verzió és a kezdőfelületen megjelenített funkció természetesen bármikor módosítható a Programbeállítások/Dashboard menüpontban az Innonesten belül! Hamarosan elkészül egy fejlesztés is a programhoz, amely a tevékenységi köröd alapján automatikusan fogja beállítani számodra a megfelelő programverziót és modult.

3. Minden funkció be van kapcsolva az első lépéseknél

Azzal kapcsolatban is érkeztek kommentek tőletek, hogy a kezdeti lépéseknél (30 napos próbaidőszak alatt is), a regisztrációt követően túl sok funkciót és lehetőséget kínál a szoftver. Ez abban a tekintetben teljesen jogos, hogy a programban az első belépést követően minden elérhető funkció bekapcsolt állapotban van (ez a jövőben változhat…:), azonban pillanatok alatt szelektálhatsz közülük, átláthatóbbá téve így a felületet. Mutatjuk, hogyan:

Készletkezelés:
Amennyiben a készletkezelés funkcióidat akarod finomhangolni, azt a Beállítások/Termék és készletkezelés/Készletkezelés menüpontban tudod beállítani. A rendszerben a következő opciókra van lehetőséged:

  • Készletkezelés nélküli terméknyilvántartás.
  • Készletkezelés egyszerűen – csak a készletszám kezelése beszállítói adatok nélkül.
  • Készletkezelés profin – termékmozgások követése, raktárak kezelése, csoportos bevételezés, bevételezés számláról.

Amennyiben nincs szükséged készletkezelésre, úgy válaszd az első, készletkezelés nélküli opciót. Ha elegendő az egyszerűsített készletkezelés, akkor a középső – készletkezelés egyszerűen – verzió lesz számodra ideális. Ha komplexebb számú és méretű készlettel rendelkezel, akkor ajánljuk a profi, bővített készletkezelési opciót.
Szintén ebben a menüpontban tudod ki- és bekapcsolni a polc szintű készletkezelést is, amely kizárólag bővített készletkezelés esetén működik.

A termékek között kereshetsz gyári szám alapján is. A folyamatot a programon belül termékmozgás naplóval tudod megtenni. Ha ez a funkció nem elérhető, az azért lehet, mert az egyszerűsített készletkezelés van bekapcsolva. A szűrési lehetőség használatához a (Beállítások/Termék és készletkezelés/Készletkezelés menüpontban) a “Készletkezelés profin” lehetőséget kell választanod. A készletkezelési lehetőségekről részletesebben itt olvashatsz.

Számlázás:
Amennyiben nincs szükséged számlázásra, a Beállítások/Számlázás beállítása menüpontban tudod kikapcsolni, illetve itt tudod kiválasztani, ha Számlázz.hu-val használva szeretnél számlázni. A funkció pontos használatát kifejtjük részletesebben a következő pontban:

4. Számlázás az Innonestből Számlázz.hu-val

Az előző blogcikkünkben is írtunk róla, de visszatérő kérdés, hogy a Számlázz.hu-s fiókból kiállított számlák után miért nem csökken a készlet az Innonest rendszerében is, hogyan tarthatóak szinkronban az Innonestben található készletek a Számlázz.hu-s termékkészletekkel.

A válasz egyszerű: nem a megfelelő helyről indítod a számlázást.

A számlákat az Innonest rendszeréből kell hogy kiállítsd (Munkavégzés/Számlázás menüpontban), ha azt szeretnéd, hogy az Innonest lekövesse a készletmozgásod. A számlázás így is a Számlázz.hu háttérrendszeréből történik, csak az Innonest felületéről indul a folyamat, amennyiben azt bekapcsoltad (Beállítások/Számlázás beállítása menüpontban). Rontott számla esetén a sztornózásra is az Innonesten belül van lehetőséged a Számlázás menüpontban. Az integrált, Innonest felületéről történő számlakiállításhoz #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagra van szükséged!

Ez azt jelenti, hogy lehet, hogy a munkád során be sem kell lépned a Számlázz.hu felületére? Pontosan! 🙂

4+1. Ha elakadnál, használd bátran a használati útmutatót

Ha bármilyen funkció használata közben elakadnál, villámgyorsan megtalálhatod a kérdésedre a választ az Innonest használati útmutatójában.

Hol éred el a használati útmutatót?
Az alkalmazásba belépve a “Segítség” menüpontban találod és az oldalak alján is megjelenik (zöld gomb, lásd a lenti képeken).
A folyamatosan bővülő útmutatóban minden modulon belül a modulhoz kapcsolódó leírások jelennek meg, valamint kulcsszavasan is tudsz keresni a felületen!
(itt:)

Innonest - használati útmutató 1

(és itt:)

Innonest - használati útmutató 2

Kíváncsi vagy, hogy milyen további újítások érkeznek hamarosan? Regisztrálj most az Innonestbe ingyenesen a Számlázz.hu-val, és próbáld ki 30 napig! Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani, hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél, így csak azokért kell majd fizetned!