“A kritika értelmes és fontos visszajelzés, amely előrevihet bennünket….” – Barbara Berckhan. Nemrégiben készült egy felmérés, amiben ti elmondtátok a véleményeteket néhány szolgáltatásunkról, köztük az Innonestről is. A mostani blogcikkünkben kizárólag az ügyviteli és munkalapkezelő szoftverre adott visszajelzésekre reagálunk és eloszlatunk néhány kételyt is!

Ahogy a Számlázz.hu, úgy az Innonest is folyamatosan törekszik arra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa. Ezért kiemelten fontosnak tartjuk, hogy folyamatos mérésekre és felhasználói visszajelzésekre alapozva alakítsuk a felületeket. A blogcikkünkben 4 kérdéses témát boncolgattunk, de előtte nézzük meg, hogy mi is pontosan az Innonest!

Az Innonest munkalap és ügyviteli funkciói segítségével online árajánlatot, megrendelőlapot, munkalapot, szállítólevelet, visszaigazolást, teljesítési igazolást készíthetsz. A raktár- és készletkezelő modulja egyszerű és bővített készletkezelést is kínál, a szervizeknek és járműszervizeknek pedig olyan speciális funkciókat foglal magába, mint a digitális szerviztörténeti napló vezetése, ügyfelek eszközeinek, gépeinek telephelyekénti rögzítési lehetősége.

Lássuk, melyek azok a funkciók, amelyek kapcsán kérdések fogalmazódtak meg bennetek!

1. Az Innonest #digital és #profi Számlázz.hu-s csomaggal is használható

Mi szükséges ahhoz, hogy használni kezdhesd az Innonestet? Egy Számlázz.hu-fiók. Ennyi?
Több visszajelzés jött azzal kapcsolatban, hogy sajnáljátok, hogy az Innonestet csak #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomaggal lehet integráltan használni. Itt pontosítanánk, ugyanis a #profi mellett a #digital csomaggal is korlátozások nélkül használhatod a szoftvert.

2. Munkalapkezelés, raktár- és készletkezelés, valamint szerviz modullal is rendelkezik a program

Jeleztétek, hogy a szerelésre és a fizikális termelésre helyezi a hangsúlyt az Innonest. Felhívnánk a figyelmed, hogy regisztrációkor pontosan, a tevékenységednek megfelelően válassz a programverziók közül! A szerviz modul csak egy a sok közül.

Miért fontos ez?
A szoftver a kiválasztott programverzió alapján készíti el a kezdeti irányítópultodat (dashboardodat), választ modult számodra, melyek a következők lehetnek:

  • Általános munkalap- és feladatkezelő program
  • Járműszerviz program (gépjármű törzs, műszaki lejárat figyelés, szerviztörténeti napló)
  • Gépek, berendezések szervizelése (ügyfélhez köthető gép/eszköznyilvántartó)
  • Számlázás készletről (készletkezelés, beszerzés, értékesítés)

A választott verzió és a kezdőfelületen megjelenített funkció természetesen bármikor módosítható a Programbeállítások/Dashboard menüpontban az Innonesten belül! Hamarosan elkészül egy fejlesztés is a programhoz, amely a tevékenységi köröd alapján automatikusan fogja beállítani számodra a megfelelő programverziót és modult.

3. Minden funkció be van kapcsolva az első lépéseknél

Azzal kapcsolatban is érkeztek kommentek tőletek, hogy a kezdeti lépéseknél (30 napos próbaidőszak alatt is), a regisztrációt követően túl sok funkciót és lehetőséget kínál a szoftver. Ez abban a tekintetben teljesen jogos, hogy a programban az első belépést követően minden elérhető funkció bekapcsolt állapotban van (ez a jövőben változhat…:), azonban pillanatok alatt szelektálhatsz közülük, átláthatóbbá téve így a felületet. Mutatjuk, hogyan:

Készletkezelés:
Amennyiben a készletkezelés funkcióidat akarod finomhangolni, azt a Beállítások/Termék és készletkezelés/Készletkezelés menüpontban tudod beállítani. A rendszerben a következő opciókra van lehetőséged:

  • Készletkezelés nélküli terméknyilvántartás.
  • Készletkezelés egyszerűen – csak a készletszám kezelése beszállítói adatok nélkül.
  • Készletkezelés profin – termékmozgások követése, raktárak kezelése, csoportos bevételezés, bevételezés számláról.

Amennyiben nincs szükséged készletkezelésre, úgy válaszd az első, készletkezelés nélküli opciót. Ha elegendő az egyszerűsített készletkezelés, akkor a középső – készletkezelés egyszerűen – verzió lesz számodra ideális. Ha komplexebb számú és méretű készlettel rendelkezel, akkor ajánljuk a profi, bővített készletkezelési opciót.
Szintén ebben a menüpontban tudod ki- és bekapcsolni a polc szintű készletkezelést is, amely kizárólag bővített készletkezelés esetén működik.

A termékek között kereshetsz gyári szám alapján is. A folyamatot a programon belül termékmozgás naplóval tudod megtenni. Ha ez a funkció nem elérhető, az azért lehet, mert az egyszerűsített készletkezelés van bekapcsolva. A szűrési lehetőség használatához a (Beállítások/Termék és készletkezelés/Készletkezelés menüpontban) a “Készletkezelés profin” lehetőséget kell választanod. A készletkezelési lehetőségekről részletesebben itt olvashatsz.

Számlázás:
Amennyiben nincs szükséged számlázásra, a Beállítások/Számlázás beállítása menüpontban tudod kikapcsolni, illetve itt tudod kiválasztani, ha Számlázz.hu-val használva szeretnél számlázni. A funkció pontos használatát kifejtjük részletesebben a következő pontban:

4. Számlázás az Innonestből Számlázz.hu-val

Az előző blogcikkünkben is írtunk róla, de visszatérő kérdés, hogy a Számlázz.hu-s fiókból kiállított számlák után miért nem csökken a készlet az Innonest rendszerében is, hogyan tarthatóak szinkronban az Innonestben található készletek a Számlázz.hu-s termékkészletekkel.

A válasz egyszerű: nem a megfelelő helyről indítod a számlázást.

A számlákat az Innonest rendszeréből kell hogy kiállítsd (Munkavégzés/Számlázás menüpontban), ha azt szeretnéd, hogy az Innonest lekövesse a készletmozgásod. A számlázás így is a Számlázz.hu háttérrendszeréből történik, csak az Innonest felületéről indul a folyamat, amennyiben azt bekapcsoltad (Beállítások/Számlázás beállítása menüpontban). Rontott számla esetén a sztornózásra is az Innonesten belül van lehetőséged a Számlázás menüpontban.

Ez azt jelenti, hogy lehet, hogy a munkád során be sem kell lépned a Számlázz.hu felületére? Pontosan! 🙂

4+1. Ha elakadnál, használd bátran a használati útmutatót

Ha bármilyen funkció használata közben elakadnál, villámgyorsan megtalálhatod a kérdésedre a választ az Innonest használati útmutatójában.

Hol éred el a használati útmutatót?
Az alkalmazásba belépve a “Segítség” menüpontban találod és az oldalak alján is megjelenik (zöld gomb, lásd a lenti képeken).
A folyamatosan bővülő útmutatóban minden modulon belül a modulhoz kapcsolódó leírások jelennek meg, valamint kulcsszavasan is tudsz keresni a felületen!
(itt:)

Innonest - használati útmutató 1

(és itt:)

Innonest - használati útmutató 2

Kíváncsi vagy, hogy milyen további újítások érkeznek hamarosan? Regisztrálj most az Innonestbe ingyenesen a Számlázz.hu-val, és próbáld ki 30 napig! Az ingyenes időszakot követően ki tudod választani, hogy melyek azok a funkciók, amelyeket használni szeretnél, így csak azokért kell majd fizetned!

Hozzászólások

hozzászólás